neskáču radostí...

...po včerejším ultrazvuku.




Přeji pěkný čtvrtek!

Tak k moři nejedeme, mimi je sice v pořádku a já taky, ale placenta není tak jak má být a tak místo dovolené jedu zítra na kontrolu do Podolí, kde mi snad řeknou víc.
Já jen doufám, že nebudu muset být v nemocnici.
Je to paradox, protože se cítím výborně a plná síly ...
...i když teď už jen fyzicky.


Ach jo, nálada pod psa.
Mám strach o sebe a děti, mimi a je mi moc líto, že Adam se k moři taky nepodívá, 
protože se moc těšil, ale to je život.

Snad budou zítřejší zprávy pozitivnější a budu moci vymyslet nějakou alternativu , jak to Adamovi trochu vynahradit:-).

Mějte se krásně a užívejte prázdnin!


Komentáře

Ivana O. píše…
Držím palce...
Anonymní píše…
Držím pěsti a nevěš hlavu, třeba je to předčasný poplach. Něco podobného se mi stalo a u dalšího lékaře s lepším přístrojem už bylo vše v normě.
Denisa píše…
Držím všechny palce co mám ...
Denisa píše…
Držím všechny palce co mám ...
Šárka Br. píše…
Luci,
to je mi líto...ale pevně věřím, že je všechno v pořádku, jsem s Tebou, drž se a dnes už jen samé pozitivní zprávy přeji. Šárka
Ali píše…
Myslím na vás!
Unknown píše…
Lucko,pevně věřím,že vše dopadne tak jak má,a to dobře.Přejí,ať jste oba v pořádku.LenkaK.
Anonymní píše…
Milá Luci, držím palce ! Věřte, že vše bude OK a k tomu moři nakonec pojedete ! Přeju hezký den. Šá
Anonymní píše…
Lucie, drzim moc pesti. Ve druhem tehotenstvi me taky strasili, sice jiny duvod - genetika, ale vse dobre dopadlo. Pocity jsou to priserne, honi se vam hlavou milion veci, strach, starosti, hrozne nervy... proto na Vas myslim a verim, ze vse bude dobre. Dovolenou vem cert, hlavne to zdravi!!! Tfuj, tfuj, tfuj..... /jak delame u nas pros stesti:-)/ Marcela
Lennka píše…
Luci ♥ Držím moc palce a věřím, že budou jen dobré zprávy ♥
timeaa píše…
Zítra na Vás budu myslet, nebude určitě tak zle! A kdyby teď dovolená padla, takových "moří" ještě bude ...
morkusovic píše…
Luci, držím pěsti ať je vše v pořádku, móře počká. Pa Zmorkusovic
Lidka F píše…
Luci, neboj! Zase bude dobře. Myslím na vás a držím všechny palce!
Lidka F píše…
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Monika píše…
Lucí, držím pěsti♥
Věra píše…
Luci, držím palce! Vera
Anonymní píše…
Držím moc moc pěsti, ať vše dobře dopadne.
Anonymní píše…
Člověk vlastně neví, jestli všechny ty moderní přístroje jsou pro nastávající maminky výhra - nejdřív Vás jeden lékář vyděsí a u dalšího bude zase všechno v pořádku... A třeba k tomu moři ještě odjete!
Hana M.
Unknown píše…
Ahoj Luci, hlavně klid, moře klidně ještě může proběhnout. Lékaři často "straší", jak se jim jen trochu něco nezdá, věřím tomu, že zítra v Podolí tě uklidní, jak je to všechno v pořádku a ty ještě v noci budeš balit... :-). A kdyby ne, tak to tak prostě mělo být a třeba aby sis uchovala právě tu energii a pohodu, máš zůstat doma. To je potom taky dobré. Moc držím palce, budu ráda, když dáš vědět.
