Mini pokoj pro Maxe...

...v procesu!



Přeji pěkné úterý!

Hned na začátek upozorňuji, pokud jste zarytí odpůrci IKEA, tak už dál ani nekoukejte...
... vybavení je skoro vše právě z IKEA :-).




Původně jsem chtěla nábytek do podkroví na míru nebo vestavěný, ale asi díky svojí neustálé chuti něco někam přesouvat, se mi nelíbí mít kus nábytku, který pasuje jen na jedno místo a měl by tam třeba zůstat na dobro:-))).
Pokoj je docela maličký 3,5 m x 3,6 m plus hodně zkosená střecha ,tam kde se sbíhá s podlahou je vlastně jen 30 cm stěna  a druhá stěna má asi 4m do štítu, to jen pro představu.
Jako všude ani v pokojících nechci zasekat prostor nábytkem, ale znáte to,hračky se hromadí.
Hodně přemýšlím jestli dát udělat vestavěný úložný prostor právě pod to zkosení pod okny (které se v Maxově pokoji budou dělat teprve letos ), ale je spousta otazníků.
Pokud by to byly police s dvířky, tak se zašupovacími aby nezabíraly prostor pokoje , ale díky zkosení se pak budou ukládat malé věci do zadní části police za ty větší věci, kde tak nějak tuším upadnou v zapomnění, když to budou šuplíky , tak potřebují ten prostor navíc na vysunutí... takže zatím nic.



Nejdřív jsem si vše namalovala a spočítala.

A tady vidím velkou výhodu , že si člověk na ikeáckých stránkách všechno najde jednoduše s rozměry i cenou.
Dnes už si jde nechat vše i připravit nebo dovézt a nebo si vytisknout seznam, kde to ve skladu nejdete.

My jsme si to ovšem trochu blbě naplánovali a tak jsme spojili cestu do obchoďáku s odvozem instantního synka na letiště, což byla sobota kolem poledne.
To funguje dobře jako terapie proti nakupování.
Návštěva IKEA v sobotu odpoledne (se třemi dětmi jako bonus) to je trochu nákupní sebevražda :-))).

Andy , která se rozhodla vylézt z kočáru a já k ní v dětském oddělení nestíhala přeskákat hračky a jiné děti, tu nám zachránila náhodná kolemjdoucí. A zaběhnutého Maxe jsme naštěstí taky našli během tří minut, které nebyly zrovna dobré pro moje srdce a tlak.
Ale máme to.
Pak už jen doma se vším vyběhnout dvoje schody  (asi dvacetkrát)  a můžeme se pustit do práce.


Jde to pomalu, když se mi naskytne příležitost a jsme doma jen s Andulkou , zdatně montuji , což ale Andy moc nebaví a tak si našla vlastní zábavu.




Zvláštní je , že tohle kluky nikdy nenapadlo :-))).



Ale nějaký ten základ už máme, látku na povlečení mám objednanou.


Mám radost, že mi moje vyměřování vyšlo na centimetry přesně :-).



Těším na dolaďování a taky na to, až si některé ty ikeácké kousky "hacknem" k obrazu svému :-).



Mějte pěkný týden!


Komentáře

Šitý.domov píše…
Krasne,to povleceni je super 😉 A ty policky jsou taky Ikea?
Anonymní píše…
Tento detský nábytok som v Ikea už obdivovala...
Posteľ má aj náš dvadsaťročný Milo, vtedy ju mali modrú, tak ju máme pretretú v tých bielych (modrých) miestach tabuľovkou.
Vybral si ju sám, spí radšej dole, má pocit bezpečia:-)
Detaily jednoduché a čisté, aj využitie drevenej poličky na korenie:-)

