já na bráchu...

...brácha na mě!

Hezký den!

Musím uznat, že ochlazení jsme uvítali.

Dnes zdravíme v rychlosti, první, nejstarší z bráchů dorazil a tak si ho Adam náležitě užívá!

Samozřejmě je nejstarší brácha ten NEJ, když Adamovi zapůjčí techniku a učí ho hry na počítači:-))), v tom má Adam zatím dost mezery.
A  malýho bráchu bude zase brzo učit Adam, už se na to těší:-).

Maxík už má pořádný stehniska a taky už se opravdu pronese:-))), šikulka!
Je to sranda...
...Adam má pět bratrů, čtyři Adamovi bratři, mají každý šest bratrů...
...zní to jako slovní úloha :-)))...
...kolik je bratrů celkem? :-)))


Mějte pohodové dny !

Komentáře

Anonymní píše…
Tak mi tak vychází, že je to sedm bratrů - to je jak v pohádce... a nebo u mé babičky, která měla sedm dětí... Ráda k vám chodím nakukovat a spřádám plány na vlastní blog, tak třeba někdy v budoucnu... Eva
Arwen píše…
:D Teda, jak to s těmi bratry je? Jinak nejstarší bratr je fešák, ikdyž asi už mimo mou věkovou kategorii :D
Anonymní píše…
To jsem se do toho zamotala :( Že by bylo celkem bratrů šest ? Jsem moc zvědavá kolik těch bratrů vlastně je:)))))))))))))
Lucinko tak ať jsou všichni bráškové hlavně v pohodě a zdraví.Pěkný den.Anna.
EvaVa píše…
Šikovní kluci - všichni. Bratrů jsem se nedopočítala, chtělo by to detailní vysvětlení, pro nás pomalejší a zvědavé:-))
Veronika píše…
no to je jednoduché, holandští bratři mají ještě jednoho bráchu od nového tatínka, že jo?
velké rodiny jsou bezva, já na to nemám odvahu, a tak jsme myslím skončili u dvou kousků, ale odvážnějším docela závidím ;-)
Veronika píše…
Sedm statečných! :)))
Ilona Ř. píše…
Lucko,
matematika nebyla nikdy má silná stránka ;-)
Ale muž právě spočítal, že jich má 10 :-)
Doufám, že v příštím příspěvku bude prozrazen výsledek slovní úlohy.
Krásné letní dny do mlýna všem bratrům i těm ostatním členům !
Bára píše…
Wau! Vy máte velkou rodinu! Hlavně, když jsou na sebe bráchové hodní ;-) bára.kára blog
Marketa píše…
Hezké vidět rodinku takhle pohromadě. Jen se chci už dlouho zeptat - možná už to tu někde zaznělo - v jakém jazyce se vlastně všichni dohromady dorozumíváte?
Všednodennosti píše…
Instantní bratři- každý má své vlastní tři bratry, pak ty Vaše dva kousky tj. pět a ani jejich mamince se asi nepoštěstilo mít holku, takže ta má z nového vztahu taky kluka, šestého bratra instantních bratrů.To je docela hezký, až si jednou každý přivede ještě partnerku a pak budou mít nějaké ty kluky, tak Vám nebude ani ta louka před domem na oslavy stačit! Všem bratrům vlastním i instantním přeji krásné léto!
Všednodennosti píše…
Jo tak bratrů je celkem sedm i s tím od maminky.
Jarka Panci píše…
Tak taky mi to vychází, že maminka instantních bratrů má - jak jinak - kluka. Lucko, to jste nám nasadila brouka do hlavy. Jak psáno výše, hlavně ať bráchové žijou v pohodě jako kámoši.
Pěkné léto vám všem!
Jarka
LAVANDE&PROVENCE píše…
:) Lucie,
já se nad tím taky zamyslela :)
Miluji chvilky s kávou a Vaším blogem :)
Přeji Vám krásné léto a zdravím z "Levandulova"
Tereez
Carolina Mia píše…
... vychází mi šťastných sedm :-) Věrka
Majka píše…
Šmankote Luci, tohle mi nedělej takhle po ránu. Jsem o sobě začala pochybovat, ale pak mě napadla taky ta verze s novým bráchou instantních bratrů. Takže celkem sedm?
hezký den Majka
Anonymní píše…
Lucie! :-) To se fakt nedá spočítat! :-))
Hezké léto, Romana
Unknown píše…
Milá Lucko,Váš blog se mi moc líbí,inspiroval mne natolik,že jsem se rozhodla založit svůj.
Máte skvělé příspěvky s nápadem,moc hezké fotografie,prostě ze života.
Mějte se moc hezky.Renata
Anonymní píše…
Milá Lucinko, ať je těch bráchů kolik chce, ale takovou rodinu nemá jen tak nikdo.
Hezké léto přeji a hodně zážitků. Tvůj blog je úžasný a chodím na něj každý den. Díky za psaní. Irma

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...