20 prosince 2016

tak hlasujte...

...fakt jsem ráda že já nemusím :-).



Přeji pěkný večer!

Tak dnes to byl trošku náročný den, ale zase mám většinu dárků doma.
Andy na nákupech je horší než oba kluci dohromady:-))).
Pokud nespí, je ochotná se vozit v kočárku, pod podmínkou , že se jede rychle a okolí je zajímavé, jinak nasadí křik a červími pohyby se vysouká ze všeho co slouží k bezpečnosti dětí.
A to pomíjím fakt, že ráno vyrazila jako načančaný růžový bonbónek a domů se vrací tak trochu jako ocucaný a vyplivnutý marshmellow :-).

Ale po návratu jsem musela ještě honem zpracovat fotky, poslané včera večer a mám to v kupě.
Teď si nejsem jistá, jak to bude vypadat, protože tolik fotek jsem v jednom článku nikdy neměla.


A bude to těžké rozhodování.
Opravdu Vám nezávidím!
Fotky jsou krásné a právě proto, že i rozhodování bude náročné, jednoho z hlasujících bude čekat malé překvapení.


A proto prosím, 
pokud hlasujete anonymně, uveďte na sebe email,
hlasujte pod článkem v komentáři,
hlasujte pro jedno jediné číslo,
hlasujte nejpozději do 24.12. 2016 do půlnoci.

Děkuji.























































































































































































































































Ještě jednou moc děkuji všem soutěžícím a i vám všem , kteří se rozhodnete hlasovat.
A taky přeji hodně štěstí!!!

Pěkný večer a další dny!

217 komentářů:

  1. Dobrý večer, to je galerie překrásných okamžiků, je to velmi těžké vybrat... Mám tři favority, ale hlasuji pro č. 11. JJ.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky,těžko se vybírá,ale je to č.13 milusesandova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký večer Luci, hlasuju pro 16. i když jsou krásné všechny.
    Katka

    OdpovědětVymazat
  4. Hlasuji pro č. 41 :) monika.bohatova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. hlasuji pro č.1 tazlasarka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Hlasuji pro fotku cislo 27 :)

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý den, hlasuji pro č. 16.
    Pohodové Vánoce, iva (isapakova@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  8. Mě oslovil snímek 30 lucyekoprivova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Všechny fotky jsou krásné, ale za mě č. 40, krásný večer,
    Marcela

    OdpovědětVymazat
  10. Těžký výběr, hlasují pro číslo 16: Pavlina.prazakova @seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Dobrý večer Lucie, hlasuji pro ovečky č.16 jak tam tak stojí za sebou. Nějak mě zaujaly, jak zírají a připomínají mi dětství, babi s dědou měli ovce...Krásný večer jana.thurnheer@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Hlasuju pro tři ovečky...číslo 16.
    A krásné Vánoce přeju!
    blanka.m@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Všechny jsou krásné, ale mě dostala hned ta první. hlasuji pro č.1 :)

    OdpovědětVymazat
  14. Favoritu jsem mela nekolik,nakonec kolojezdec c. 11,info@nordicpassion.cz,M.

    OdpovědětVymazat
  15. Bylo to těžké, ale nakonec hlasuju pro 12.

    OdpovědětVymazat
  16. C41 krasne :) nikola021@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Hlasuji taktéž pro fotografii č. 41 ;-)
    petra.trin@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Dobry vecer, hlasuji pro cislo 5.

    OdpovědětVymazat
  19. Těžký výběr, všechny jsou krásné. U mě ale vyhrávají ovečky. Volím č.16. Verča (veronik@post.cz)

