Za tohle...


...jsem hrozně ráda.







Někdy mám pocit, že bych toho měla tolik udělat...
...až nakonec nedělám nic.

Stačí si sednout chvíli u potoka a všechen stres z toho, že nic nestíhám je pryč.
Všechno je tak jak má.

Tenhle týden mi dal zabrat, celé dny doma se všemi dětmi a venku hrozný počasí.
Dnes je to na sluníčku o dost příjemnější.

Takže kluky jsem vypakovala na chvíli ven a Andulka spinká.
A já myslím, že bych měla dělat milion věcí (prádlo, úklid hraček, zalít kytky, vyluxovat , vytřít, nádobí, nákup, odvézt konečně stroj do servisu, vařit, uklidit lednici), ale odkud začít aby to mělo nějaký efekt a smysl???

Možná si udělám kafe a půjdu si sednout k tomu potoku :-))).

Mějte prima pátek a fajn víkend!

Komentáře

Duhová Katka píše…
Milá Lucko, práce počká. Voda v potoce ne, pluje stále dál, blíže k moři. Takže, šup k potoku, kochat se, dmout se nádherou a relaxovat!
Krásný víkend
Katka ♥
Nedivim se, musi byt uzasne u potoka sedet. Vim, chceme stihat vse - uklizeny domov, ale i to prijemnejsi, jen ja porad nevim, jak to udelat:-). M.
Hana píše…
Jen ty fotky úžasně nabíjí a co v reálu, to musí být nádhera-slyšet plynout potok a dívat se na tu zelenou krásu,která se tam kolem rozprostírá.Nejdřív si dej Lucko kafe a pak ti vše půjde hladce...h.♥
Anonymní píše…
Přesně vím o čem píšete, radit umím, tak honem tu kávičku a nabrat sluníčko a ty báječné svěží jarní barvičky. Doma říkáme, že toto období je nejkrásnější z celého roku, příroda je zahalená ve svěžích barvách a jak uklidňuje. Mám také takové místo, kam vyběhnu načerpat sílu....lednice, hadr i lux počkají - no to jsem chytrá, to se mi to radí
Anonymní píše…
Krásné fotky, hlavně jak je ta zeleň taková čerstvá. Lucie, vy tam jste vlastně úplně na samotě, že? Jak daleko máte první sousedy? :-) Nebojíte se tam, není vám sem tam po sousedstvu smutno? Ovšem to údolí je tak nádherné, že vám to všechno vynahradí. Přeji hezký pátek a víkend. M.
Plihalova píše…
Jsem zvedava...take by me to zajimalo...
Jana píše…
Milá Lucko, jak já Vám rozumím... :-) Ale už mám vysledováno, že fakt "nic z toho bince doma neuteče", a kolikrát ho vidím jenom já a né mé okolí! A to pak je často o mé psychice a vím, že musím víc odpočívat, chodít dříve do postele, protože když je tělo alespoň trošku odpočaté i na všechno okolo pohlížím jinak. Je u Vás krásně! Mějte se krásně! Jana
Bevedo píše…
Nádhera :)
Dáša F. píše…
Lucko, ten potok v blízkosti je senzační. Úplně chápu, že se někdy vykašlete na vše, co stejně nikdo jiný neudělá a jdete vypnout právě k tomu potoku. Také bych tam ráda chodila, ale my v blízkosti žádný nemáme. :O)
Hezký pátek i celý víkend.
Unknown píše…
Luci, ten potok je úžasný. Relax je potřeba. Užívejte si tu přírodu. Kamča
Unknown píše…
Tak to je nádhera, mít tohle u baráku😊😊 Práce počká, ta neuteče. Krásný viked. Petra
Amelie píše…
Krásné místečko....
Anonymní píše…
Krása, máme přez cestičku potok co by kamenem dohodil,miluji to.Dnes leje jako z konve.Marie
Sova píše…
Krásně je u vás :)
Překrásná příroda... a ten kouzelný potůček...
zuzana286 píše…
Lucka nie si v tom sama...je nas takych veeeela a tiez dokazem z toho saliet co skor...ty mas ale vyhodu mas potok 😊...tak sup 😉 Uzivaj...zivot je o okamihoch tie su nase navzdy 😘
Jarča píše…
Taky to tak mám,nevím co dřív nejradši bych taky jen odpočívala ale vždy aspoň něco udělat musím ať mám dobrý pocit.
Jarča píše…
A ta příroda luxusní jako dělaná na relax,užívejte si to
Ola píše…
Nebyl by někde poblíž takovýhle pozemek? To je úplný ráj na zemi. Vůbec se nedivím, že si radši dáte kafe u potoka než ten úklid :)
Karolina píše…
Máte to tam krásné a naprosto Vám schvaluji, že si jdete sednout s kávičkou k potoku a neděláte nic. Ono je to totiž často to nejlepší, co můžete pro rodinu udělat, že jo? ;-)
Můj muž je teď pracovně pryč a děti hlídá babička. Měla jsem včera po několika letech volnou neděli! A já nevěděla, co mám dělat! Jednak to nezvyklé ticho a klid, nikde se nic neválelo. A hlavou mi běželo milion věcí, co bych měla nebo mohla dělat. A nakonec jsem tu neděli tak nějak prolenošila, ale k večeru jsem alespoň zašila tu hromadu děravých tepláků a ponožek :-D

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...