Návštěvy...

...z lesa.



Pěkný pátek přeji!

Včera po obědě jsem si udělala kafe a posadila se ven na houpačku.
Mám tu psa mojí sestry a tak mi to nedalo a když začal poblafávat směrem k lesu...
... a oni tam dva krasavci:-).




Pes neštěkal, jen tak si blafal pod fousy a to jim vůbec nevadilo a nakonec počkali i na mě s foťákem.
Chodí tudy často, ale většinou když nás zmerčí zmizí v lese, ale tentokrát mi dělali docela dlouho společnost. A dokonce zapózovali.










Mějte prima páteční večer a pohodový víkend!

Komentáře

Anonymní píše…
Pohádka ,super.Závidím ale v dobrém. Ráda čtu co napíšete na blog a těší mne každý nový příspěvek a inspirace od vás.Jen jednu otázku bych měla,jak daleko bydlíte od nejbližší ,,civilizace,,?Mějte krásné slunečné dny Veronika
ZUZU píše…
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Prairie Charm píše…
Aká milá návšteva ♥ Alexandra
ZUZU píše…
Jé, krása! K nám příjdou leda tak sousedovic slepice :-D . Přeji Vám krásný víkend! ZUZU
Anonymní píše…
Nemám slov,nám projíždí v okolí auta a ty máš tuto krásu.Alibabka
InkaFej píše…
Nádhera, já srnky miluju, dokud mi tedy nechtějí zkřížit cestu na silnici.Čekám tady na chalupě taky na toho našeho,ale on chodí spíš v zimě. Ví, že dostane něco dobrého. Ti vaši jsou krásní. Inka
Pancakeheaven píše…
Živé obrazy:) Krásné dny. Eva
Anonymní píše…
Krása. :-) přeji hezký víkend. Jana
Krásnou sobotu přeji, u nás to tak máme taky. Dokonce asi před 10lety, to jsme meli jeste 3vymarsky ohare nam na zahrade bydlela srnka s dvema mladatky.Nejdriv se prochazeli nahore v hajku, pak kdyz zjistili, ze jim psí holky neublíží, chodili az k baraku,nadherna podivana, ale zacli mi okusovat vsechny kytky a tak kdyz byli vetsi jsme diru v plote zadelali.Za plotem mame jeste louku a tam srnci se pase kazdy den.Mejte se hezky.Martina

Mirka píše…
Krása :-) ,ale pozor na kytičky .
Kamarádce ( v Nové Vsi v Horách) okoušou každým rokem celou zahrádku (ale sází každý rok znovu :-) )
Hezkou neděli
Jarča píše…
Milá návštěva,taky jsme viděli​ při vycházce dva krasavce.Krásnou neděli, přeji.
Janka20 píše…
Toto su take krasne momenty ... obcas mam stastie skoro rano vidiet takychto krasavcov z okna veziaka, kedze dookola mame les :) Luci, lepsie byvanie by ste urcite nenasli, nadherne prostredie uprostred prirody a stastna rodinka :) pa

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...