18 prosince 2016

největší událost víkendu...

...a já ji nemám zaznamenanou:-) !



Přeji pěkný adventní večer!

Celý víkend jsem dost fotila, ale to NEJ si musím prostě jen zapsat a pamatovat.

Naše slečna Anna dnes ušla sama asi 2 celé metry!!!
A jakou z toho měla holka radost!
Já taky i když na pohled to asi nevypadalo, obrečela jsem to.
Je to asi (přecijen jsem už životm poučena že nikdy neříkej "nikdy" :-) ) naposledy, kdy jásám nad prvními krůčky mého vlastního dítka:-).

Víkend jsme měli nabitý, ale užili jsme si ho.
Dokonce jsme byli v sobotu za zábavou a vrátili se kolem půlnoci, dnes jsem za to krutě platila, protože prťata mi nadala ráno ani minutu navíc :-).

Krásně mrzlo.



Děti si užívaly sebe navzajem a taky tatínka.




Max začal poslední dobou zpívat, v autě jedeme dětský písničky dokola a taky chce tancovat a nejlíp když tančíme opravdu všichni :-).
Možná to nebude dlouho trvat a i nám k tomu zahraje:-).

humbaba humbaba humba humba humbaba hůůůůů



Za mrazu jsme si vyrazili na procházku a dofám, že jsme tím mrazem vyhnali nšjaké ty bacily z těla.




Bylo krásně.


Zvládli jsme si zapálit všechny svíčky na adventním věnci.




A asi jako většina dětí i ty naše dnes jásaly nad padajícím sněhem.



Škoda že z něj nic není, budeme doufat:-).



A i ten vánoční strom už stojí v obýváku, ale o tom až příště, Max se mi postaral o práci navíc, protože v každé nestřežené chvíli, vzal můj foťák a fotil, tak to musím probrat a je toho dost asi 200 fotek :-))).

Tak teď už mi chybí jen dárky. 
Jsem nepoučitelná a nebo třeba se na příští rok poučím, ale zase jsem to nechala na poslední chvíli...
...když mě ten stres z daného termínu, dohání nakonec k nejlepším výkonům :-))).

Doufám, že jste si víkend užili a přeji pohodový start nového týdne!


9 komentářů:

  1. Anička je šikulka, jinak obdivuji partnera, že zvládá knížky v češtině, k tomu jsem mého nikdy nedostala :) Hezký večer, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, díky, ale muž "čte" dětem tyhle české knížky tak ajko já ty holandské, pokud je tam obrazek (a že zatím převažují nad texty) tak s nima "čteme" co je na obrázku text pak čtou s tím komu je jazyk knihy vlastní :-))). Krásné dny!

      Vymazat
    2. Luci, vždycky přemýšlím (možná jsi o tom někdy psala), jestli jste dvojjazyčná domácnost, jestli děti mluví (rozumí) holandsky ... omlouvám se, jsem ženská zvědavá ;) Kateřina

      Vymazat
    3. Katko, jsme tak trochu trojjazyčná domácnost, já na děti česky na muže anglicky, on na děti holandsky a na mě anglicky, ale já něco holandsky rozumím a muž se česky i slušně domluví, ale stejně aby bylo jasno použijem AJ (ale je to chlap, takže holt občas i domluva v rodném jazyce je težká :-))) ) Krásné dny!

      Vymazat
    4. Děkuji za odpověd ;) Luci, přeji celé Vaší velké rodině v novém roce hodně zdraví a málo karambolů všeho druhu :) Máte můj velký obdiv! K.

      Vymazat
  2. Luci, pekna fotodokumentace. Anicce velika gratulace k dalsimu pokroku! Krasny vecer. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Aničce velká gratulace. Moc hezké fotky, ráda k Vám chodím a těším se na další fotky.
    Hezký předvánoční týden, Katka

    OdpovědětVymazat
  4. Luci, čas letí rýchlosťou blesku a už Anička chodí. Veď len nedávno sa narodila. S darčekmi to mám úplne rovnako. Pekný deň. Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. krásná dokumentace.
    a konečně blogerka, co nemá dárky už od září!
    taky teprve půjdu lovit, dnes jsem vyslala alespoň na den dítko do školky a vyrážím :)
    lucie

    OdpovědětVymazat