AnAbel píše…
Určitě vše dopadne dobře a budete v pořádku! Držím pěsti .. :-)
Pavla píše…
Luci,
moc držím palce. Věřím, že bude vše v pořádku. A k moři se podíváte jindy, hlavně, ať je vše, jak má být.
kavanzo píše…
Taky na vás moc myslím a držím palce.
Hana píše…
Myslím na tebe a držím pěsti - i kdyby moře nebylo...hlavně ať jste všichni v pořádku ,to je moc důležité....Taky jsem se letos těšila a nakonec moře nebylo .... zdraví je přednější a jistě vymyslíte pro Adama fajn program .... H.
Anonymní píše…
Budem sa,a aj sa modlím za Vás .
Unknown píše…
Tak to je mi líto, ale všechno dobře dopadne, nebojte........
My Home Style píše…
Luci, drzim palce, at je vse OK. Dovolenych jeste bude, i kdyz chapu, ze zvlaste Adama to mrzi. Ale to je osud a zdravi mimca, potazmo tvoje je ted to nejdulezitejsi. Vzdyt i u vas doma je to pro mnohe, kdo te sleduji, jako na dovolene:)) Hezky den, Petra
Lucko, žádnou špatnou variantu si nepřipouštěj, protože neexistuje. Prostě to dopadne dobře. A moře neuteče, počká! Já měla druhý těhu taky tak, že jsem se cítila výborně a raději ani nemluvit, čím vším mě stresovali.Drž se!
Všednodennosti píše…
Lucie, moc držím palce a za Vás doufám, že bude vše v pořádku! Adama je mi líto, ale Vy mu to jistě vynahradíte! Hlavně aby vše dobře dopadlo a nemusela ses stresovat.Drž se!
Jarka Panci píše…
Luci, často komentář nepíšu, i když pořád k vám chodím. Držím vám palce ať je vše v pohodě... a to bude ! Vše dobré přeje do mlýna Jarka. ♥
Anonymní píše…
To je mi líto, držím palce!!!!!!!!!!!!! Adam moře uvidí ještě mockrát. Vy jste teď nejdůležitější. PS: Ráda čtu váš blog. Alena
Unknown píše…
Luci,nebojte,všechno dobře dopadne.Zítra Vám budu držet všechny palečky...Marcela
Lucie píše…
Co dokáží doktoři... Z maminy plné síly a elánu udělají hromádku neštěstí. Luci, drž se, věřím, že je vše v pořádku, jen nechtějí nic zanedbat, no... A těším se na mořskou alternativu - to bych odhadla, že bude určitě lepší, než to slibované moře, protože ty se prima nápady jen hemžíš! Hlavu vzhůru a pokud možno hezký den! L.
Ilona Ř. píše…
Lucko,
také se přidávám k ostatním!
Já sama jsem ani třetí dítě dle dvou gynekoložek mít neměla a měla jsem jít na operaci / myomy/podívej Šíma je na světě a zdráv!
Třetí těhotenství neprobíhalo úplně standartně / několikrát jsem krvácela / , doktoři strašily, co všechno se může stát, ale Šíma to všechno ustál! :-)
Také jsem se cítila výborně, jen jsem vždy byla vystresovaná, když mě prohlížel pokaždé jiný doktor a co doktor, to jiný názor!
Naštěstí jsem se v polovině těhotenství dostala k super 70leté gynekoložce a ta my dokonce dovolila jet v srpnu autem do Chorvatska :-)


