TERAPIE AKVARELEM

Přeji krásné pondělí a start posledního školního týdne!




Užili jste si víkend?
Já náramně!

Když se mi nedávno ozvala Iri, že bychom se mohly zase sejít s ostatními blogerkami, popovídat o přibývajících dětech o životě a zároveň trochu vystoupit z každodenního kolotoče  a odreagovat se nějakou zajímavou aktivitou, byla jsem nadšená.
A kurz malování akvarelem byl pro mě opravdu lákavou aktivitou.

Obrázky, které vypadají malované akvarelem se mi vždycky moc líbily, ale i když vypadají jednoduše, chce to o téhle technice něco vědět, aby vám na papíře vyšlo alespoň trochu to co si představujete :-).

V sobotu ráno jsem rozdala děti (no není to jen tak, nikdo je nechce hlídat všechny najednou :-), já taky ne , ale co nadělám :-))) ), nastavila navigaci směr Praha centru a vydal jsem se vstříc dobrodružství s akvarelem, které probíhalo v galerii KusKovu.






Umění z kovu je taky velká nádhera. A musím si vzpomenout až budu zase usilovně vymýšlet dárek, že tady by si člověk vybral a myslím, že právě třeba pro muže by tady člověk mohl najít opravdu stylový a originální dárek.


A když už jsme u toho kovu, občerstvení nám moc příjemní majitelé galerie servírovali stylově.




A samotný kurz, byl pro mě trochu jako wellness.



Pod vedením lektorky Jitky Zajíčkové, jsme si nejprve vyzkoušli různé techniky  a co vlastně akvarel umí.

O její tvorbě a kurzech si můžete přečíst TADY .



Jitka s námi měla úžasnou trpělivost a my se zase pekelně soustředily.





Aby z nás pak padala umělecká díla :-).



Občas jsme doplnily síly kávou a třeba dezertem .



Ale všechny nás to moc bavilo a už se taky poohlížím po těch správných čtvrtkách, 
barvách a štětcích :-)...
... a kde prodávají extra čas na hodiny nevíte?




Já tímto děkuji  Iri z Můj dům, můj sqat , Martině z Bellarose , Martině z myOneway, Aničce z La Petite Anne, a Radce, kterou najdete na instagramu @radana_blahova , za krásnou sobotu, která mě nabila enrgií!

Komentáře

Nadhera, to by bavilo i me:-). Pekny den. M.
bavi-mne-to píše…
Tak toto je víkendovka snů. Hodně by se mi to líbilo.
A pro Tebe krásné odreagování.
Hanka z Podkrkonoší
Anonymní píše…
Na materskej s prvými dvoma som chodila do lidušky na grafiku.
Robili sme linoryty a vyrobila som na záver vlastne detské leporelo.
Je to úžasný relax!
Šárka S. píše…
ze všech technik mi akvarel stále uniká :)... ale když vidím ty krásné barvy, hned mi svrbí ruka... ;) krásné ;)
Jitka píše…
Lucie, děkuji za pěkné shrnutí. Myslím, že jsme si to užily všechny :) Bylo pro mě radostí, ukázat vám alespoň kousek toho kouzla, co akvarel má. Jitka
Krásná reportáž, Lucie, díky! Moc ráda jsem Vás poznala osobně :-)
Ivana

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...