Matilda píše…
Naše Oli dělá to samé, co Anička, cpe si za bodýčko vše, co jí příjde pod ruku. Ikeu mám taky ráda kvůli její variabilnosti, taky přesouvám nábytek každý rok, manžel když slyší hlášku :"Přemýšlela jsem ...", tak chytá nerva :-) Například náš obývak za ty léta, co tady bydlíme, je momentálně asi v 15 verzi uspořádání nábytku.
lucie píše…
ja na stejně velkém prostoru (ale bez šikminy) strávila celé dětství i dospívání :) i se dvěma mladšímy bratry :D
pravda, punkové období, kdy jsem už vymetala bary a spát chodila v botech, bylo náročnější, ale pak do něj dorostli taky :)
a to jsme ještě měli v pokoji úložné skříně rodičů.
krásné časy.
stavíme dům a asi i proto neplánujeme pro každé dítě vlastní pokojíček :D
Anonymní píše…
Moc povedené jako vždy. :-) Ty poličky jsou prosím také Ikea?
Anonymní píše…
Nemáte strach z těch holých (horkých) žárovek, kdyby je Max chtěl prozkoumávat?
Moc se mi líbí křesílko, ta opěrka hlavy je super!
Klára
Moc hezky zacatek, Luci, my jeli v nedeli tou samou dobou a pro podobne vybaveni, jen neco doplnit synovi. S detmi je to vzdy narocne, ale ten uspech pak za to stoji:-). Zdravi M.
Lucie píše…
Vypadá to, Luci, krásně a vzdušně - ostatně to u vás doma není výjimka ;-) Ať se Maxovi dobře bydlí!
Sistershoods píše…
Jééé krásný :) působí to skvěle minimalisticky :)
InkaFej píše…
Krásný pokojíček! Inka
Barbora Rákoczi píše…
Krásné, jednoduché, vkusné... Můžu se zeptat na název rámečku na obrázek? Mám doma stejný, ale ještě v krabičce Bára
Anonymní píše…
Ikea je super, ziadne ,komplexy!!!! Maria
Anonymní píše…
Pěkný pokojíček,a ještě bude,my máme vše v bytě ikeácké,a v pohodě,vše slouží jak má,pěkný den dae
Anonymní píše…
Neviem ako Lucka, my máme túto reťaz so žiarovkami z vytvrdeného plastu a vôbec sa nezohrieva, je pružný, akoby nerozbitný, dokonca aj s možnosťou použitia do exteriéru.
happy mum píše…
Luci, je to peckovni a nikdy me nenapadlo otocit tu polici jako vesacek. Ten pokoj je nadherny. Stuvu mam rada. Od malinka ji nasi kluci maji a ja ken dokupuju a menim barvy dvirek a velikosti skrinek :-). Je to krasne ciste, jako vse u vas.
Jarča píše…
Krasně to vypadá,mě se IKEA taky líbí je multifunkční a dá se různě kombinovat s kvalitou je to horší ovšem jak který výrobek.Ať se daří a Max si užívá nový pokojíček.
Anonymní píše…
Ano mame hodně podobny,žarovky jsou studene,dae
Anonymní píše…
Já pořád čekám jestli ta Vaše drobotina bude mít také tak krásně kudrnaté vlásky jako má Adámek...dae
Anonymní píše…
Preferuji pokojíčky dětské,to jest barvy.Dětičky jsou kouzelný.Marie
Unknown píše…
Luci, vypadá to moc hezky, vzdušně a příjemně. Pěkný den, Karla
Anonymní píše…
Nějak jsem se zasekla v období, kdy žárovky pálily.
Děkuji ( i když to ve mě hlodalo, že pokud jsou "holé", musí tam být nějaká vychytávka)
Kač píše…
Luci, skříňky pod zkosenými stěnami máme taky - v těch nízkých a hlubokých patrech máme hračky, které jsou v boxech a musí se teda vytáhnout vždycky celé - duplo, lego, vláčkodráhu, merkur nebo jsou tak velké, že zaberou celou hloubku (bruder auta) - to spodní patro je teda vysoké akorát na výšku toho boxu, má nahoru vyklápěcí dvířka, a teprv nad ním začínají šoupačky a mělčí skříňky.
Anonymní píše…
No jo, je to ženská - to je nám ženským nějak dané - zatím Anička všechno schovává za bodýčko, ale
když se kouknete na nějaký hvězdný nejlépe italský film - a ať tam zářila Sofia Loren, Gina Lollobrigida, Claudia Cardinal, atd - vždycky si důležité lejstro nebo peníze uložily za podprsenku nebo korzet.
PS - a když jsem vezla přes půl Moravy štěně našeho minipsa, tak košík byl vedle a psisko se tulilo u mně v náručí pod mikinou....
Zdravím a přeju hezký den
JM
Lucie Living píše…
Ano taky ikea. Děkuju.
Lucie Living píše…
Alenko díky, mě by se sice líbila do pokojíku postel bez patra , děti tyhle patrové milujou :-).
Lucie Living píše…
:-))) no jo, něco na tom bude :-).
Lucie Living píše…
Věřím....a doufám, že moje děti budou na dětství vzpomínat takhle i přesto , že mají každý svůj pokoj. Já zase seriózní pokoj neměla a vždycky jsem ho chtěla, maximum byl pokoj oddělený závěsem od ložnice rodičů. Krásné dny!
Lucie Living píše…
Ano taky , přímo z dětské serie FLISAT.
Lucie Living píše…
Vidím, že už je zodpovězeno, ano jsou i do exterieru , plastové a nezahřívají se.
Lucie Living píše…
Díky. Pokaždé si říkám, příště jedu ve středu dopoledne:-).
Lucie Living píše…
Luci,, díky moc.
Lucie Living píše…
Děkuji, uvidíme jak dlouho to minimalistické vydrží :-).
Lucie Living píše…
Inko , děkuji.
Lucie Living píše…
Děkuji. Rámečky už mám hodně dlouho, je to taky ikea , ale ten název už nevím.
Lucie Living píše…
Díky, taky máme hodně věcí z Ikea, ale docela mě štve , že šuplíky občas neunesou zátěž:-).
Lucie Living píše…
Děkuji, e to variabilní a ten nábytek se pak dá použít i jinde než v dětském pokoji.
Lucie Living píše…
Děkuji Jarčo, máme asi stejnou zkušenost :-).
Lucie Living píše…
Nevím nevím, Max má vlásky rovné a Andulka asi taky nebude kudrnatá :-).
Lucie Living píše…
Marie díky, po zabydlení tam bude barev až až :-). Díky.
Lucie Living píše…
Helo díky. U Adama zrovna bojuju s tím, že by měl pár věcem dát sbohem a nechce :-).
Lucie Living píše…
Katko, asii taky nakonec na něco podobného dojde.
Slavka píše…
Velmi pekne. Mna zaujalo gulicky vasej Andy. Doma mam malu bambulku, ktorej zrejme podobne zaobstaram:-)
intuice píše…
Ikea nábytek se mi líbí, taky se mi líbí bílá barva, ale nábytek takový nemám.
Andulka si našla skvělou zábavu, je vynalézavá. Mám kluky a toto taky nedělali. :-)
František Klapal píše…
Hezky zařízený pokojík a skvělá inspirace. Už nějakou dobu projíždím různé blogy o bydlení a hledám právě inspiraci k předělání pokojíčku našeho malého. Sám jsem zvědav, kdy se do toho pustíme. Zatím máme vybrané spíš drobnosti jako je třeba dětské povlečení ale důležitější věci jako nová postel a nábytek, to zatím bohužel ne.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...