17 července 2014

procházka...

...po lese, to je teď pro mě velký luxus!

Krásné ráno ve čtvrtek, blogerky!



O to víc si vychutnávám, když se mi podaří na hodinku nechat kluky s klukama...


...vzít foťák...



...a jít úplně sama lesem...


...a polem...



...sice mě občas vyděsí nějaká zvěř...


...to se pak snažím pohledem do křoví, odkud se ozývá šustění, zjistit co to je  a často se můj vyděšený pohled střetne se srnčím, stejně vyděšeným pohledem :-))), ovšem na cvaknutí foťáku srny nečekají, to bych musela vyčkat já  a tolik času zase nemám:-)))...


...ale i tak si užívám tyhle malé útěky, kdy nestražím slechy, zda se něco neděje v kočárku a nebo naopak, když mi Adam něco sděluje a před každou větou na mě téměř vykřikne "MAMI!" i když na mě mluví už deset minut nepřetržitě a je se nehnula z místa, takže oslovení už je opravdu zbytečné :-) a já bych v tu chvíli už raději neslyšela, myslím, že pokud máte mluvící děti, tak to znáte :-))). 

Na procházku vyrážím svižným krokem, který po chvíli zvolním, ale jakmile se vracím zase zpátky přidávám na rychlosti, protože co kdyby se doma "něco " dělo a oni by mě potřebovali...




...což je obava zbytečná a po mém návratu zjišťuji, že jsem nikomu nechyběla :-))), jen Adam , hned jak mě zahlédne spustí..."MAMI! Mami víš že.... a MAMI! já jsem....a MAMI" co budeme..." :-)))

Mějte pohodový čtvrtek!

13 komentářů:

  1. Nádherné fotky, Lucinka! :-)... Komentár ako vždy, úžasný!... Vieš zachytiť okamih slovom....Vrátila som sa na chvíľu pár rokov dozadu a počula tie všetečné otázky mojich detí aj pocítila ten pocit, že ako to zvládajú bezo mňa, keď tam chvíľu nie som :-)
    Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Iveto díky, nojo nejdčív čekáme kdy už začnou mluvit, pak nám z toho třeští hlava a pak s úsměvěm vzpomínáme, jak to bylo roztomilé:-). Krásné dny!

      Vymazat
  2. Naprosto rozumím a někdy mi z toho jde už hlava kolem! Naštěstí má Marťa příští týden atletický příměstský tábor, takže budu mít jen jeden kousek, což je dost úleva :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky :) užívej chvilky bez dětí i s nimi

    OdpovědětVymazat
  4. Jo, takovéhle útěky jsou k nezaplacení ;-) Moc pěkné fotky :-) A mluvící děti? Naprosto vím, o čem mluvíš, čas od času by jim člověk nejraději dal něco do pusy, aby se utišily, ale ony mluví i při jídle :-D
    bára.kára blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baro díky...a to je přesný! Krásný dny!

      Vymazat
  5. Milá Lucie,
    s tím MAMI, MAMI jste to přesně vystihla. Znám to od svých dvou dcer a nyní to pokračuje BABI, BABI. To když jsem se před pár lety stala babičkou ve svých 39 letech! Přeji krásné léto a těším se na každý Váš příspěvek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pavlo, tak to je hezký...tak to jsou holky rychlý, dnes to bývá spíš nopak :-). Krásné dny!

      Vymazat
  6. Luci a já se zase na to 'MAMI, MAMI... ' moc těším! :)) Hezké dny do mlýna, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniko, to chápu, taky jsem se u Adama těšila na všechny novinky a teď si nopak u Maxe užívám ten okamžiky kdy ještě jen leží a nemluví a samozřejmě mám z každého pokroku radost, ale taky si říkám, že třeba už takhle malé mimi nikdy mít nebudu...ale třeba jo...kdo ví:-))). Krásné dny!

      Vymazat
  7. Jo, to s tím MAMI, MAMII, MAMIII, to znám. Denně mi z toho večer třeští hlava... krásné fotky, ano, někdy je fajn být sama a fotit.

    OdpovědětVymazat