jen růžová ....

...to může být!

Přeji krásný start nového týdne!

Mně začal růžově...


...před domem, na svahu , pod umytým oknem (že by to bylo tím :-)?) mi vykvetla...
... spousta růžového máku...


...zatoulal se k nám už minulý rok a letos je ho zase o něco víc...



...jen je škoda , že roste na místě , které je zatím neudržované a pokud ten svah upravíme...


...tak o tuhle růžovou nádheru asi přijdu...



...dnes mi dělá radost ...



...nejen v kuchyni (která je tak trochu do růžova laděná celá)...


...ale taky v obýváku...


...na pracovním stole...


...a moc se mi tahle barva líbí...


...na poli většinou vídám bílé, na louce červené...
... odkud se berou tyhle růžové ?

Právě jsem dodělala další část čištění kemenné zdi hráze...
... v hlavě mi koluje spousta nápadů ...
...co a jak udělat se zahradou...
...jak postupně tráva roste (i přesto, že je hrozný sucho .....ale psssst...ne aby to někdo pochopil, že bych si přála liják týden v kuse) na místech kam nesvítí celý den slunce, už by se tomu, při dobré vůli, dalo říkat trávník !!!...
...zahrada dostává pomalu , ale jistě,  finální podobu:-)



Mějte krásné pondělí!






Komentáře

Helena L. píše…
Milá Lucko, Váš blog čtu čím dál tím raději. Vytváříte kolem sebe nádherné místo pro život! Dnešní fotografie jsou naprosto úžasné. Mohu se zeptat, čím fotíte? Přemýšlím si o novém foťáčku a potřebovala bych inspiraci. Moc díky a krásný den Vám i tomu Vašemu malému fešákovi.
Unknown píše…
Luci,tvuj blog denicek je stale zajimavejsi,zrovna stale kolem teto barvy maku kazdy den chodim,sousede u stare temer zamecke vilky ho maji v predzahradce a ja jsem o nem zrovinka dnes basnila na blogu v komentiku.Takze ja jsem pro radeji nejak se pokusit mak zachovat,moc se me libi tve kapku ladeni do ruzova,krasa.
Lezarts píše…
O mák nemusíš přijít, stačí, když si necháš vysušit několik makoviček a příští rok je mák z nich rozhodíš tam, kde chceš, aby ti zase vyrostl. Ale určitě se ještě i sám vysemení:-)
Ano krásný začátek dne, když můžeme... "voir la vie en rose":-D
Eva píše…
Lucko to je nádhera. Tvoje fotky mě úplně nadchly:-)Hezký slunečný den. Eva
Ajka píše…
Jé a počkej příští rok, to ho budeš mít lány:-))) Pokud ho tedy letos neotrháš:-))
Ajka
Anonymní píše…
Krásné fotky, krásná barva!
Anna
Šárka píše…
je to krásná barvička,moc hezky focené a u tebe doma nádhera
Lucie Living píše…
Heleno, moc díky, za návštěvy a taky za pochvalu! S foťákem asi moc neporadím, já fotím foťákem Nikon COOLPIX 5700, což je ve světě této techniky už celkem stařec a tuším že už není na trhu, ale nějaká novější verze asi bude, ale taky bych chtěla nějaký novější, ale vybraný ještě nemám:-) Krásné dny!
Lucie Living píše…
Katko, díky! No jo asi to zkusím nějak uchovat! Krásné dny!
Lucie Living píše…
Super Lezarts, díky za radu ...pokusím se ! Krásné letní dny zahradnice :-) !
Lucie Living píše…
Evi díky, to jsem ráda! Krásný den!
Lucie Living píše…
Ajko , pokusím se neotrhat a nějaký i uchovat...tak uvidíme ! Krásné dny!
Lucie Living píše…
Anno, moc díky za pochavlu a za návštěvu ! Krásné dny přeji!
Lucie Living píše…
Šárko, díky, díky a ještě jednou díky! Přeji moc krásné dny!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...