takový trochu jiný adventní kalendář...

...si každý den otevíráme :-)

Přeji pěkný čtvrteční večer!



Mám pocit, že každé ráno nás čeká překvapení...
...kdo z nás a jak bude nemocen.

Střevní potíže ještě trochu dohánějí Maxe a tak jsem ho dnes vzala s sebou k paní doktorce.
Anna byla na odběrech krve, jen kontrolních a byla úžasná, ani nezabrečela.
Maxovi udělali výtěry a uvidíme po víkendu.
Všichni smrkáme, mě od předvčerejška bolí v krku a Max měl dnes odpoledne dost vysokou teplotu.
Anince se klubou zuby  a dává nám to taky znát.
Jak se rozkrájet, když Max ležel a chtěl mojí ruku a Andy chtěla být u mně na klíně , ale rozhodně ne jen tak sedět a udržet ji jen jednou rukou bylo dost těžký.
Hned mě napadlo, jak to dělají maminky co mají těch prcků víc než dva .


Nevím jestli si Max něco pamatuje z minulých Vánoc a nebo je tak trochu nakažený těšením Adama, ale často říká  děsně nadšeně :"budou Vánoce!", u doktorky byl dnes vzorný a pak jsme spolu byli nakoupit a to byl taky zlatej. 
Jen jsem se musela trochu usmívat nad tím,že mu na každou cestu jen pro Adama autem, dávám normální zimní boty a čepici s šálou které k sobě pasují , dnes se obul sám  do holínek od bláta a měl žlutou šálu  a pruhovanou čepici a v obchodě s tím košíkem na kolečkách vypadal fakt komicky :-).

No a dnes jsme s Maxem ozdobili stromek na terase.
Původně jsem koupila brusinky na vánoční drink až budeme se ségrou péct cukroví, trochu nám to zkazily nemoci a když jsem se k brusinkám v lednici prohrabala nepřišly mi zrovna moc svěží a čerstvé, tak jsme z nich udělali řetěz na stromek, jdou krásně navlékat :-).

Tak tady je pár vánočních dekorací u nás doma.


Loni jsem dostala od všech k svátku vánoční hvězdu, myslím že celkem jsem měla 5 velkých kousků.
Tak letos byla změna...



...a to se ani nedomluvili :-))).

Bylo by fajn kdyby kytice vydržely do Vánoc.





Na schodech se sice nepodržíme, ale vždyť to nevadí že budeme padat ze schodů, hlavní je, že jsou schody nazdobené :-).



Kdo uvázal červenou mašli na parůžek nevím, ale vypadá tam docela dobře :-).




No a ten rum v popředí , tak nějak k Vánocům patří a možná by mohl být dobrý na vypálení bacila! 




Tak ještě trochu toho sněhu bych prosila.


Ještě bych dnes moc ráda poděkovala za hojnou účast v soutěži o kalendář, průběžně probírám maily a potvrzuji účast, ale mám trochu problém s pamětí (nejen tou svojí, ale i v MacBooku) a tak mi to déle trvá, tak mějte prosím strpení :-). Díky!!!
Měla jsem trochu strach, jestli bude někdo soutěžit, teď když se s rozdáváním dárků jen za komentář, maximálně sdílení, roztrhl pytel, ale jsem příjemně překvapená a fotky jsou vážně super!


Mějte prima dny!





Komentáře

Anonymní píše…
Lucie, moc ráda si Váš blog čtu a vždy Vám tak trochu závidím dům na tak krásném místě. Jsem už babičkou, ale Vás obdivuji, kde berete všechen čas na děti, starost o dům a ještě psaní blogu. Přeji Vám i celé vaší rodině ty nejkrásnější vánoce. Jarka
Jitu píše…
JO, tak tenhle kalendář máme letos už od půli srpna :-/ mám 3, nejstaršímu je teď čerstvě 5, nejmladšímu 5 měsíců. Jediná šance je hromadné tulení v posteli. Mláďátko si požužlává a dva starší se tulí každý z jedné strany. Miminkovou stranu obvykle vybojuje prostřední dcerka, má dost majetnické sklony, pokud jde o malého brášku :)
Notes píše…
Mila Lucko. Na vypalenie bacila v zaludku a crevach jednoznacne nieco silne! Slivka, hruska, jablcko, pripane i fernet, rum neviem:). Ja tvrdy alkohol absolutne nepijem, je mi zle uz len z tej vone(zapachu), ale ked treba preventivne, tak to vydrzim. Mne to pomohlo i proti salmonele:)
Unknown píše…
Luci, máte to doma krásně vyzdobené. To zábradlí se mi moc líbí, dají se s ním dělat divy :-) No a na rum se dnes taky chystám, dám si ho do kakaa a nahoru šlehačku a trochu nastrouhané čokolády ;-) Hezký víkend, Karla

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...