28 července 2013

dnešní ...

...snídaně!


 Krásné (až moc...uf) nedělní odpoledne!




Dnes jsme si přispali a tak když jsme se rozhodovali, jestli budeme snídat venku nebo doma, vyhrálo doma, kde je teď přijatelněji než venku , kde na stůl svítilo ranní slunce, které jindy nedočkavě vyhlížíme a pak si užíváme prvních paprsků...
...dnes ne, uvnitř je mnohem lépe než venku na jakémkoliv slunci, tedy ať už ráno nebo večer:-)

O prázdninách kombinujeme společné snídaně a dny kdy si každý vstane kdy chce, obědy jsou většinou vždycky ve stylu... kdo, kdy a co chce, pokud nejsme někde venku a není možnost si dát oběd v dobré restauraci :-), ale společné večeře dodržujeme.

Dnes se nám podařilo snídat společně...


...a protože jsem vstávala první...


...bylo čerstvé pečivo :-)...


...míchaná vajíčka, ale i jiné různé druhy všemožných snídaňových pochutin...




...k pití jen osvěžující voda, o čaj nebo kafe (kromě mně, já bez kafe nefunguju) nikdo nestál...



...hned po snídani jsme vyrazili k vodě, jen mládež si půjčila auto (bez klimošky) a jeli někam na Moravu na výlet...blázni...každopádně koupat se budou taky, minimálně ve vlastním potu:-)

No a teď už na část údolí dopadá stín...to je lahoda!
 A děti se cákají v potoce, kde je taky krásně!
Tak snad budou mít meteorologové pravdu a zaprší!
(nevěřila bych, že tuhle větu opravdu napíšu :-))) )

Mějte krásný zbytek víkendu!

16 komentářů:

  1. Mňam...o takovéhle snídani se mi může jen zdát...teda ne že bych nechtěla...ale samotnou by mě to nebavilo a dcera leze obvykle z postele až kolem oběda...jak se vám líbilo včera v K.H. na plovárně? Viděla jsem tě s Adamem ale nějak neměla odvahu tě oslovit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím, jé tak to jsi mě klidně oslovit měla! Koupaličtě v KH máme moc rádi, jezdíme do Kolína dovnitř a do KH ven :-) Kluci byli v sobotu v kině a původně měl být Adam u babiřky a dědy, ale protože bylo děsné vedro bylo by to na babi a dědu trochu moc , tak jsme pro Adama vymysleli náhradní program :-) Bazén může kdykoli a v jakémkoli množství:-) Krásné dny a třeba někdy u bazénu !

      Vymazat
  2. Hotový brunch:-D
    My jsme ještě zvládli snídani venku a ve chládku. Oběd zavřeni doma a večeři jsme přežili po západu slunce, znova na terase.
    Jedině za tohoto počasí má naše vlhká kuchyně výhodu = přírodně klimatizuje:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lezarts u nás máme naštěstí přijatelně dole v ložnici a pokojíčku, v kuchyni a obýváku je to horší ale během pálení slunce je to lepší než terasa...tam ale večeře můžem, to už je slunce za kopcem :-) Krásné dny!

      Vymazat
  3. Kdyby mi tak někdo taky takovou chutnou a krásnou snídani připravil... :-)
    Vypadá to úžasně :-)
    Taky jsme se dnes drželi doma nebo se smáčeli v bazénku. Byl to takový ospalý den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro díky, ale jak jsme psala není to každý den... ono totiž zajistit aby bylo všech sedm lidí vzhůru a byla to ještě snídaně ...to není tak jednoduchý :-))) krásné dny!

      Vymazat
  4. Luci, necheš mi taky přijít udělat snídani? :-) Nejen, že je to slast pro chuťové pohárky, ale i pro oči *** Miluji velký stůl hojnosti :-) a ve Tvém podání je dokonalý :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzí...a víš že jo...ale vstáváme brzo :-))), jinak si musí každý obstarat sám :-) Moc díky , krásné dny!

      Vymazat
  5. To je idylka!!! Já chci taky... Jde Adámek na 3.ZŠ? To bych Vás hned poznala a vy byste mě poznala podle RM tašky. Já se když tak přihlásím. Sranda musí být. VOKOPKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Adíjde na 4.ZŠ, ale svět je malý třeba se potkáme, pokud potkám tašku budu se hlásit :-) Krásné dny!

      Vymazat
    2. To jste vybrali lépe než my, třetí dítko za 3 roky asi taky pošlu na tu Vaši školu. Doufám, že to nečtou nějaký úči z trojky. Ale potkáme se určitě, poznávací znamení - taška od R.Mitnik. :)))VOKOPKA

      Vymazat
    3. Upřímně , moc jsem nevybírala, nemám zkušenosti s žádnou školou (krom té své a to už je dávno :-))) ) a všem kamarádkám buď jdou taky děti do 1. nebo ještě ne ....na 4. chodí pár dětí co znám z naší vesnice a chodil tam synovec , ale to už je taky víc jak 10 let :-))), tak jsem sama zvědavá!

      Vymazat
  6. Tady,tady !! Já chci kafe..jinak taky nefunguju :-)Fotky jsou parádní (jako vždy), dýchá z nich pohoda..i při tom šíílenéém vedru. Sem si říkala, že se aspoň vyškvaří podkožní tuk, ale on se pod kůží pouze rozpustil, takže tělo dostává divné rozměry :-D Vás se to, Luci, netýká, chodíte běhat po ránu...z čehož by mě osobně trefila MRKVICE..ééé...MRTVICE..:-D A kampak dojela omladina na Moravě ?
    p.s. Luci, neťuknem si kávou na tykání ?!? Nebo nějakým mlýnským špiritusem ?!? Žaneta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))). Ale s tím tukem by to nebylo špatný, taky by sem nějaký našla:-))) Mládež navštívila Blansko, Macochu a Ponkevní jeskyně. Tak na Tebe Žaneto ! Ahoj a krásné dny!

      Vymazat
  7. U nás na západě už v noci pršelo,ohromná úleva.Teď je pod mrakem a poprchává.Marie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím Marie, koukám, že jste to tam měli o něco dřív! Ale po dnešní noci už je fajn i unás!

      Vymazat