24 července 2014

nestává se mi často...

...že bych něco vyhrála!

Krásný čtvrtek, blogerky!



Je to už nějaký ten pátek, co můj oblíbený obchod NORDIC DAY pořádal foto soutěž.
Foto s nadekorovaným nákupem jsem poslala hned, protože jsem měla doma čerstvou dodávku k narozeninám:-))).



A hurá!
Vyhrála jsem druhé místo! Voucher na nákup za 500Kč!
Ten jsem taky brzo proměnila za další radosti (plus doplatek :-))) ).



Takže včera jsem si na poště vyzvedla...


...něco vtipného na vodu od House doctor...


...a další modrobílé kousky od Tine K ...



...a když jsou ty vedra, tak jsme si vodu osvěžili ledem s fialkami, který jsme dělali ještě někdy na jaře, zkrátka, když ty fialky kvetly :-)...


... ale přesto, že lahev napovídá, že má jít o vodu z kohoutku, tak u nás je to poněkud matoucí, protože vodu z kohoutku nám pít nedoporučili :-), voda ze studny se pít taky nedá, ta je do červena, ale testovat jsme ji nedávali, ale připomněla jsem si , že musím zavolat pána co hledá studny, že by jsme tomu dali ještě jedenu šanci. Není nad to mít vlastní pitnou vodou.


Takže zatím nám musí stačit voda z plastových berelů.


Jinak užíváme léta, od včerejška tady máme tetu a strýce mého muže a dnes přijede zpět z Holandska nejstarší bratr,  ještě s kamarády...
...a už teď se bratři hádají, kdo bude spát v teepee :-)))

Mějte se moc prima a krásné dny!



14 komentářů:

  1. Mňa by strašne zaujímalo, čo je tej vode...okolie vyzerá byť také krásne, čisté...hmmmm.
    Inak je to vtipná sada. Gratulujem k výhre. A navrhujem postaviť rovno šapitó, nech sa do neho zmestí celá família. :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maja, té vodě co používáme, tak ta má moc dusičnanů a té ze studně ...tam bude asi moc minerálů...možná by byla vhodná pro lázě :-))). Díky a krásné dny!

      Vymazat
  2. Luci, gratuluju !!!!!! Tvá výhra vypadá úžasně .... Marki

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulujem k výhre! Ani sa nečudujem, že ste získali ocenenie, lebo vaše fotky sú naozaj pekné. Musím sa pochváliť, ja som si pred cca dvomi hodinami priniesla z pošty tiež výhru, fotoaparát. Zúčastnila som sa hry v tv relácii Dobré ráno. Mám z neho radosť, bude to môj nový spoločník na bicykel.
    Keď sa narodil môj starší syn, bola som s ním krátko u rodičov a tam sme tiež nemohli používať vodu pre bábo. Pri rozbore zistili, že obsahuje dusičnany. Neviem, ako je to s umelými hnojivami dnes, ale za tých 36 rokov sa hádam len zmenilo niečo k lepšiemu. Teraz som si uvedomila, že ste vlastne skoro vo veku môjho staršieho syna.
    Za výhru ste si doplnili peknú súpravu pohárov. K tým kockám ľaduu s kvietkami - u vás som sa inšpirovala a urobila som si kocky s citrónovou medovkou. No po rozpustení ľadu sa mi to nepáči, z medovky zostane v nápooji len taký vecheť :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Danileo tak to taky moc gratuluji! A děkuji. Jo taky máme v té současné vodě hodně dusičnanů. Jo a nápoj s ledem s rostlinkama je ideální rychle vypít...konzumuji i ty fialky :-))). krásné dny!

      Vymazat
  4. Luci, máte to krásně letní, moc pěkné! Skleničky jsem taky koupila na zahradu, zatím jen sadu 3, ale ještě možná doobjednám, co jsou to tři kousky...:) Připomněla jste mi, že jsem chtěla ještě láhev a dnes jsem zrovna objednávala z Nordic Day a na láhev jsem zase zapomněla. Vodu na pozemku, kde budeme stavět, máme téměř s 'kojeneckými' parametry a manžel říká, že když se v ní umyje, jakoby omládl...;)
    Mějte se báječně, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veroniky díky, no u nás tři je opravdu málo a šest ...teď je to stále málo :-))). Tak to se máte....je super mít kvalitní , vlastní vodu!

      Vymazat
  5. Lucie, Ty jsi vyhrála už dávno - třeba to ani nevíš :) - a sice super velkou rodinu ! Hádám podle fotek, jsem tady denním hostem a prostě z toho čiší pohoda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stello díky, ale vím...a doslova musím uznat, že vyhrála! Krásné dny!

      Vymazat
  6. Lucie, taky gratuluju k výhře. Kostky ledu s fialkami namají chybu. Jinak, že bude o teepee v létě rvačka, mi bylo jasný hned jak bylo postavený. S vodou držím palce ať se vše vyřeší k vaší spokojenosti.
    Jarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarko moc díky, jsem zvědavá, nerada bych měla na zahradě sto vrtů a vodu žádnou :-))). Krásné dny!

      Vymazat