03 února 2017

Venku vládne bílá...

...a tak domů patří trocha barev.




Přeji pohodový pátek !

Včerejší relax jsem si moc užila a kdybych nespala v posteli se dvěma rarachy a nevstávala ke třetímu uprostřed noci, byla bych dnes odpočatá a svěží :-))).

Venku je dnes od rána mlha a je čím dál tím větší.


Tohle jsem fotila asi před hodinoua půl a teď už nejsou ty velké stromy vidět vůbec a venku je tedy ještě víc bílo :-).

Adam má prázdniny a už se těší jak dostaví na zahradě iglú a tak prcky nabalíme a půjdeme si užít na chvíli to krásný nevlídný počasí.
Doufám, že prťata to unaví a dopřejí mi nějaký ten polední klid :-).



Větvičky borovice jsou stále fit a tak jsem kytici doplnila o čerstvý eukalyptus, frezie v různých barvách a sasanky.




Je to takový pěkný kontrast k té šedobílé za okny:-).

Mějte krásný pátek a start víkendu!



5 komentářů:

  1. Luci krásná kytička do těchto nevlídných chvil. U nás taky mlhavo.....přesto si to venku užijte ,ať se mláďata unaví a chrní.

    OdpovědětVymazat
  2. Hezky nakombinovaná kytka. Pěkně rozsvítí to bílo, co panuje za oknem (u nás bylo ráno vidět tak na deset metrů...)
    Hezký bílý den

    OdpovědětVymazat
  3. U nás taky mlha nebo spíš smog 😔 květiny mám v plánu dnes také,musím si zpříjemnit ten víkend když mám navíc zítra svátek🌻přeji pohodový pátek

    OdpovědětVymazat