PF 2017...

...a ohlédnutí za rokem 2016 !

Přeji krásný a pohodový, poslední den roku!




Když se ohlédnu za rokem 2016, tak vlastně ani nevím jak bych ho shrnula, ale pro mě osobně to byl rok dost fyzicky náročný. 
Starost o dva prcky mi opravdu dává zabrat a těžko říct, jestli je to tím, že jsem mámou na prahu čtyřicítky a třeba kdybych byla mladší, zvládala bych to mnohem líp, tedy hlavně neměla bych pocit že jsem fyzicky tak vyčerpaná.
Na druhou stranu je pravda, že jak se do lesa volá, tak se z lesa ozývá a pokud tohle přísloví napasuji na to jak se starám o své tělo letošní rok, tak se nedivím, že odezva je nevalná :-))).
Takže moje předsevzetí do nového roku je jasné, dopřát trochu vzpruhu svému tělu!
Určitě se musím opět vrátit k nějakém pohybu.
Ne že bych ho během dne měla málo, ale tak nějak ty endorfiny se po celodenním běhání kolem dětí, nákupů, úklidu, vaření a utírání zadků tak nějak nedostavují, zatímco po půlhodince běhu v lese dorazí a díky nim energie a elán, které mi poslední dobou trochu chybí.
Můj trošku negativní pohled na rok 2016 ovlivnily určitě i všechny možné nemoci a potíže které si to právě koncem roku přihasily neohlášené.
Ale abych tomu letošnímu roku nekřivdila, tak třeba letní cesta do Švédska byla úžasná a čerpala jsem z ní ještě dlouho po návratu.
Z Maxe se stává velký kluk a chodí dva dny v týdnu do školky a Andulka stihla letos svoje první krůčky.
Adam mě překvapil svou zálibou v rybaření, která ho drží i když vůbec nevím kde se v něm vzala , protože široko daleko v rodině nevím o žádném nadšeném rybáři :-))).
Můj muž mi udělal velkou radost tím, že jsme stihli předělat vytápění na tepelné čerpadlo opravdu před příchodem zimy a zdá se že vše funguje tak jak má!

Takže já se budu snažit dělat v novém roce něco pro sebe, tak abych byla já spokojená, protože vím že pak budu spokojená  i s tím jaká jsem máma pro děti, žena pro muže a třeba i blogerka:-).

Moc vám všem děkuji za přízeň a za návštěvy blogu, za 
komentáře (i ty kde mi opravujete hrubky :-) ), za emaily, které mě vždy moc potěší a dodají mi chuť v psaní blogu pokračovat.

Mějte pěkný poslední den roku a do roku 2017 vám všem přeji zdraví, energii a elán !!!

