11 července 2014

levanduli...

...se u nás daří!



Krásné, trochu uplakané ráno!

Levandule se na terase tak nádherně rozrostla ...



...obletovaná všemožnými pracovitými mrňousky...




...mě se nejvíc líbí čmeláci...


...za letu jsou děsně roztomilí :-))).




Moc díky za návštěvy a taky za moc milé komentáře a za emaily, opět nestíhám odpovídat.

Max mi teď dopřává sice dost spánku, už vstávám jen jednou za noc, ale o to víc si vybírá pozornost přes den.
Rád si povídá a laškuje...
...no jak jen to umí tříměsíční prcek:-))).
Takže mě už ta "loštomilá" komunikace leze trochu na mozek.

A doma mi starost o domácnost trochu přerůstala přes hlavu, přesto že jsem ještě s velkým pupkem přeorganizovala hodně věcí a došlo na velký úklid, tak spoustu práce jsem odložila na dobu, až nebudu mít pupek.
Pupek sice už dlouho nemám, ale umýt okna jsem stejně nezvládala :-))). Takže jsem se obrátila na profesionály a nechala jsem úklidovou firmou udělat generální úklid!
Ach!
To je nádhera přijít domů, kde je uklizené opravdu VŠECHNO!
A všechno najednou!

Tak jsem si řekla , že si v tom vypulírovaném domě, v té čisté kuchyni s vyleštěnou digestoří, dám kafíčko...
...ale to když si zapnete kávovar, tak to chce postavit si tam i hrnek, že :-))).
Na ten jsem trochu zapomněla, tak abych tu čistou kuchyň, neměla úplně bez práce...
...capuccino (tedy jen mléko z něj, když jsem si šla přidat do toho mléka to kafe, tak jsem zjistila , že není kam ) bylo na lince, pod linkou a i v šuplíku :-))).

A aby toho nebylo málo, včera jsem strávila celé odpoledne s kamarádkami, doma navařeno, ale Adam moc o moje kuře na pomerančích nestál a chtěl udělat krupicovou kaši.
V dobré náladě jsem kývla, že mu ji tedy udělám, postavila jsem mléko na plotnu...
...a "žapovídala" jsem se  s Maxem...
...na plotně mezitím proběhla pohádka "hrnečku vař" :-)))...
...mléko opět na plotně, na lince, za linkou, ve sporáku i na zemi ...
...Adam si nakonec ještě rád dal to kuře!

A já se raději budu držet od mléka dál (krom toho pro Maxe, to je naštěstí v prášku) ...
...dnes si dávám pěkně turka:-)))!


Jo a ještě výsledek slovní úlohy:

Sedm (zatím) :-)))




Mějte krásné dny!















12 komentářů:

  1. Zdravím, Lucie,,
    levandule je nádherná, úplně cítim jak voní...
    Hezký příspěvek,trošku mi vykouzlil úsměv na rtu,to když jsem si představila tu spoušť s kávovarem a hrnečku vař.ale co, hlavně,že jste zdravý , onm se ten úklid zase brzy zopakuje:))
    Mějte krásný víkend, snad nám vykoukne sluníčko.
    petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro , tak tak, počítám , že úklidovou četu pozvu znovu po tom co nás opustí prázdninoví hosté:-))). krásné dny!

      Vymazat
  2. Překrásné fotky! A s tím mlíkem to je dobrý tedy:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evo díky a od mlíka se držím dál:-)))! Krásné dny!

      Vymazat
  3. Ty levandule závidím. Miluji jejich vůni :). Jinak moc krásné fotky. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Deniso díky, já jsem nadšená z toho jak se jim na terase daří a tak jich určitě ještě přibyde :-))). krásné dny!

      Vymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkné odpoledne,moc se mi Váš článek - příspěvek líbil a hodně jsem se nad ním usmívala.Strašně mi připomíná obyčejné věci z mého života a právě i proto je to pro mne tak blízké.Moc ráda k Vám chodím.Mějte krásné dny a levanduli máte nááádhernou :) Renča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato díky moc za návštěvy! No a o tom to je, tak jsem ráda, že se vám tu líbí. Krásné dny!

      Vymazat
  6. to jsou zase nádherné fotky, vážně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Arwen mockrát děkuji... ta levandule je opravdu děsně fotogenická:-) Krásné dny!

      Vymazat
  7. Úklidovou četu bych taky potřebovala.

    OdpovědětVymazat