ze zahrady ...

...a tak...



Krásné sobotní odpoledne blogerky!

Dnes je prima počasí, na práci  na zahradě a tak jsem ráno čistila kamennou hráz od plevele a nánosů hlíny...
...a zdaleka nejsem u konce a pak jsem byla obhlídnout situaci co mi tu kde roste:-)
Moc toho zatím není, ale ...
...zjistila jsem , že moje snaha o jakousi údržbu malin domácích , které tu bývalí majitelé vysadili, byla marná...
...jsou to křoviska a zatím ani jedna malina...
...zato ve svahu podél údolí, se to hemží lesními malinami...


...jsou docela velké a hlavně ...



...chutnají výborně!

Záměrně si to sem píšu, až si zase za rok z jara vzpomenu, že budu to maliní nějak upravovat, připomenu si, že nemusím :-)

Pak jsem byla obhlídnout záhon na přední zahradě...


...tam se tedy ještě bude muset hodně zapracovat...


...ale rostlinky , které jsem tam zasadila , se ujaly a krásně se začínají rozrůstat...


...no a plody rakytníku, mám pocit, že si letos dávají na čas, ale vypadá to , že snad nějaké budou...


...takže si budeme moci nazobat supervitamíny!

A jediné co teď přední zahradu zdobí ...


...je pár vlčích máků :-)

Po obědě jsem zašla na kafčo k sousedce a Adam mi mezitím předvedl, že už jezdí na svém velkém kole sám, takže ho můžu nechat jezdit s kamarádem po vsi :-)

Tak celé odpoledne jezdí a před chvíli přišel, podle dohody v půl čtvrté, zeptat se jestli může ještě a do kolika...tak se mi to líbí :-)))
No a vůbec, se mi ten vesnický život tady moc líbí, právě jsem koukla z okna a vzadu na pozemku byl u potoka srnec pít...
...hned jsem popadla foťák, ale zmerčil mě :-)
No a to ho zmerčila taky naše Adina  a hned ho šla lovit ...
...právě se se zklamaným výrazem ve tváři vrátila na gauč :-)))

Mějte moc krásné sobotní odpoledne a večer!

 

Komentáře

M.A.R.K.I píše…
Luci, zahrádka se ti už moc hezky rýsuje, všechno pomaličku a krásně roste .... on ten blog není až tak špatná věc, když se může člověk mrknout zpátky co dělal nebo jak vypadala zahrada před pár lety .... přeju ti krásné léto na venkově ...pa, pa Marki
Lucie Living píše…
Marki , jo jo, je to fajn vidět ten pokrok:-). Moc díky a přeji taky nádherné léto!
Marta píše…
Koukám, že u vás na zahradě máte teď velmi dobrou úrodu. Nám se letos bohužel vůbec nedaří. Teda jako co se práce týče, tak to je v pořádku, ale bohužel všechno přišlo zatím v niveč. Jelikož se nám přes vesnici nedávno prohnala opravdu silná bouře a vzala všechno, co jí stálo v cestě. Dokonce i venkovní nábytek, který jsme měli doma teprve týden.

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023