Komentáře

Eva píše…
Luci,tak ať se ti ta tvá přání vyplní. Krásný nový rok. Eva
Carolina Mia píše…
Luci,do nového roku zdravi,lásku,štěstí a potřebnou dávku energie. Verka
InkaFej píše…
Milá Luci, jsi pro mě obdivuhodná máma, skvělá ženská...Moc Ti přeji do nového roku splnění Tvých přání a celé Tvé rodině zdraví, lásku a teplo rodinného krbu. Inka
Jarča píše…
Milá Lucie,Váš blog je jedním ze dvou mých top oblíbených,přeji Vám i celé rodince jen to nej do dalšího roku hlavně zdraví lásku štěstí a inspiraci pro nás čtenáře a hodně sil a elánu na plnění svých předsevzetí.
Monika píše…
Milá Lucí, přeji Ti hodně energie, pozitivní mysl a spoustu nevšedních zážitků s Tvou velkou rodinou.
Daniela píše…
Milá Lucie .. jste velkou inspirací pro budoucí matku, téměř na prahu čtyřicítky :D Zvládáte tři děti, domácnost, všechno kolem, psát a tvořit ... klobouk dolů! Přeji Vám, ať se ten kousek času pro sebe najde a ať jste stále spokojenější :) Daniela
rêve de vivre píše…
Luci, všetko dobré v novom roku želám Tebe i celej Tvojej krásnej rodinke. Andrea
Anonymní píše…
Milá Lucie, děkuji za krásný blog a v novém roce ať se Vám splní vše tak, jak jste si to naplánovala! Hana M.
Lezarts píše…
Přeji, aby rok 2017 semlel pro všechny obyvatele mlýna kvalitní zdraví, lásku a štěstí a pro nás MERCI, že jsi báječná blogérka:-)!
Janahe24 píše…
Krásný blog. Hodně zdraví a štěstí do nového roku.
Anonymní píše…
Milá krásná rodinko ve mlýně. Děkuji za váš opravdu super blog,kam moc ráda chodím na virtuální návštěvy. A budu moc ráda, když i nadále budu moci na návštěvy chodit. Přeji vám všem pevné zdraví, a honem je to třeba zaklepat na dřevo, protože s třemi dětmi je to trochu sci-fi, štěstí, lásku a samé radostné dny. Mějte prima rok 2017. Zdraví Lu z Moravy
Anonymní píše…
Lucie! Hodně a hodně štěstí v novém roce 2017, hodně a hodně lásky, ale hlavně zdraví. Dle mého byl váš loňský rok úžasný, nádherný a úspěšný :-) Jen se podívejte na fotky na svém vlastním péefku:-)
Ať tento rok hlavně není horší, než byl loňský. Máte krásné zdravé děti, milujícího manžela, nádherné bydlení. A obdivuhodné je, jak si to bydlení užíváte a umíte vše sama doladit, dekorovat a hlavně improvizovat. Jinak by to nebylo ono. A není to úplně o penězích... Tohle, co umíte vy, se nedá koupit :-) Vaše čtenářka Alena K. z Brna
Unknown píše…
Luci, přeji Vám ať máte tenhle rok lepší, snazší a hlavně ať jste všichni zdraví :-)
Ráda k vám chodím koukat na fotky a potěšit se malou chvilkou čtení, Katka
Unknown píše…
Milá Lucie! Tvoj blog sledujem uz dlhšie a tak si dovolím tvrdiť, ze Vás(celú rodinu) celkom dobre poznám. Dnes si tak skvele opísala svoje pocity, ze mi nedalo nenapísať ti, ako ta vidím ja: podla mna si skvela mama, aj ked nie sú všetky dni ružové, tvoje deti to vyvažujú. Sú ako odmena...take ��. Týmto ich za mna postiskaj....��
Pre mna si ako "kamarátka", teším sa na tvoje príspevky, prežívam ich s tebou a ked dlhšie nepíšeš, rozmýšľam, co asi robíte....a preto ti touto cestou dakujem, ze mi dovolíš "nakúkať" do tvojho súkromia, prajem ti, aby si tých chvíľ, ktoré ta urobia šťastnou mala co najviac a budem sa tešiť na to, ako nám o nich napíšeš....Jana
Šárka S. píše…
Máme stejné předsevzetí :)...ten odstavec o spokojenosti sama se sebou jako by mi mluvil z duše... :)... je pravda, že ty dvě těhotenství, kojení, nedostatek spánku, a ať chceme či nechceme tak i ten stres... a kol kolem nejenom to... to vše dá tělu strašně zabrat a pokud mu to nějak nekompenzujeme, tak se prostě ozve po svém :)...

Lucko, všechno nej a nej a nejvíc nejlepší do nového roku ;) ať se daří vám všem ve mlýně a máte se rádi ;) a ať klapnou všechna předsevzetí!!! To přeji z celého srdce a moc zdravím!!
Take preji krasny novy rok v poklidu a zdravi ;)
Akkarin píše…
Jen tak dál, Váš blog mám moc ráda, i když vůbec nepíši komentáře tak čtu a prohlížím každý článek. Obdivuji jak vše stíháte. Krásný nový rok.
Anonymní píše…
Luci,asi to byl těžký rok,když vidim,jak jste zestárla,bojím se do do dalšího mimi jít.Snad bude líp.
Marki

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...