09 srpna 2015

Krize...

...dnes mě jiné slovo nenapadá:-).



Tráva už rozhodně není zelená...



...v potoce je téměř sucho...



...a po včerejším mejdanu bude asi  téměř sucho i ve skladu zásob :-))).

Přesto přeji krásné ráno!

Jsem doma jediná vzhůru, taky jsem jako jediná (kromě dětí) včera pila jen vodu:-).
Spát jsem zkusila jít kolem půl desáté, ale to se zrovna rozjela zábava, takže se pilo , zpívalo a tančilo až do rána. Většinou se kluci drží u táboráku a nebo v teepee, ale včera se to vymklo kontrole už u večeře na terase a z terasy se nehnuli:-))), já se teď musím držet abych nezačala uklízet ten binec, to jim přece nemůžu udělat :-))).

Tak sedím opodál na houpačce, dávám si kávu a užívám si zatím ještě celkem svěží ráno.
Ty vedra jsou opravdu už moc , máme problém s vodou, je jí málo, takže myčka ani pračka nefunguje a jediný štěstí je, že ta banda u nás jsou kluci a ti naštěstí nedostatek vody
 v koupelně zas tak neřeší :-))).
Záplata v bazénu bohužel nevydržela současný nápor a tak jsme koupili menší bazén, vodu přepumpovali a bude se opravovat.
Max tuhle změnu uvítal, protože v malém bazénu dosáhne na dno a tak jsme tam často doslova naložení.

Záchranou jsou pro nás, v těchto dnech, ložnice a Adamův pokoj v přízemí, kde je i při tomhle počasí celkem chladno, Max tam tráví  nejhorší nápory vedra přes den a je celkem spokojený.





Mějte krásnou neděli!




18 komentářů:

  1. Vše vysychá .....myslím že budou mít dneska všichni vyschlo i v krku ..... aspoň že máte kam utéct do chladna Maxík si dává asi ranní dávku.... je fajn, že umí být přikrytý náš tedy ani náhodu.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-)))...no a měli, ale otřepali se , uklidili , vykoupali, doplnili zásoby jídla i pití a už zase vymýšlí co podniknout. Max vydrží přikrytý jen chvíli, teď v tom vedru to neva, ale jinak bývá právě v ložnici dost zima a proto se sháním po pyžamku typu overal s capkama, protože je dělají jen do určité velikosti a pak by měl často nohy jako led:-). Krásný horký den!

      Vymazat
  2. Lucia krásne ráno aj tebe. Sucho je aj u nás, vody v potoku pomenej, a práve mi doprala práčka, tak len dúfam, že nejako s vodou vyjdeme. Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni tak tu dopranou pračku závidím, já teď pakuju tašky mému muži ssebou do práce, kde to vypere a usuší a doveze...možná si na tuhle variantu zvyknu :-))). Krásné dny!

      Vymazat
  3. Dobré ráno Lucie!
    Když tak čtu váš příspěvek, říkám si, jak je super, že mi z kohoutku teče pořád voda :) Já zase tahle vedra prožívám v práci, 14 hodin na nohou, takže taky žádná zábava...Musíme to prostě přežít a doufat, že už brzy zaprší ;)
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko to je super, člověk si to neuvědomuje, ale jakmile dojde voda nebo nejde proud jsme my zhýčkaní v koncích :-))), ale teda být v práci v tomhle počasí musí být fakt náročný...přeji výdrž, co nejvíc chládku a po práci zasloužený odpočinek!

      Vymazat
  4. Lucinka aj Váš blog je pre nás čistá svieža vodička - obdivujem Vás ako zvládate pri Vašom stave také návštevy - pre mňa ste hrdinka - šetrite sa prosím.....pozdravuje Marianna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marianno moc díky, ale jak jsem psala dřív, cítím se dobře a plná energie, jen doktorům se to nezdálo, tak se krotím a šetřím, ale o to víc mám nápadů co udělat a tak ... ani mi nepřišlo jak je takový nařízený odpočinek náročný:-). Krásné dny!

      Vymazat
  5. Taky Vás obdivuji,že zvládáte Ty Vaše kluky a jejich kamarády,máte sice na to prostor,ale stejně jste obdivuhodně tolerantní žena,uvědomuje si to manžel ? Že už skoro nemáte vodu,je v dnešním počasí skoro normální,ale zároveň hrozné ! Vy máte svoji studnu ? Přeji hodně sil a vrácení vod,voda je život ! Krásnou neděli přeje Zdena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeno, muž si to uvědomuje moc dobře, hlavně dnes :-))), ale prostě kluci holt musí dodržovat pravidla a v podstatě se o sebe starají sami plus napčíklad nakoupí a pomůžou na zahradě a tak. Původní plán byl , že během pobytu dorostu budeme s prckama pryč, ale holt museli jsme se navzájem nějak přizpůsobit:-). Studnu sice mám , ale je to vlastně jen vrt a voda z něj rudá, používáme studnu obecní, ale vody je málo a je nás na ní několik domů. Krásné dny!