    OdpovědětVymazat
  20. Za mě č.41 jelen v obilí...nádherná momentka,ještě jsem neměla čest vidět tohle nádherné zvíře takhle zblízka ��..,,milarejchrtova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Všechny krásné,ale pro mne č. 1.Krásný a pohodový předvánoční čas. milca.berry@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. U mě vede číslo 16.
    j.jersakova@seznam.cz
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  23. Za mě je číslo jedna, číslo jedna! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Těžké rozhodování... nakonec volím č. 16.
    lenka_jas@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Lucie, je to těžká volba. Kdybych měla vybrat 5 obrázků, tak bych věděla, ale takto? Všechny jsou nádherné. Na vánoční pohlednici bych chtěla mít snímek č. 43. Přeji krásné vánoce. Iwona.Meander@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Tazke rozhodovanie, ale u mna vedie c. 24
    znahlikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Cislo 32, i kdyz je to tezke rozhodovani... c.ram@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Dobrý večer,hlas dávám fotce s č.11. (dvorakova.barca@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  29. Dobrý večer, rozhodla jsem se pro číslo 5. Sladkova.jaroslava@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Dobrý večer, za mě rozhodně č. 16. Má vtip i kouzlo zároveň.
    Eliška (eliska.mazancova@senam.cz)

    OdpovědětVymazat
  31. Naprosto všechny by si zasloužily hlas, skutečně těžký výběr, dávám hlas č. 16. Zdraví Lu z Moravy, orangena@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Dobrý večer, krásne fotografie ste vybrali. Hladijem za č.5
    tokolyova_martina@zoznam.sk

    OdpovědětVymazat
  33. Dobrý večer, hlasuji pro číslo 24, nádhera. Lucie (lucie.spl@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  34. Dobrý večer,
    páčili sa mi viaceré fotografie, ale svoj hlas dávam päťke, teda č. 5

    podunajka at gmail.com

    OdpovědětVymazat
  35. Samá krása, ale když mám vybrat tak hlasuji pro č.1
    market.fr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Dobrý večer, všechny jsou krásné, ale číslo 16 je nej:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ...ještě email:-) misa.koucka@gmail.com

      Vymazat
  37. Za mě číslo 44, miluju ježky:o)...le všechny fotky jsou moc krásné..Inka j.fejfusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Zdravim, cislo 5 - moc hezke.

    OdpovědětVymazat
  39. Nádhera...tolik krásných fotek najednou. Těžké rozhodování. Za mě tedy 1 pgardavska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Opravdu pohlazení na duši, tolik krásný fotek:-)), je velmi těžké se rozhodnout pro jednu, takže po dlouhém váhání za mne č.5
    winterh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Dobrý večer, za mě 11. hanusovajarka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Všechny fotografie mají své kouzlo, jsou opravdu moc hezké. Ale za sebe hlasuji pro fotku č. 16.
    S pozdravem a přáním hezkých vánoc a šťastný nový rok. milusebw@seznam.cz.

    OdpovědětVymazat
  43. Hlasuji pro foto č. 11. mou6@email.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Dobrý večer, opravdu těžký výběr. Hlasuji za č. 16. lydia11@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. 12, mela jsem jeste jine cislo, ale to se opakovalo vicekrat, tak at to trochu zamotam :) o.k.hanicka_seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Protože jsem v Irsku, tak ovečky... č. 16. Všechny snímky jsou krásné...mají své kouzlo.macekie@email.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Můj syn zvolil č. 11.
    michaela.wehleova@seznam.cz

    P.S. A prý proč také nemůžeme soutěžit....��������
    Je mu 15 a již rok je nadšeným fotografem, ale nenapadlo mě, že by se chtěl účastnit soutěže na holčičím blogu....��
    No, tak na první cenu zaútočíme příště !

    OdpovědětVymazat
  48. Hlasujem za č.16
    Krásne sviatky!
    Lulu
    janickova.lulu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. 50 ale byt tak moznost mam minimalne dalsi 3 super fota na ohodnoceni ☺hezky advent Radana

    OdpovědětVymazat
  50. Moc se mi líbí foto č.11...pa Vokopka vokolkovapa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Určitě 11, helena.frckova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Wow, to je těžké.... Můj favorit je číslo 11.
    Hezké vánoční těšení. Eva
    e.srbova@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Těžko vybrat jen jednu...Ale hlasuji pro č.16.
    Krásné vánoce všem! Markéta
    peggy.p@email.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Hlasujem za č. 1
    Dala by som hlas viacerym fotká, sú veľmi pekné.

