Jak málo stačí k radosti!

Krásné pondělí!


Ráno jsme se probudili do bílé krásy.



Ale radost byla už večer, když začalo sněžit.


Takže se běhalo na terase na boso, ale to už je u našeho Adama celkem tradice :-).

Je to sice jen pár čísel, která pravděpodobně do Vánoc zmizí, ale i tak mi dnes pohled z okna dělá moc dobře:-)



Jen je to trochu komplikace pro dopravce, kteří mi ještě dnes vezli nějaké balíčky a teda musím říct, že DPD i GSL byli stateční a sjeli k nám dolů, ale pro balíček od České pošty jsem si musela dojet nahoru já :-).




No a já si myslela, jak z toho sněhu nebude Anička na větvi...


...a jí stejně nakonec místo sněhu zajímala nejvíc větev:-).

A zásadně odmítla rukavice, až když poznala na vlastní kůži že sníh studí nechala se přemluvit a na chvilku si je oblékla.



Tak konec kochání, po dlouhé době je v pokojíčku ticho, což znamená,
že Andy na chvíli usnula a já mám tedy volné pole  a ruce a můžu jít něco udělat.
Mimochodem náš stromek se už 4x válel na zemi.
Andulka a Max přiběhnou a křičí jeden přes druhého "tlomeček hají, hapal" a "to já ne to Anna" a "musíme ho postavit aby přišel Ježíšek" a "Anna nic, tlomeček hapal" :-).

Už je kromě stojanu ukotven i drátem ke schodišti a ještě mám v plánu ho nahoře zajistit k nějakému pevnějšímu celku, protože schodiště je provizorní a naše děti mají sílu.
Ráno jsem odcházela z pošty, kde jsem se snažila jednou rukou odeslat poslední zásilky a druhou držet Andy a do toho mi volalo snad dvacet lidí a Andulka se na odchodu chytla takové třímístné lavice o které jsem myslela, že je přidělaná k zemi.
Nebyla.
 A tak měli lidi o zážitek postaráno, já s telefonem u ucha splavená v šále a čepici táhla za jednu ruku Andulu a ta za druhou táhla tu lavici:-))).

Mějte pohodový den a celý týden!

Komentáře

Jarča píše…
Když se daří tak se daří 😉 za pár let jim to budete vyprávět a bavit se tím ( moje děti 8 a 5 milují historky co všechno vyváděli )
Lucie píše…
Tak to je u vás, Luci, veselo! A smekám klobouk před bosým běháním ve sněhu - nebojíš se, že ti to tam pak lehne? Nebo jsou děti tak otužilé? My máme studený odchov, ale na tohle asi nemám "koule" :-)
Hezké předvánoční dny!
L.
Plihalova píše…
Kdo se boji,nesmi do lesa :-) krasny advent vsem ! JP
Jana píše…
:-D :-D :-D Tak jsem se po ránu od srdce zasmála. S dětma se člověk prostě nenudí:-)
Zuzana píše…
ta Vaše poslední fotka Lucko je překrásná! užívejte advent, máme tu také zasněženou pohádku, na kterou se nemohu vynadívat:)
Žensvět píše…
Se máte, závidím <3 Tady má sněžit trochu ve čtvrtek, ale to do Vánoc zmizí :( Na Štědrý den 4 stupně a pak 6, prostě teplo ://

www.mummysweetbaby.blogspot.cz
Rheesa píše…
Lucie, já ty vaše každodenní "běžné zážitky" tak miluju... neuvěřitelně mě to uklidňuje, že i jinde je to s dětmi tak veselé :) Přeji krásný Advent, jste moje nejoblíbenější bloggerka a máma!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...