Jedno rychlé...

...udělej si sám :-)



Přeji krásný čtvrtek!

Už hodně dlouho  (roky) jsem měla schovaný plakát do Adamova pokojíčku, jen jsem tenkrát neměla správný rám.
Po nějaké době jsem na plakát zapomněla.
Pak jsem někde zahlédla lišty na obrázek a říkala jsem si že by se mi to k tomuhle plakátu moc líbilo, ale výběr není velký a cena je dost vysoká.

Nedávno jsem koupila dřevěné lišty, zamýšlené k úplně jinému účelu.
Pak jsem pro změnu náhodou našla plakát a nápad byl na světě.

Samozřejmě v ideálním případě si připravte pilku, smirk papír, pistoli na spony a ochranné brýle.
A nebo prostě co dům dá, kapesní nůž s pilkou z KPZetky mého syna, pilník na nehty, kancelářskou sešívačku a alespoň dioptrické brýle ať na to vidíte :-).
Lištu cca 2cm x 0,5 cm x 1m koupíte v OBI asi za 15 Kč.
A krásné plakáty, nejen s lesní abecedou od Jany Kudrnové seženete TADY.


S pilkou bych si možná i lišty uřízla víc  na míru, ale s tím kapesním nožíkem jsem byla ráda jen za jeden "řez" :-).

Pak stačí naměřit prostředek obrázku a prostředek lišty a cvakat sešívačkou.
Nakonec už jen provázek, který se ve většině domácností taky najde a nějaký háček na zeď.
Já použila osvědčený hřebík.


Obrázek visí v hracím koutku,který vznikl odstěhováním hraček z obýváku a docela se nám osvědčil.
(Jen tedy jednou, když jsem zpozorovala nezvyklý klid a šla na kontrolu, načapala jsem prťata jak párají látku ne reproduktoru starého gramce.
No tak teď už nemusím vymýšlet jak z té látky dostat fleky, ale jak tu látku vyměnit.


Tady je ještě pár odkazů na trochu sofistikovanější pracovní postupy:


Mějte prima den!

Komentáře

Anonymní píše…
Jednoduché a vypadá to moc dobře, obrázky Jany mám taky moc rada. Přeji celé rodince krásné Velikonoce , Danuše K.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...