20 července 2013

bylo pro nás překvapení...

...když jsme dnes zjistili , že naše želva není kluk, ale holka!

Krásný večer blogerky!

Moc moc velký dík za komentáře a mailíky! 


Dnes jsem si stihla po dlouhé době zaběhnout svoji obvyklou trasu...


...takže během oddechové chůze jsem natrhala čerstvé luční květiny...



...a s vařením oběda jsem to měla dnes dobře zařízené...


...oblíbené palačinky , dnes dělal jeden z instantních synků se svou potencionální švagrovou :-)...
 ...jen se mi tady nějak hromadí děti  a když jsem je před obědem spočítala, stačil i stůl v kuchyni pro 9 lidí, ale než jsme stihli dát na stůl bylo dětí o jedno víc :-)))...

...ale děti měly dnes děsnou radost, protože našly živého raka a já jim ho stihla vyfotit :-)...




...taky jsme dnes dali venčit naší želvu, na zahradu...
...a k našemu velkému překvapení, ona začala snášet vajíčka...
...máme ji asi 5 let a doposud jsme si mysleli , že je to kluk...
...tenkrát šli kluci do lesa na houby a v potoce našli želvu :-)

...no a stavba domku...


...takhle daleko byli chlapci, než jsem odjela na večeři se sestrou a jejími dětmi...
...jak pokročili nevím, je tma :-)...
...zítra uvidíme!

Mějte dobrou noc a zítra prima neděli!

14 komentářů:

  1. Palačinky vypadají lákavě. Spojení "instantní synek" jsem ještě neslyšela:-P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amelko palačinky u nás můžem taky hodně často:-)...no a instatní synek..to je jako instatní polívka, člověk ji vlastně sám nedělal, ale pochutnává si :-))) krásné dny!

      Vymazat
  2. Jé a já se těšila na reportáž o hotovém domečku ;-) Fotky krásné, a nemuset vařit oběd - nádhera!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie , já taky :-) Ještě to chvíli potrvá:-)))Moc děkuji:-)

      Vymazat
  3. A kde je želva? Zajímalo by mě jaký máte druh :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, želva doplněna v dalším příspěvku:-)

      Vymazat
  4. Luci, zařízené to máš bravurně (spíše zmáknuté). A ta kuchyně je přímo dechberoucí - opravdu, taková vzdušná, krásně naaranžovaná, světlá...jak z hollywoodského filmu:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie díky, no kuchyně jako taková bude ještě pár razantních zásahů potřebovat, moc díky!

      Vymazat
  5. Není nad to vést děti k samostatnosti. Zvládáte to v tom proměnlivém počtu velice dobře. Tak další krásné a pohodové dny všem...i těm instatním :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aranel, přesně tak...jen se mi během prázdnin nějak moc "osamostatňuje" ten nejmenší...bute to náročné ho pak zkrotit :-))) Moc děkujeme! Krásné letní dny!

      Vymazat
  6. Krásné fotky i článek! Jako vždy:-)

    OdpovědětVymazat