15 prosince 2016

takový trochu jiný adventní kalendář...

...si každý den otevíráme :-)

Přeji pěkný čtvrteční večer!



Mám pocit, že každé ráno nás čeká překvapení...
...kdo z nás a jak bude nemocen.

Střevní potíže ještě trochu dohánějí Maxe a tak jsem ho dnes vzala s sebou k paní doktorce.
Anna byla na odběrech krve, jen kontrolních a byla úžasná, ani nezabrečela.
Maxovi udělali výtěry a uvidíme po víkendu.
Všichni smrkáme, mě od předvčerejška bolí v krku a Max měl dnes odpoledne dost vysokou teplotu.
Anince se klubou zuby  a dává nám to taky znát.
Jak se rozkrájet, když Max ležel a chtěl mojí ruku a Andy chtěla být u mně na klíně , ale rozhodně ne jen tak sedět a udržet ji jen jednou rukou bylo dost těžký.
Hned mě napadlo, jak to dělají maminky co mají těch prcků víc než dva .


Nevím jestli si Max něco pamatuje z minulých Vánoc a nebo je tak trochu nakažený těšením Adama, ale často říká  děsně nadšeně :"budou Vánoce!", u doktorky byl dnes vzorný a pak jsme spolu byli nakoupit a to byl taky zlatej. 
Jen jsem se musela trochu usmívat nad tím,že mu na každou cestu jen pro Adama autem, dávám normální zimní boty a čepici s šálou které k sobě pasují , dnes se obul sám  do holínek od bláta a měl žlutou šálu  a pruhovanou čepici a v obchodě s tím košíkem na kolečkách vypadal fakt komicky :-).

No a dnes jsme s Maxem ozdobili stromek na terase.
Původně jsem koupila brusinky na vánoční drink až budeme se ségrou péct cukroví, trochu nám to zkazily nemoci a když jsem se k brusinkám v lednici prohrabala nepřišly mi zrovna moc svěží a čerstvé, tak jsme z nich udělali řetěz na stromek, jdou krásně navlékat :-).

Tak tady je pár vánočních dekorací u nás doma.


Loni jsem dostala od všech k svátku vánoční hvězdu, myslím že celkem jsem měla 5 velkých kousků.
Tak letos byla změna...



...a to se ani nedomluvili :-))).

Bylo by fajn kdyby kytice vydržely do Vánoc.





Na schodech se sice nepodržíme, ale vždyť to nevadí že budeme padat ze schodů, hlavní je, že jsou schody nazdobené :-).



Kdo uvázal červenou mašli na parůžek nevím, ale vypadá tam docela dobře :-).




No a ten rum v popředí , tak nějak k Vánocům patří a možná by mohl být dobrý na vypálení bacila! 




Tak ještě trochu toho sněhu bych prosila.


Ještě bych dnes moc ráda poděkovala za hojnou účast v soutěži o kalendář, průběžně probírám maily a potvrzuji účast, ale mám trochu problém s pamětí (nejen tou svojí, ale i v MacBooku) a tak mi to déle trvá, tak mějte prosím strpení :-). Díky!!!
Měla jsem trochu strach, jestli bude někdo soutěžit, teď když se s rozdáváním dárků jen za komentář, maximálně sdílení, roztrhl pytel, ale jsem příjemně překvapená a fotky jsou vážně super!


Mějte prima dny!





5 komentářů:

  1. Lucie, moc ráda si Váš blog čtu a vždy Vám tak trochu závidím dům na tak krásném místě. Jsem už babičkou, ale Vás obdivuji, kde berete všechen čas na děti, starost o dům a ještě psaní blogu. Přeji Vám i celé vaší rodině ty nejkrásnější vánoce. Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. JO, tak tenhle kalendář máme letos už od půli srpna :-/ mám 3, nejstaršímu je teď čerstvě 5, nejmladšímu 5 měsíců. Jediná šance je hromadné tulení v posteli. Mláďátko si požužlává a dva starší se tulí každý z jedné strany. Miminkovou stranu obvykle vybojuje prostřední dcerka, má dost majetnické sklony, pokud jde o malého brášku :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mila Lucko. Na vypalenie bacila v zaludku a crevach jednoznacne nieco silne! Slivka, hruska, jablcko, pripane i fernet, rum neviem:). Ja tvrdy alkohol absolutne nepijem, je mi zle uz len z tej vone(zapachu), ale ked treba preventivne, tak to vydrzim. Mne to pomohlo i proti salmonele:)

    OdpovědětVymazat
  4. Luci, máte to doma krásně vyzdobené. To zábradlí se mi moc líbí, dají se s ním dělat divy :-) No a na rum se dnes taky chystám, dám si ho do kakaa a nahoru šlehačku a trochu nastrouhané čokolády ;-) Hezký víkend, Karla

    OdpovědětVymazat
  5. Překontrolovat eToro, největší sociální investiční síť na světě, kde 1,000,000y klientů vydělávají kopírováním obchodních rozhodnutí našich nejlepších obchodníků.

    Obchod odkudkoli Váš čas je peníze. Obchodujte na počítači, mobilu a tabletu

    227,651,647 - Otevřené obchody na eToro

    OdpovědětVymazat