ŠLA JSEM NA PÁNSKÉ



Přeji pěknou středu!

Vlasovu krizi jsem měla už dlouho a asi můj sobotní výlet mezi lidi, mě dorazil :-).
Od ledna , kdy jsem vlasy razantně zkrátila jsem nebyla u kadeřnice a vlasy nestříhala ani nebarvila.
Za 5 měsíců mi vlasy odrostly přesně tolik kolik vidíte na fotce, ale jejich konečky byly v katastrofálním stavu, rozpuštěné už jsem to nemohla nosit ani tady v lese.

A když jsem během víkendu šla kolem zrcadla, naštvaně jsem okukovala ten ubohý stav a občas jsem se rozhlédla po nůžkách. Naštěstí ostříhání se sama jsem odolala. V pondělí jsem měla doma oba prcky, tak jsem přežila a v úterý volala kadeřnici mojí sousedky jestli by nenašla místečko teď ihned.
Nenašla.
Ale krize byla tak velká, že jsem se osmělila a vyrazila do salónu s označením "pánské".
Berou tam bez objednání.
Vlasy stříhají na sucho, jen navhčené rozprašovačem.


Trochu zděšení z mého razantního kroku, kadeřnice opustilo hned, jak jsem jim ukázala tu hrůzu.
A šlo to dolů, co to šlo.



Vzadu došlo i na strojek :-).

Sama jsem stále ještě trochu v šoku, jak mě překvapil výsledek.
Spokojenost veliká!

Tolik zdravých vlasů už jsem na hlavě dlouho neměla:-).
A hlavně po letech kdy mi návštěva kadeřnice trvala 3 hodiny a cena byla kolem 1200 a kdybych doma pak neřekla že jsem tam byla, nikdo by nic nepoznal, tohle byl velký rozdíl.
Ale příjemný.
Jen 15minut a 100 Kč a všimli si všichni :-).


Ohledně údržby zatím moc referovat nemohu, ale dnes jsem vlasy umyla profoukla fénem a účes vypadá stále stejně jako včera.



Vážně přemýšlím, jestli si ty krátký vlasy nenechám napořád :-).

Mějte prima den!


Komentáře

Anonymní píše…
Jééé, dobrýýý !!! Zdá se mi, že jste Luci omládla, sluší Vám to....Šá
Pancakeheaven píše…
Mladá kost, pardon za ten výraz, který ani nepoužívám, ale vypadáte božsky, nechat, alespoň pro léto;) Krásné dny, s hlavou v oblacích;) Eva
Anonymní píše…
Příjemná,letní a mladstvá změna.
Pavla píše…
Omládla jsi a moc ti to sluší.
Anonymní píše…
Sleduji Váš blog už nějaký rok a Vaše příspěvky mě těší na srdci. Obdivuji Vás a to opravdu hluboce, jak vše zvládáte, což je pro mě nepředstavitelné (hlavně absence spánku). Tolik obecně. Ale dnes se musím vyjádřit k Vašemu účesu - je super, moc hezký, nadčasový, sexy, a rozhodně jste omládla... Mít kratší vlasy, kterých by mi nebylo líto, šla bych do toho taky. Takže ještě jednou velká chvála.
Anonymní píše…
P E C K A !!!
jste krásná...
hezké léto vám všem ve mlýně...
Jiřina
trvalkadahlia.blog.cz
Renata píše…
Lucko, nový účes Vás omladil, moc Vám to sluší.
PajaS. píše…
Lucko, za mě SUPER!Postupem času také zkracuji a už si nedokážu představit, že by mě vlasy šimraly na krku, nedej Bože na ramenou :o)Fakt Vám to sekne!!
Hanka Š. píše…
Luci, tohle je mega změna. Úžasné....Každopádně teď ale nikdo neuvěří, že ta drobotina kolem Vás nejsou sourozenci :o). Vypadáte skvěle, mladě...
Hold nejlepší změny jsou někdy ty nejrychlejší...
Krásné léto a moc děkuji za stálou dávku skvělého čtení už víc než dva roky...H.
Unknown píše…
Super! Moc Vám to sluší👍😊 P.
Marie Tomšů píše…
Lucie, ty jsi pankáč, když dokážeš takhle konat :-D! Účes je boží, nosila jsem krátké vlasy jako mladá, ale s kily navrch už mému obličeji nesluší, bohužel. Tobě to pecka sluší!!!
Anonymní píše…
sluší vám to moc! Lucie
Carolina Mia píše…
Luci, skvělé. A časem vypustíš i ten fén :-) Mám to taky tak...a šetří to kvalitu vlasů. Stačí do mokrých vlasů trochu kosmetického medu. Pá Věrka
Anonymní píše…
Lucie, teď jste svěží - báječné. T.
Všednodennosti píše…
Luci nádhera! Veliká změna, navíc i krátké vlasy se dají různě upravovat. Dozadu, na stranu, navlnit a nagelovat třeba, pokaždé to vypadá jinak. Moc se mi v tom líbíš, super!Marcela
Anonymní píše…
Váš blog už čtu nějaký ten pátek, ale teď zkrátka musím napsat. Účes je perfektní, moc Vám to sluší a ušetřený čas a korunky už jsou pouze třešinka na dortu :)

