tak dneska si jdu zase...

...dát do těla :-)

Prima čtvrtek, přeji!




Plním novoroční předsevzetí a to už měsíc!

Se cvičením začínám zásadně po Novém roce.
Poslední dobou se mi nedařilo znovu nastartovat nějakou pravidelnou pohybovou aktivitu, která vyplavuje endorfiny.
Baví mě běhat v přírodě, ale pokud má člověk po delší pauze začít znovu, tak potřebuje motivaci (teda kromě času, kterého taky není zrovna nazbyt) a podzimní příroda , předvánoční shon, sníh a mráz to mě motivuje spíš k uvaření teplé čokolády a zalezení do deky ke krbu.
Ale musela jsem na sebe trochu oklikou.
Jak zabít víc much jednou ranou.
Takže nejprve jsem si našla, kdy je v sauně den pro dámy, pak jsme se zašly se ségrou saunovat a při té příležitosti jsme se objednaly na alpining (což je asi jediná sportovní aktivita indoor, které jsme schopna se podvolit :-) ) Chodíte, běžíte po pásu, který poháníte vlastní chůzí a děláte kroky a cviky dle instruktora, což vás nutí celou hodinu se alespoň hýbat i když na to vaše svalstvo nemá.
Přeběhnout potom přes chodbu do sauny, kde kromě relaxu v děsným vedru (který miluju - ale jen to opravdu saunový), si dáme o pauzách masku na ruce, nohy a obličej, do posledního kolečka sauny taky třeba masku na vlasy a olejový voňavý peeling na celý tělo, to už je opravdu ten důvod proč podstupuji ten večerní stres, abych doma všechno stihla a mohla na pár hodin vypadnout a hodit starosti o rodinu za hlavu:-).

Většinou pak s jarem člověka přejde chuť na saunu a tím pádem i na alpining, ale to už bývám zvyklá se pohybovat a jde mi to mnohem líp vyběhnout jen z domu, lesem, polem, loukou a to už mě baví a tou dobou už nepotřebuju žádné motivační šidítko :-))).

Můj důvod proč nějak cvičit, už dávno není jen o tom být hubená (což mi jde se třemi dětmi celkem dobře),  mít na břiše pekáč buchet a tělo samý sval...

zdroj fota : pinterest

...i když nepohrdla bych :-), ale pro ten pocit, který mám po odcvičené 
hodině a nebo po doběhnutém okruhu, který jsem si dala.

No a protože nedávno jsem musela opět zásobit povyrostlé děti něčím na sebe, sama jsem si udělala radost v obchodě tezenis tílkem a legínama s mramorovým vzorem.
A protože  já, zatím cvičím krátce :-) , tak oblečený outfit vypadá nějak takhle...

zdroj fotky: pinterest

zdroj fotky: pinterest

...drobný detail je jen to, že můj sportovní set má černý základ:-).


No a co ovlivnilo můj výběr nových bot...


...tedy hlavně barevný odstín :-))), to ani nemusím zmiňovat, že?!
Ale je pravda, že moje staré boty jsem používala na běhání lesem a to na nich i po vyprání bylo opravdu znát.

A jak jste na to m se sportem vy?
Máte nějaký vztah ?

Komentáře

Jana píše…
Někde jsem slyšela, že podle zásad čínské medicíny se má v zimě odpočívat. To mi jde dost dobře:-) Ke sportu mě nakopne vždycky až jaro. Takže já si momentálně mlsám čokoládu a hýčkám si svoje zimní kila navíc:-)
Ivana O. píše…
Já jsem, kromě procházek s kočárkem a sem tam kola, necvičila šest let.
Teď mě donutila sázka s manželem o trampolínu pro děti. Tak snad to zvládnu :-)
http://naseruina.blogspot.cz/2017/01/sazka-o-trampolinu.html
Jarča píše…
Moje zkušenosti jsou bohaté běh,posilovna,fit box ,fit bike, aerobic,to vše před dvěma dětmi pak sem tam během mateřské jsem se pokoušela začít s něčím ale co jsem dva roky zpět v práci mám tolik pohybu že ve volnu je to to poslední na co mám chuť:) co bych však ráda zkusila je jóga,tak snad někdy na to dojde.😀
Magdalena Sobeck píše…
Outfit je to náramný!
Začala jsem taky, už mám o dvě čísla menší velikost, cítím se bezkonkurenčně a hezký outfity jsou jen třešeň na dortu! :)
Andrejak diary píše…
Já jsem teďka celý leden proplavala a zítra jdu zas :) hrozně mě to chytlo. Jsem vyloženě vodní typ, takže cokoliv ve vodě mě prostě baví :) Ale ten pocit po doplavání, to je prostě pecka. A to tvarování postavy a hubnutí je jako bonus, zrovna včera jsem třídila šatník s tím, že do čeho se už fakt dlouho nevejdu, tak pošlu do světa. No a ono se nějak vejdu do všeho i do toho, co mi bylo naposled před 5 lety. Mám z toho fakt radost a na jaro díky tomu úplně novej šatník :D
The VeTy's world píše…
Moc dobre znam ten pocit premoci se a jit cvicit/behat, i kdyz vim, ze s endorfiny "po" je to bozi ;-) ... Mne moc pohaha chodit s nekym, ale to vy uz mate vyresene :-D

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...