    OdpovědětVymazat
  55. Pro mě je to číslo 1. Máme 3 psy a takto v řadě se nám je ještě nepodařilo vyfotit:)
    Hezké Vánoce.
    Veronika, v.veronika25@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  56. Hlasují pro c.18 .Dnes je slunovrat �� kata.doma@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Za mňa číslo 1., ale veľa fotiek je naozaj unikátnych. Andrea
    revedevivre@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. zdravím, opravdu těžký výběr hlasuji za č. 12
    hezké vánoce k.ha@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. číslo 5,krásné a od nás, skoro mám pocit, že to tam znám....hezké vánoce milada mhorynova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Připojuji hlas pro č. 26. Hezký den. Lenka

    OdpovědětVymazat
  61. Všechny jsou nádherné...ale mně pořád přitahuje ta fotka č. 11..... :)) Krásné vánoce přeji....mirkadvo@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Všechny jsou krásné,pro mě č.1
    danaruzkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  64. Dobrý den, mě se velice líbí č.16, také přeji všem pohodové vánoce a hlavně - mějte se rádi....eva.sind@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. Hlasuji pro č.11. Přeji hezké svátky. breitkopfova.alzbeta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. Není to vůbec jednoduché, každý je jedinečný a krásný. Já hlasuji pro 12.
    Krásné Vánoce Martina. KmochovaMartina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Hlasuji pro č. 24
    mikulova.bara@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Já hlasuju pro č. 5.
    j.mayerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Hlasuji pro č.12. krásné vánoce. nadawagner@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  70. Hezký den, ze mně je jedničkou...číslo 1.
    Krásné, pohodové vánoce rodinko :-)
    petra.lans@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Nejvíce se mi líbí č. 16.
    Příjemné předvánoční dny, Jitka (judith@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  72. 12 má můj hlas
    sarkasvastalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Hlasuji pro číslo 33 :) Je tu spousta krásných fotek, ale z téhle jediné na mě působí taková tajemná atmosféra a to já na fotkách ráda :)

    cacorkazprahy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Krásný výběr, pro mě vyhrává č. 11. Pohodové vánoce.
    zuzkaba@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. hlasuji pro 8
    alena.sobolikova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  76. těžký výběr....hlasuji pro č. 1 to je pecka januh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Krásný den,
    hlasuji pro 16. Přeji všem krásné a pohodové Vánoce :)
    havrancikovamarketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Všechny mají své kouzlo,ale svůj hlas dávám snímku č. 24
    hrabovskakarla@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  79. Hlasuji pro č.12!!!;-)
    Fajn Vánoce!
    kafkova.karolina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. tezke rozhodovani,vsechny jsou krasne,ale u me vyhrava c.11. hrejivy pohled na atmosferu podzimu. ;-) pettyp@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Rozhodování je těžké, to máte naprostou pravdu, ale nejvíce mě oslovila fotka č. 16.
    b.dusankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Hlasuji pro 50
    Všechny fotky jsou úžasný
    makyce@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Hlasují pro č.1
    petrasvarovska1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Hlasuji pro č.17 :)
    pimonka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Krásné fotky,hlasuji 38 , Danca.fricova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Hlasuji pro č.12 lucie.horska@email.cz

    OdpovědětVymazat
  87. č. 16
    cincilickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Volím č.1
    hofrajtrovi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Hlasuji pro 1.
    franch@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  90. volím č. 5
    lukeszova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. hlasuji pro 43, snímek mi navozuje zimu i advent zároveň
    fotky jsou krásné, potěšila jsem oko
    liba@tolin.cz

    OdpovědětVymazat
  92. 32:-)
    Ale nesúťažím o kalendár:-)
    A.Vyskočilová

    OdpovědětVymazat
  93. Krásné jsou všechny! Hlasuji pro č.16 hsykorova@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  94. Máš pravdu Luci,není to vůbec jednoduché.Fotečky jsou všechny moc nádherné.Já ale hlasuji č.11.Papa Lenka.K kozlovska.lenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Opravdu jen jednu fotku? Tak to je hodně těžké, já bych těch nejpodařenějších vybrala minimálně 10! :) Ale pokud to má být jedno číslo.. tak pak ať je to číslo: 11! Miluji barevný podzim a tahle fotka je nádherná..

    OdpovědětVymazat
  96. Volím č. 1, ale všechny jsou moc hezké. Vlaďka J.