Marcy
Mirjanka píše…
Bozi a ja bych sla jeste dal. Jednu stranu vystrihat a druhou delsi. Ma to moje segra, presne jako vy je blond a je to desne chic, ma to styl a je to prakticke na udrzbu.
Luci, nadhera, myslim, ze tohle je ta spravna cesta, ze jsi vylozene typ pro tyto ucesy. Nic bych nemenila! M.
Anonymní píše…
Trefa do černého,mate uzasny smrnc.Petra
Barbora Rákoczi píše…
Skvělá volba a ta cena...moc vám to sluší:-)
Anonymní píše…
Moc jste omládla, gratuluji, krásné prázdniny, Iva
Gabča píše…
Lucie omládla jste, ó Adonai :). Nehádala bych vám ani děti ani roky. Úplně z vás sálá léto a prázdniny. Mějte se ve mlýně krásně.
Dáša F. píše…
Lucko, koukám, že Vám sekne všechno. Já bych takovou odvahu neměla. Zrovna u Vás mám pocit, že čím kratší, tím mladší. No a k ceně není co dodat.
Hezké dny přeji.
Lucie Konečná píše…
Sluší. Nádhera!!!
timeaa píše…
Lucie, Vám sluší opravdu všechno, dlouhé i krátké. Já se přimlouvám za krátké, sama tento účes nosím už pět let, ale platím za něj teda podstatně víc :-)
Unknown píše…
Tak to je pecka!!;-) Krásné léto:-).
Jarča píše…
Pěkná změna,taky mě láká kratší sestřih leč mám vlnité vlasy a údržba by mi dala zabrat(taky jsem kadeřnice a tu platí že kovářová kobyla chodí bosa)ať jste spokojená s novým lookem.
Len píše…
Luci tak to je vážně paráda! Moc Vám to sluší! A já udělala kdysi úplně to samé.. jeden krásný den vyrazila na pánské a od té doby tam chodím pořád :)
Anonymní píše…
A co tomu rikal vas muz???
Majka píše…
Lucko to je teda změna veliká a moc ti to sluší. jen by mě zajímalo, co na to tvůj muž?
krásný den Majka
Lenka Hložková píše…
Lucko za mě tedy taky jednička s hvězdičkou.Omládla jsi moc a máš a to i tvar hlavy,každému totiž takový účes nejde.
Jana píše…
Lucko, suprová proměna ,omládla jsi a moc Ti to sluší!!!
Měj se krásně.
Jarka Panci píše…
Jsi kočka, jsi kočka ♫ ♪ ♫ ♫
likaf píše…
Jste kočina. Měla jsem před časem také dilema co s vlasy...Nakonec jsem se dopracovala na totálního ježka( 2cm po celé hlavě) a na barvu jsem se časem také vykašlala. I přesto, že už solidně šedivím. A najednou se mě ženy v okolí začaly ptát co že je to za číslo barvy ten antracitový melír? S hrdostí odpovídám PŘÍRODA, pouze příroda! Moc se mi ulevilo a jsem spokojená. Pravidelně 1x za 3 týdny na pánské za 70 Kč. No není to báječné???
Lucie Living píše…
Moc děkuji všem za pochvaly :-) a muž taky chválil, je rád že to teď dlouho nestáhnu do žádného copu nebo drdolu :-).
Anonymní píše…
Vlastní zkušenost .... raději krátký, zdravý a upravený vlasy než tenký cancoury :-) A navíc vám to fakt sluší. Hezký večer .-) johanna
Unknown píše…
Luci,sekne Vám to moc:-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...