Další beran...

...oslaven:-).

Přeji pěkný nedělní večer.

Muž měl nedávno narozeniny a protože se mu to trochu krylo s Velikonocemi a Maxovou oslavou, slavilo se až o víkendu.
V den narozenin dostal jen pohár...


...a myslím, že ani neochutnal :-))).

A mám takové tušení, že za tři roky....


...si ty číslice na dortu...


...nechá ještě rád ve správném pořadí :-))).

Na jeho zdraví jsme si připili, myslím dostatečně, soudě podle toho jak nezdravě nám 
bylo druhý den :-).

No a ještě tip na dárek pro chlapa, dostal zážitek, bude vařit pivo :-).


Dobrou noc a zítra prima start nového týdne!

Komentáře

Amelie píše…
Všechno nejlepšíííí. Otočit číslice je zajímavý nápad:-)
Anonymní píše…
Všechno nejlepší a pohodové dny ,mějte se krásně rodinko,dae
Carolina Mia píše…
Všechno nejlepší, hodně zdraví a pohody.
U nás na dortu kreativně léta sčítám :-) Máme je s drahou polovičkou ve stejný den. Vloni jsme měli na dortu rovnou 100 :-) Pá Věrka
Plihalova píše…
Blahopreji Panu Uzasnemu preji hodne zdravi,stesti a pohody.Hezke dny.JP
Anonymní píše…
Gratuluji, hezký věk na muže...
my jsme zase kamarádce, když měla 49té narozeniny, nechali udělat dort s číslicemi obráceně, a mělo to úspěch...
Jiřina z N.
InkaFej píše…
Luci, krásný dort, krásná čísla ( jsou přesně moje:o)...jé a jak ráda bych je vyměnila za ta nižší, ale každý věk má svoje a já se těším z každého dne..Manželovi gratulace a hlavně přání pevného zdraví! Štěstí a lásku s Vámi jistě má! Krásné dny Inka
zalito betonem píše…
Přeji vše nejlepší!
A otočené číslice mě dost pobavily.
Těším se příspěvek z vaření piva, co si navařil, to si vypije :)
Anonymní píše…
Gratuluji Bobovi k narozeninám (van harte gefeliciteerd). Půjčila jsem si v knihovně pár časopisů o bydlení a našla v nich článek o vašem domě. Jsme česko-holandská rodina (manžel taky velký kutil a Čech, já Holanďanka, žijeme se 4 dětmi tak trochu na pseudovenkově kousek od Brna) a o to víc mě to zaujalo. Veel geluk samen in jullie mooie huis! Lisa Fikejsová

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...