    OdpovědětVymazat
  97. Fotky jsou nádherné, nemůžu se rozhodnout mezi 1 a 11... tak asi 1! :-)
    Dana
    d.andrisova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. Těžko vybrat ale pro mě top 11.marka76@email.cz

    OdpovědětVymazat
  99. Dobrý den, hlasuji pro ovečky č. 16. Máme je doma a také takto chodí. Zdeňka z.havelkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Krásný adventní čas přeji, fotky jsou nádherné, takže těžko zvolit jen jednu, ale asi nejvíce se mi líbí č. 16. Pohodové Vánoce bez nemocí přeje Věra (vera.br@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  101. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  102. Petra

    Dobrý den,je to opravdu děsně těžký!! Ale ptáčci,jsou ptáčci,proto .17.
    Mějte krááásné Vánoce.
    peta.safarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  103. č.17 martin.pochop@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. 16. jenynkak@seznam.cz

    Hezké svátky

    OdpovědětVymazat
  105. určitě 17, pěkně barevně doladěno, krásní ptáčci. a.andryskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Hlasuju pro č. 43... snová zima :-) Hanka (hanahan@centrum.cz)

    OdpovědětVymazat
  107. Hlasuji pro 5...Monika (lejnik@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  108. Hlasuju pro 43.
    Edita (edita.matous@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Za mě rozhodně č.1
    Midia@email.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Váhala jsem mezi dvěma, ale volím číslo 16! :)
    Nei-T@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Je to těžké, opravdu těžké, všechny fotečky jsou krásné!!!asi ta s č.17.
    nelivackarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. pohladí na duši já volím č.34
    hana.sulajova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Všechny obrázky jsou krásné, je těžké se rzhodnout, ale volím 11
    braunerovadana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Lucko, je to od Vás těžký úkol, protože všechny fotky jsou náááádherné, ale možná díky současné době, mne oslovila fotka č. 43.
    Přeji Vám i celé rodině krásné a klidné svátky, plné radosti a poezie. Zdena
    10756@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Všechny jsou krásné za mě číslo 1 krowka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Barevný podzim bere dech... nemůžu jinak než hlasovat pro obrázek č.11.

    OdpovědětVymazat
  117. č. 16. super kompozice, barva a atmosféra
    Petra
    vendouch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. Hlasuji 11...Jana (jana.balas@seznam.cz)....máte moc krásný blog



    OdpovědětVymazat
  119. Páni, kopec nádherných fotiek, za mňa rozhodne č.11 :)

    OdpovědětVymazat
  120. Za mňa 41 :)... ale je naozaj ťažké vybrať iba jednu. Anet

    OdpovědětVymazat
  121. Hlasuji č.5
    patikova.vlasta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  122. Tak za mě č.1
    e.bysova@banktech.cz

    OdpovědětVymazat
  123. super fotečky, hlasuji pro č.17
    Nelly

    OdpovědětVymazat
  124. taky bod pro 17-ku
    Viktor.hauk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  125. za mě 17, ale jinak všechny fotečky nádhera :-) Vlasta Janouchová

    OdpovědětVymazat
  126. Opravdu těžký výběr.Hlasuji pro číslo 5. D. ditdag@seznam

    OdpovědětVymazat
  127. Všechny jsou krásné. Za mě 34. jceska@email.cz

    OdpovědětVymazat
  128. Hlasujem za 42. Nežnosť.... Krásne Vianoce! edith.molnar7@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  129. Jako pejskomila hlasuju pro číslo 1

    OdpovědětVymazat
  130. Za me c1.Miluji a chovám pejsky.Martina u Českého ráje

    OdpovědětVymazat
  131. Za mě č. 41 :)
    radek.bohata@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  132. Já také hlasuji pro č. 41 . angel-de@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  133. líbí se mi 16...krásný večer

    OdpovědětVymazat
  134. Výběr není jednoduchý, ale můj favorit je číslo 41.
    732259885@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  135. 27
    aaa.vackova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  136. Ahoj,za mně č.27....krásná zimní

