nemůžu si pomoct...

...ale čáp mi nepózuje každý den...
...takže dnes ještě jednou :-).


Přeji krásný čtvrtek!

Čáp se tu stále drží a pokud nesedí na střeše, prochází se po okolí...



...tak mi to včera nedalo a šla jsem si ho vyfotit...


...nejprve se dal na ústup, ale po chvíli se vrátil a šel si pro změnu prohlédnout on mě...


...a přišel opravdu blízko, na nějakých 5 metrů...


...a možná by šel i blíž, ale to si ho šla prohlédnout i naše Adina a to už se mu nějak nezdálo a dal se na ústup:-).




Doma zavládl klid a ticho, věci zase po dlouhé době zůstávají na svém místě a taky si po dlouhé době zase můžu vzít v kuchyni čistou sklenici kdykoli se mi zachce a to i přesto, že ztráty právě na skleničkách jsou obrovské  :-))).
A taky stůl zůstává prázdný a čistý a ...
...po dlouhé době, když se rozhlédnu nevidím žádnou lahev od piva :-))).

Život se vrací z chaosu do zajetých kolejí :-).
Ryby, kočka a pes dostávají zase nažrat v obvyklou dobu, je to takový uspokojivý pocit :-))).

A ano, pokud by to takhle trvalo dlouho, přejde to v nudu, ale po letošním prázdninovém povyražení, si ten klídek užívám:-).

Mějte krásný den!





Komentáře

Lennka píše…
Luci, to je fešák, nádhera! Já Ti Tvou bandu chlapů závidím, radost pohledět :-D
Užívej si klidu ;-)
Lenka
Marcela M. píše…
Člověk by si toho klidu asi ani nevážil, kdyby čas od času nebyl narušený nějakou divokou akcí s mnoha lidmi. Aspoň u nás to tak funguje.
Anonymní píše…
Užívejte si zasloužený klid :-) ! Koneckonců v tomto počasí se stejně nedá dělat nic jiného než to, co je nejnutnější ...

Monika
P.S. Váš blog je moc fajn a fotografické momentky rovněž!
Arwen píše…
Krásný čáp, nedávno jsme někde na poli viděli snad 20 najednou! Užívej odpočinku :)
E-dlerovic píše…
Originální domaácí mazlíček! :)
Adass píše…
Super model na focení,letos jich je strašně moc. Jinak máte moc krásné okolí domu, tak se mu nedivím, že se mu u vás líbí :) mějte se hezky a užívejte pohody A.
Anonymní píše…
Ten je krásný ..
Věřím, že se vám trošku po tom chaosu stýská ne:) zase spoň kluci zabavili Adama, postarali se o Maxe:))
Petra
kristtie píše…
Presne tak, ten je krasny :-)
Anonymní píše…
Víte proč je u Vás čáp?? Protože čekáte miminko.... Já když jsem čekala Adámka, často u nás kroužil a i na dovolené si mě našel.... Krásný posel štěstí....Vždyť se říká - že přiletí čáp, no asi si Vás hlídá aby bylo vše OK..... a bude!! držím pěsti. Mám ráda Váš blog. Iveta

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...