levanduli...

...se u nás daří!



Krásné, trochu uplakané ráno!

Levandule se na terase tak nádherně rozrostla ...



...obletovaná všemožnými pracovitými mrňousky...




...mě se nejvíc líbí čmeláci...


...za letu jsou děsně roztomilí :-))).




Moc díky za návštěvy a taky za moc milé komentáře a za emaily, opět nestíhám odpovídat.

Max mi teď dopřává sice dost spánku, už vstávám jen jednou za noc, ale o to víc si vybírá pozornost přes den.
Rád si povídá a laškuje...
...no jak jen to umí tříměsíční prcek:-))).
Takže mě už ta "loštomilá" komunikace leze trochu na mozek.

A doma mi starost o domácnost trochu přerůstala přes hlavu, přesto že jsem ještě s velkým pupkem přeorganizovala hodně věcí a došlo na velký úklid, tak spoustu práce jsem odložila na dobu, až nebudu mít pupek.
Pupek sice už dlouho nemám, ale umýt okna jsem stejně nezvládala :-))). Takže jsem se obrátila na profesionály a nechala jsem úklidovou firmou udělat generální úklid!
Ach!
To je nádhera přijít domů, kde je uklizené opravdu VŠECHNO!
A všechno najednou!

Tak jsem si řekla , že si v tom vypulírovaném domě, v té čisté kuchyni s vyleštěnou digestoří, dám kafíčko...
...ale to když si zapnete kávovar, tak to chce postavit si tam i hrnek, že :-))).
Na ten jsem trochu zapomněla, tak abych tu čistou kuchyň, neměla úplně bez práce...
...capuccino (tedy jen mléko z něj, když jsem si šla přidat do toho mléka to kafe, tak jsem zjistila , že není kam ) bylo na lince, pod linkou a i v šuplíku :-))).

A aby toho nebylo málo, včera jsem strávila celé odpoledne s kamarádkami, doma navařeno, ale Adam moc o moje kuře na pomerančích nestál a chtěl udělat krupicovou kaši.
V dobré náladě jsem kývla, že mu ji tedy udělám, postavila jsem mléko na plotnu...
...a "žapovídala" jsem se  s Maxem...
...na plotně mezitím proběhla pohádka "hrnečku vař" :-)))...
...mléko opět na plotně, na lince, za linkou, ve sporáku i na zemi ...
...Adam si nakonec ještě rád dal to kuře!

A já se raději budu držet od mléka dál (krom toho pro Maxe, to je naštěstí v prášku) ...
...dnes si dávám pěkně turka:-)))!


Jo a ještě výsledek slovní úlohy:

Sedm (zatím) :-)))




Mějte krásné dny!















Komentáře

Anonymní píše…
Zdravím, Lucie,,
levandule je nádherná, úplně cítim jak voní...
Hezký příspěvek,trošku mi vykouzlil úsměv na rtu,to když jsem si představila tu spoušť s kávovarem a hrnečku vař.ale co, hlavně,že jste zdravý , onm se ten úklid zase brzy zopakuje:))
Mějte krásný víkend, snad nám vykoukne sluníčko.
petra
EvaVa píše…
Překrásné fotky! A s tím mlíkem to je dobrý tedy:-))
Denisa píše…
Ty levandule závidím. Miluji jejich vůni :). Jinak moc krásné fotky. :)
Unknown píše…
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Unknown píše…
Pěkné odpoledne,moc se mi Váš článek - příspěvek líbil a hodně jsem se nad ním usmívala.Strašně mi připomíná obyčejné věci z mého života a právě i proto je to pro mne tak blízké.Moc ráda k Vám chodím.Mějte krásné dny a levanduli máte nááádhernou :) Renča
Arwen píše…
to jsou zase nádherné fotky, vážně!
Lucie Living píše…
Petro , tak tak, počítám , že úklidovou četu pozvu znovu po tom co nás opustí prázdninoví hosté:-))). krásné dny!
Lucie Living píše…
Evo díky a od mlíka se držím dál:-)))! Krásné dny!
Lucie Living píše…
Deniso díky, já jsem nadšená z toho jak se jim na terase daří a tak jich určitě ještě přibyde :-))). krásné dny!
Lucie Living píše…
Renato díky moc za návštěvy! No a o tom to je, tak jsem ráda, že se vám tu líbí. Krásné dny!
Lucie Living píše…
Arwen mockrát děkuji... ta levandule je opravdu děsně fotogenická:-) Krásné dny!
Amelie píše…
Úklidovou četu bych taky potřebovala.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...