HOLČIČÍ

Přeji krásnou středu!



Dolaďuji Andulky pokojík a užívám si ty vyloženě holčičí záležitosti:-)

Díky mému nedávno začatému kamarádství z akvarelem mám vyřešeno  co k Anince na stěny, předpokládám do doby než se i ona začne víc kamarádit s vodovkama :-))).


A protože jsem objevila v H&M HOME pěkný koberec, trochu jsem se s objednávkou rozšoupla a kromě věcí do pokojíku má Andulka i nějaké nové šaty a boty.


Růýové botky jsou zatím trochu větší, ale ona to snad brzo dožene.


Koukám, že na jedné stěně se mi nějak moc hromadí králíci, tak je asi trochu rozeženu po pokoji.


A dokonce jsem koupila i jinou barvu než jen růžovou.



Z H&M má Andy věšák na zeď, mini dózu s králičí hlavičkou, polštář s růžemi a koberec.


Z koberce mám opravdu velkou radost, nebyl tak drahý a myslím že k Andulce do pokoje se moc hodí.

Mějte krásné dny a užívejte prázdnin a dovolené !

Komentáře

My Home Style píše…
Krásné Luci. A ty tvoje malůvky. Achhhh !
Hana píše…
Úžasné a Andulka je skvělá modelka moc jí to sluší- i modrá je skvělá
M.A.R.K.I píše…
Luci, nádhera !!!! Moc krásně to ladíš .... Marki
Buroška píše…
Nádherné ;-) mohu se zeptat, jak jste dělala ten 'věneček'? Děkuji :-)
Barbora Rákoczi píše…
Jste opravdu inspirující. Můžu se zeptat, odkud je ta bílá skříňka? A jak to máte s ukládáním oblečení. Moc se mi líbí jen takové komody, ale všechno oblečení syna by tam asi nevešlo... Ráda bych nakoukla do pokojíku kluků pro inspiraci:-) přeji krásné léto a hodně času na akvarel. Bára
bavi-mne-to píše…
Holčičí pokojíček jedna báseň. Vkusně laděné.
Hezké dny!
Hanka
Ten koberec je fakt paradni!
Slavka píše…
Veľmi vkusný pokojíček. Ja som pre moju dcéru vybrala tiež z HM koberec, avšak s detským dizajnom mesta :-).
častokrát končím s plným košom tovaru, podobne ako vy, hoci mojim zámerom je kúpiť len jednu konkrétnu vec. Ale v období zliav sa to nedáááá :-)
Lucie Living píše…
Modrá je taky moje blíbená barva, hlavně na oblečení :-). Krásné dny!
Lucie Living píše…
Marki moc děkuji. Krásné prázdninové dny!
Lucie Living píše…
Děkuji, je to kroužek , kterých jsem koupila několik před Vánoci v obi a na něm je tenkým zahradnickým drátkem přiděláno několik kytiček. krásné dny!
Lucie Living píše…
Barboro , moc děkuji! Bílá skříňka je z IKEA, ale máme ji už hodně dlouho, nevím jestli ji ještě mají. Krásné dny!
Lucie Living píše…
Hanko, moc děkuji. Krásné letní dny!
Lucie Living píše…
Ano , jsem z něj nadšená! Krásné dny!
Lucie Living píše…
:-D no to je ta "výhoda" nakupování z domu :-). Krásné dny!
Zuzana píše…
překrásné, decentní, vkusné, jemné.....děkuji Vám za inspiraci Lucko, Zuzana

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...