Takže hlavu vzhůru, nenech se vystresovat, vše bude v pořádku !
Chodím k ní na kontroly dodnes a myomy mám stále.
Šárka píše…
Vše bude dobré , hlavní je aby jsi byla ty a mimčo v pohodě . Dovolených u moře ještě bude hafo :)))
Anonymní píše…
Držím palce!!!!
Anonymní píše…
Dobrý den,Lucie,
držím moc pěsti,ať kontrola dopadne dobře.
Petra
Anonymní píše…
Lucie, není důležitý moře a Adam to dá, přejde ho to, důležitý je, aby bylo mimi v pořádku a myslím, že doma budeš mít větší jistotu a klid. doktoři dokážou pořádně vyšokovat, ale na druhou stranu, je dobré vědět, že je nějaké riziko, protože zase spousta lidí by k tomu moři jela i přes varování lékaře.
Držím pěsti!!!
Pavla
Lucie píše…
Luciášku, nevěš hlavu. Držím palečky, ať vše v Podolí dobře dopadne a ty se svou bandou odjedeš k moři a pokud ne, tak to tak mělo být. Všechno zlé je pro něco dobré. Hlavně v klidu, já vím, lehce se řekne. Já prožívám své druhé těhotenství s problémy s tlakem a vždy, když mám jít na kontrolu, tak jsem psychicky na dně. A může mi rodina říkat co chce. Luci, myslím na Tebe <3 <3 <3 . Lucie (37tt)
Monika píše…
přidávám se - držím pěsti, ať je vše ok a třeba to moře ještě vyjde.... :-)
Martina BARABASCA píše…
Přeju vše nejlepší +:)
Anonymní píše…
Držím palce a ať jede s Adamem tatínek ať si to chlapi užijí.Marie
Lucie píše…
Moc, moc držím palce ať je všechno v pořádku. Vím, že je to ohromně těžké, ale z vlastní zkušenosti radím hlavně klid na duši. To je to nejlepší, co můžete udělat pro sebe i mimi. A máte doma obrovskou oporu v úžasné rodině. Zkuste myslet jen na to dobré. Je to těžké, ale funguje to. Taky to často nezvládám, ale když to jde, tak to zabírá. Myslím na vás. Lucka
Anonymní píše…
Milá Lucie,strašně rada ctu Vás blog jste mi všichni moc sympatičtí a Vase bydlení aaaaaaa,proto držím všechny palce a myslím na Vás ať je vše v pořádku.Vím,jsou to nervy,ale uvidíte ,že za nějaký čas se tomu budete smát .Ať vše dobře dopadne!!!!!!!!!!!
Unknown píše…
Lucko, moc držím palce. Určitě zítra vše dobře dopadne. Katka
InkaFej píše…
Luci, po spatnych zpravach prichazi vzdycky lepsi. Moc drzim palce. Inka
Anonymní píše…
Milá Luci,jistě bude vše dobré,moře bude ještě mockrát,a ted Vám držím pěsti at je mimi v pořádku a Vy také,držte se...dae
Unknown píše…
Luci kdybych se mela obávat kvůli prognózam lékařů byla bych asi uzlík nervů. ..obě moje tehu...resp obě holčičky meli už v tehu zjištěnou vadu ledvin a prospivaji uplne stejne krasne jako bráška. A ac vim ze to mrzí. ..more je tam stovky let,tak tam počká :-)
Mery13 píše…
Lucko držím palce aby všetko dobre dopadlo, je mi ľúto tvojho sklamania ale k moru sa da isť aj nabudúce. Krásne leto prajem.
Anonymní píše…
Tak na tebe myslim, jestli uz jsi po návštěve Podolí, věřím že to dopadlo dobře.
Anonymní píše…
Lucka, všetko sa v živote pre niečo deje a Vám všetkým bude možno čo chvíľa lepšie, ako pri mori. Na dovolenku môžete odísť kedykoľvek, hlavne nech je všetko v poriadku. A to určite bude, žiadna kaša sa neje taká horúca.
Silvia
Jana píše…
Luci, při třetím těhotenství jsem měla (stejnou?) diagnózu (placenta previa). Krom posledních dvou týdnů v nemocnici a porodu císařem všechno v pohodě, ale doktoři ze mě byli dost ve stresu:-) Většinou to dopadne v pohodě, ale je dobré se hlídat a nepodceňovat to! Pomocnici doporučuju:-) Přeju hodně síly!!!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...