    Lidka
    domeceknakopci@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  137. Hlasují pro 43.Favoritů bylo moc.Krásné vánoce.zuzananavratilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  138. Mnoho krásy je zde,ale číslo 16 má něco dosebe navíc...Takže hlasuji pro fotku č. 16! Přeji klidné Vánoční svátky.. Verča
    veronikadlabalova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  139. Fotky krásné, hlasuji pro číslo 11. Pěkné svatky.
    Danacvrnk@email.cz

    OdpovědětVymazat
  140. Oči neví kam se dřív podívat, vlosovat jednu nejkrsnější fotku je opravdu těžký úkol, ale u mne asi vede 5.
    DanaOlga

    OdpovědětVymazat
  141. Krasny vecer a Vanoce.
    Za me 15, to miluji a tam chci byt..
    Lenkahlavickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  142. Ježeček č. 44, majda@email.cz

    OdpovědětVymazat
  143. Zdravím, krásné fotky! Za mně č. 16:)

    OdpovědětVymazat
  144. Dobrý večer, Lucie, vybrat jednu jedinou je fakt těžký úkol, ale za mně jednoznačně foto č.1 :-) přeji celé Vaší rodince krásné a klidné vánoce. Petra Brabcová brabcovapetr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  145. Všechny krásné... ale 11 je TOP... k.minaru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  146. Prvni jsem mela nekolik typu, ale nakonec jsem pro 16ku.
    Akinorevs@email.cz

    OdpovědětVymazat
  147. Dobrý večer, miluju les- č.24- tetazlata@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  148. C.1 rmeis14@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  149. Krásné všechny, ale můj hlas putuje k č. 1.
    anna.zemanovicova2000@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  150. Dobrý den,
    velice krásné fotky, velice těžké rozhodování jen pro jednu - můj hlas je pro č.16 - Miroslava.prochazkova3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  151. Hlasuji pro č. 50

    OdpovědětVymazat
  152. Krásné fotky,za mě číslo 43 hel.hajkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  153. Dobrý den, hlasuji za číslo 16. Krásné svátky všem :-)Radka S.
    radla5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  154. c.1
    prokopcova.monika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  155. Dobrý den,
    je to velmi těžké,ale hlasuji pro fotku č.1.Krásné dny.Jitka
    jipadx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  156. Naše celá kancelář hlasuje pro 16. Luci, celé Vaší rodince přejeme krásné Vánoce. Anna
    a.hulesova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  157. Hezký den,hlasuji pro číslo 3.I-u-s-h@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  158. Spousta fotek je nádherných, mým favoritem je číslo 5
    https://toulkynejenprirodou.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  159. Hlasuji pro fotografii s číslem 16.Renata
    reny.kotkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  160. Alena hlasuje pro foto č. 16
    alena.paleckova@lt.mpsv.cz

    OdpovědětVymazat
  161. to není možné zvolit jen jednu jedinou. ale tedy když už, tak 42.
    majka.urb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  162. Jedna hezčí, než druhá. Dávám hlas č. 11
    bourova@adv.cz

    OdpovědětVymazat
  163. Dobrý deň, páči sa mi fotografia č. 11. Je až neskutočne krásna.
    Breitschaft@lokorail.sk

    OdpovědětVymazat
  164. Zdravím, rozhodně, rozhodně č. 11!! Krásné svátky! Šárka
    s.kolarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  165. Dobrý den,
    fotky jsou nádherné,je těžké se rozhodnout pro jednu.Ale tři ovečky za sebou-č.16 asi vedou.Krásné předvánoční dny.Lenka
    j.cohorna@worldonline.cz

    OdpovědětVymazat
  166. Dobrý den, hlasuji pro číslo 11.
    Hezký den, Irena

    OdpovědětVymazat
  167. Všechny jsou nádherné! A hlasuji pro č. 11.
    eurostock@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  168. spousta krásných fotek,mě zaujalo č. 12
    Petra
    petra.caniova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  169. Nádherné fotografie a těžká volba. Hlasuji pro č. 3.
    Staňka

    OdpovědětVymazat
  170. Dobrý večer, hlasuji pro lesní č.33. kamelie9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  171. č.11 překrásné barvy podzimu
    pavlinakais@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  172. Hlasuji pro č.1 - kkuzelova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat