17 února 2017

Pátek...

...nám trochu zhatil plán!

Pěkný den!

Brzy ráno mě probudilo bubnování deště na střechu a po zhlédnutí předpovědi počasí, mi bylo jasný, že asi přehodnotím náš páteční výlet na hory.
Nabídka, jít místo volného dne do školy, se Adamovi nezdála příliš lákavá a tak tu mám plnou sestavu.



Ale k mému překvapení jsme dnes dopoledne společně nakoupili na víkend a dokonce jsme pořídili boty pro Andulku!
Pravda, stálo mě to asi o pade víc, které naházel Adam do takového toho bagru, který přehazuje plastové kuličky v kleci, ale docela v pohodě jsme to zvládli :-).



A díky bagru, jsem si i kytičku stihla koupit, měla jsem chuť na na luční kvítí, ale kam na něj...
...v únoru:-).
Koupila jsem tedy to co mi tak nějak kytky z louky připomíná :-).


Andulka si tedy trénuje chůzi v botách a vypadá to, že boty vzala na milost (snad to nezakřiknu) :-).


Botky jsou z rena značka bama, já mám s touhle obuví dobré zkušenosti, vlastně od dob co se u nás obchody reno otevřely tak tam občas  boty nakoupím a nikdy jsem s nimi neměla problémy i když jeden čas si právě na reno hodně lidí stěžovalo na kvalitu, tak já měla asi vždycky štěstí.



Tak mějte pohodový pátek a pěkný víkend!





7 komentářů:

  1. Krásné fotky.U nás už hodně dávno Reno zrušili,kvůli nekvalitě.Marie

    OdpovědětVymazat
  2. To vaše okno, vhodné na fotenie je ako livestylové okienko:-)
    Trojka je skvelá, Adam už tak veľký, malá úplne modelka a zdá sa mi najviac svoja!

    OdpovědětVymazat
  3. Lucie,musím napsat,jak zbožňuji tyto tři hlavičky v okně.Malá mě připomíná mé dcery -vláskama.Měly to samé.Alibabka

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je něco volnej pátek,hlavně že si ho děti uzili.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké rodinné fotky! A živé kytičky doma mi dělávají čím dál větší radost.

    OdpovědětVymazat
  6. Reno...pracovala jsem tam, skvělé časy.Prodávali boty v Tesco a to tlačilo na nízké ceny, proto ta "nekvalita". Ale přímo v prodejnách Reno, byly k mání i boty značkové, kožené a za dobrou cenu. Obuv značky Bama-výborné, bez problémů, hlavně pro děti. Když hledáte kvalitu, nesmíte kupovat levnou obuv. Vždy se vyplatí na boty penězi "přitlačit". Pak si Tesco chtělo prodávat obuv "svých" značek a Reno muselo pryč. Škoda...zkuste si dnes v Tesco koupit boty...Krásný den a omlouvám se, musela jsem...

    OdpovědětVymazat