Některé dny a týdny...

...utíkají snad rychleji:-)

Taky máte ten pocit?





Přeji prima čtvrtek!

Vlastně se neděje nic vyjímečného, ale tak nějak mi den proklouzne pod rukama, ani nevím jak.
To upršený a studený počasí tomu jistě taky přidá svůj díl.
Některé zimní věci už jsem měla uklizené, ale s radostí jsem je zase vyndala.

Pořídili jsme nový gril, kontaktní na elektriku.
Dlouho jsem ho nechtěla, protože pravá grilovačka by měla být na pravém ohni, že :-).
Ale nakonec vyhrála asi trochu i naše lenost.
Má to ale výhodu, můžeme grilovat i v tomhle počasí doma.
Zatím jsem v něm jen zapékala toasty, ale když se mi povede dnes nakoupit, bude grilovaná večeře.
Máte s někdo zkušenost ?

Koncem příštího týdne nám přijede babička z Holandska, tak se těším, že nám zase trochu zpestří ten stereotyp...škola, školka, nákup, vaření, prádlo, rozvážení, učení, atd...znáte to!

Dnes pár fotek ze snídaně...


...snídá už jen Max, dnes si přispal...


... naše Andulka miluje pobyt na stole...


...ani jeden z kluků nelezl takhle na stůl, občas se tam sice sápali pro nějakou zajímavou věc, ale Andy najdu na stole pokaždé během vteřiny  mé nepozornosti, vlastně je na stole docela hodná a i opatrná, ale povolené to nemá :-))).


Ale ona to miluje a leze i na konferenční stolek, tak snad jí to přejde:-).



A myslím, že to počasí venku se ani naší číče moc nelíbí.




Mějte pohodový konec týdne!

Komentáře

Anonymní píše…
Gril máme klasiku na dřevěné uhlí,moc negrilujeme,tak je postačující.Dětičky jsou úúúžasný.Marie
JitkaP píše…
Snad ji to přejde.. moje babička tančila ve svých 75 letech na stole na svatbě svého vnuka, a to prosím zcela střízlivá... ale vážně, moc ráda čtu Váš blog, přeji hezký víkend

Jitka
Plihalova píše…
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Plihalova píše…
Tento komentář byl odstraněn autorem.
bavi-mne-to píše…
Baví mne tento blog. Žasnu, jak ten čas letí, jak už jsou Max a Andulka velcí človíčkové, o Adamovi ani nemluvě.
Přeji hezké dny!
Hanka z Podkrkonoší
Amelie píše…
Kočička kouká z okna, jako ty naše. Na stole to Andulce moc sluší.
Nektere deti josu holt zalozenim vyskari. Jinak mam pocit, ze dny leti neuveritelne rychle, az me to nekdy desi. Pekne odpoledne. M.
Všednodennosti píše…
Andulka roste jak z vody ve vašem potůčku... na stole jí to tak sluší a je to sestra svých bratrů...ta podoba...Moc zdravím k Vám domů a obdivuji i nádherné modřence...mně ani nevykvetly...bohužel, jak tu pořád leje, asi jim chybělo sluníčko.
Petra píše…
Elektricky gril je pri spatnem pocasi na doma dobra vec, ale doporucuji koupit venkovni. Ja sem si treba poridila treba tento obycejny levny https://www.maxtechnika.cz/sharks-bbq-kemping-gril.html a deti jsou vzdy nadsene a mnohem lepsi maso nez na elektrickem.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...