      Vymazat
  6. Ty jo, nevim, mozna mam k tomu nejakej spatnej pristup nebo pohled, ale js to beru jako dost sobeckost toho chlapa....mate dve maly deti, dalsi na ceste a jak jste psala neni to uplne ok tehotenstvi a na starost dalsich x lidi. Ani nechci pomyslet kolik mate povinnosti, jen ten bordel na stole by se mi nechtel po nich uklizet. Do toho to vedro... Ovsem jestli lezite s nohama na stalo a o vetsinu se stara muz a jeho dospele deti, beru zpet a omlouvam se za komentar:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Muž moc dobže ví, že to tu kluci žádný mama hotel mít nebudou a kluci to vědí taky:-), kdybych neměla nařízený odpočinek, klidně bych jim něco uvařila, ale teď se starají sami o sebe a očas i o mně, ale samozžejmě jsou ve věku, kdy když dojde na zábavu neznají bratra a vše jde stranou a protože ostatní dny si po sobě poctivě uklidí naše společné prostory jednou jim to holt musím tolerovat. A hlavě jsem ráda, že jsem vydržela a nezačala s úklidem, jak se pobudili děti zajeli jsme na nákup do hračkárny a na dortík a než jsme se vrátili dali kluci dům i zásoby do pořádku.
      Pokud by ale pořádali mejdan každý den a já se ráno probouzela do toho bince, rychle by cestovali o dům dál :-))). Krásné dny!

      Vymazat
  7. Dobrý den Lucie, mám moc rada Vas blog, obdivuji Vasi energii a nápady. Obzvláště v tomto vedru a vzhled k Vašemu těhotenství. Jsem na tom podobně, je mi 37 a jsem v 33tt a rozhodne to nezvládám, vůbec, natož jako Vy - s tolika akcemi a činnostmi. Navíc když jsem viděla předpověď počasí na další týdny chtělo se mi brecet. Vedro nemám rada obecne natož teď v těhotenství. Máme doma už čtyřletou dcerku a nebýt myho bajecnyho může, který v podstatě vše táhne sam, tak nevím... Každopádně moc děkuji za Vás blog a mejte se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Jano, tak 33 tt už je přeci jen jiná káva:-). A vlastně mě přijde, že teď nic moc nedělám, snažím se být co nejvíc někde v chládku s nohama nahoře, ale protože mi nic není, je to celkem dřina :-))) a myslím, že můj muž si teď taky trochu drbe hlavu, jednak jsme nepočítali s tím, že budu nucena odpočívat a pak taky s prací navíc, ale zvládá to statečně:-). Krásné dny a ať je Vaše těhu pohodové a tak jak má být!

      Vymazat
  8. Dobrý den Lucie, mám moc rada Vas blog, obdivuji Vasi energii a nápady. Obzvláště v tomto vedru a vzhled k Vašemu těhotenství. Jsem na tom podobně, je mi 37 a jsem v 33tt a rozhodne to nezvládám, vůbec, natož jako Vy - s tolika akcemi a činnostmi. Navíc když jsem viděla předpověď počasí na další týdny chtělo se mi brecet. Vedro nemám rada obecne natož teď v těhotenství. Máme doma už čtyřletou dcerku a nebýt myho bajecnyho může, který v podstatě vše táhne sam, tak nevím... Každopádně moc děkuji za Vás blog a mejte se hezky

    OdpovědětVymazat
  9. Luci obdivuji ale zároveň vim ze kluci se o sebe umi a musí postarat ...však už jsou velcí. S tou vodou to musí byt peklo...me staci ze me ted nejde myčka a to není vodou a kdyby ještě pračka ...

    OdpovědětVymazat
  10. Dneska jsem tu měla podobně velkou partu mladíků a jedné slečny a hned jsem si na vás vzpomněla.
    Ale taky si při odchodu všechno uklidili a já si to jen doladila po svém.
    Spíš mi udělalo radost, že ti lidé vůbec přišli a pobyli u nás, protože většinou tady sedím sama v perfektně uklizeném domě . A o tom to asi není...

    OdpovědětVymazat
  11. Milá Lucie,moc děkuji za odpověď. A jsem ráda,že to máte v rodině vše dobře rozdělené, a hlavně brzo přeji Vám i nám všem aby konečně napršelo !!! V mnoha oblastech už není voda. Přeji Vám a Vaší rodince vše dobré a hlavně zdraví !!! Zdena

    OdpovědětVymazat