letošní léto je pro zahradu...

...utrpení!



Přeji krásné úterý!



Hlavně zahrada "přední"(protože navazuje na hlavní - přední vchod do domu) hodně žízní.
Záhon sice občas zaleji, ale moc to nezvládám. Tráva má štěstí , že jsme v údolí a tak na ní nesvítí slunce úplně od rána a i večer je dí dopřán stín, ale i tak je dost žlutá a bez života.



Ale konečně dostala plánované posezení. 
Jednoduchý stolek a dvě židle jsem tam chtěla od začátku, ale zase vybrat jaké, navíc jezdit po obchodech a okukovat stolky, když musí člověk neustále nakládat a vykládat prcka, pak krotit Adama...to si jeden rozmyslí.
Nákupy přes internet mi prostě úplně nesedí, když se na ty věci člověk nemůže podívat zblízka.
A tak vyhrála úplně náhodou opět IKEA, když jsem na parkovišti čekala u otevřeného auta až muž vyzvedne a naloží altány, všimla jsem si tohohle setu a jen tak letmo muži ukázala na dálku ... 
...jakože :"hele, co myslíš?"


On to evidentně pochopil jako: "hele, vezmi ještě tohle! " :-))).
Takže jsem byla ušetřena diskuse o tom kolik toho dřevěný nábytek vydrží či nevydrží a kýžené posezení je na místě :-).

V celém záhonu to vadne, jak květiny, tak plevel :-)))...


...snad jen v zastíněném růžku se daří kapradí a hostám.

 Mějte krásný den!

Komentáře

Šárka Br. píše…
Krásné léto Lucie,
tak pro tenhle nábytek já mám také slabost :), přijde mi, že se k naší chalupě i docela hodí a také ho vozím po trzích, lehký, skladný a z vlastní zkušenosti vím, že při troše slušného zacházení i docela "trvanlivý".
Užívejte léta, zdravím ze mlejna do mlejna.
Šárka
Anonymní píše…
Lucie zdravím,pěkná sestava,altanky jsou take krásné a moc pěkně Vám to na terase ladí,ale nám tedy taky nikdy dlouho nevydržel,,aspon jsme vždy potěšili tchyni,měla z toho velkou radost,když nam ho vítr zničil,tak at Vám se nic podobneho nestane a užívejte krásné léto...dae
Anonymní píše…
Milá Luci, ten set je krááásnýý a jako by tam byl už dávno, moc se mi líbí Váš styl. Přeju hezké prázdniny, i když je zatím horko, jaké by ani v létě nemuselo být ! Šá
Unknown píše…
Luci, krásne...nábytok je krásne ľahký a úplne pozýva na chvíľu sadnúť do tej krásy...majte sa krásne, rada Vás čítam...
Bára píše…
Luci, to je moc pěkné zákoutí ;) Hned bych se tam posadila s kávou a nějakým dobrým čtením :) bára.kára blog
Majka píše…
Luci, moje kytky taky trpí, nestíhám to zalívat, hlavně ty v truhlících. Např. milionbels mi něco napadlo a teď jsou už úplně hyn, tak už nezdobí a půjdou pryč. ale co naděláme. A ten nábytek je moc pěkný a že je ze dřeva? no, to máš fuk, já mám takový jednoduchý bílý kovový a taky to venku trpí. ale věci mají sloužit, že jo.
krásný den Majka
Anonymní píše…
zdravím! stokrát si říkám, že přece nebudu mít celý dům jako "katalog IKEA", ale po marném plahočení se za trochu slušným vybavením, stejně skončím na zličíně nebo na čerňáku a nakonec tamodtud odcházím spokojená s nákupem...apropos - odkaz pro ty, kdo si chtějí zkrátit čekání na český katalog http://onlinecatalog.ikea-usa.com/us/en/ikea_catalog
hezké prázdniny přeju! eva
To je nádherný kout!!!
Kateline222 píše…
Krásný koutek! Také bych brala pár kousků zahradního nábytku, ale naše současná "covidová doba" tomu nepřeje. Už několik měsíců jsou všechny obchody, kde by se dal podobný nábytek pořídit, zavřené. Zbývá jen koukat po internetu, nebo využít click and collect, které nabízí některé obchody jako například IKEA, Jysk, OBI, Moebelix a další. Naštěstí mají katalogy zboží i online, včetně těch slevových. Skvělý portál, kde jsou letáky všech výše uvedených obchodů pohromadě (i dalších) je www.mujletak.cz. Už pár měsíců tam sleduji nejen aktuální slevy supermarketů, ale i obchodů s nábytkem, nebo módou. ;)

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...