15 dubna 2017

Oslaveno...

...s krtečkem :-)


Přeji pěknou sobotu.


Max byl nadšený, Andy taky  (nezamhouřila oko celý den) a všichni jsme si to užili.


Na oslavu jsem koupila vlastně jen několik krtků do oken a po oslavě budou dělat Maxovi společnost v pokojíčku.
Trochu jsem probrala zásoby balónků a dalších doplňků a udělala si v tom pořádek.
S dětmi mám o pořádné zásoby postaráno :-).


Dlouho jsme tu měli všelijaká vozítka na vlastní pohon a já si vždy říkala, že nebudu děti rozmazlovat auty a motorkami na baterii, jen ať šlapou.
Ale musím uznat, že na trávníku a v terénu dá to šlapání zabrat a třeba nakládací bagr, který měl už kdysi Adam děti neušláply, když bagr dojezdil úplně byl Max opravdu zklamaný a tak bylo rozhodnuto.


A samozřejmě větší radost jsme mu udělat nemohli:-).




Hned pro začátek jasně vysvětlil Andy , kdo je tady pánem , tedy řidičem a kde je její místo :-).



A já jsem ráda, že celkem vyšlo počasí a mohl si traktor pořádně projet venku.
Večer sice chvíli prosil ať mu donesu traktor do postýlky, ale ukázalo se jako výborný nápad že dostal jednu malou příruční verzi traktoru s valníkem od kamarádů a s tou se spokojil :-).


Dort byl krtkův a krtek s myškou jsou vystřižení z kartonového obalu na dvd.




Trochu mě mrzelo, že nedorazil kámoš, který je v Maxově věku, ale i když ostatní děti byly starší tak se s nimi Max náramně zabavil.


Do rána zůstala viset výzdoba  a když dnes Max vyšel z pokojíčku,  jásal  "hulá dálečky budou" :-))).

Mějte se krásně a my jdeme přehodit dům zase na Velikonoce.


11 komentářů:

  1. Lucie,já nemám slov.Chci být znovu mladá a žít život jinak.Už jsem ti mockrát psala,byla jiná doba.Na prvním místě pořádek doma,zahrada......Moc tě obdivujiAlibabka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To neni dobou,ale lidmi,samozrejme i moznostmi.Chci tim rici,ze i dnes lide zivot promarni...Maxikovi vse nej!!!! Lucie Vam zase obdiv...Krasne Velikonoce. JP

      Vymazat
  2. Luci to je nádhera - vidím štěstí v očích Maxíka.....a správně vyvezl svou sestru -HIHIHIHI, báječný jak se ty děti majííííííí.Jste super rodiče.....nejlepší hláška "hulá dálečky budou"-to mě pobavilo......mějte krásné velikonoce.....♥♥♥♥♥♥♥H.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě pobavilo jak ty děti vždy místo na cestu,čučí na nohy.Mám ráda barvy a ty tu oslavu úplně rozsvítily.Marie

    OdpovědětVymazat
  4. Lucie, nádherná oslava. A Maxovi hodně štěstí :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Oslávencovi ešte veľká gratulácia a k obrázku s Andy vo vlečke pridávam riekanku:
    Bez ladu a skladu - Anča kráča auto fičí (text piesne, riekanku zhudobnili)
    anca kraca auto fici
    pockaj auto anca krici
    ale sofer zjezil fuz
    tam ti ide autobus

    papa!Pekné Sviatky!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná narozeninová oslava -na jedničku s hvězdičkou!!!
    Hezký a klidný zbytek bílé soboty.
    Hanka z Podkrkonoší

    OdpovědětVymazat
  7. Luci ,prosim krtecci v oknech jsou odkud?dekuji JP

    OdpovědětVymazat
  8. Moc hezká oslava, hlavně, že jste si to všichni užili-

    OdpovědětVymazat
  9. Vaše oslavy jsou nádherné a je vidět, že si je všechny děti užívají.
    Přeji krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  10. Děláte krásné oslavy svým dětem. U nás se nikdy nějak extra neslavilo, ale jednou svým dětem budu dělat taky oslavy. Moc se mi to líbí. :) Krásná atmosféra...:)

    OdpovědětVymazat