07 července 2013

první delší ...

...vyjížďka!




Přeji nádhernou letní neděli!

Moc velké díky za pochvalu mojí omáčky :-) a hlavně za vaše návštěvy a milé mailíky a komentáře!

Včera jsme byli s mužem v kině, pokud máte rádi sci-fi, což můj muž má,  nebo Willa Smitha, což mám já, můžete zajít na film  AFTER EARTH, kde sice Willa moc v akci neuvidíte, většinu filmu sedí a je těžce raněn, ale zato jeho syn Jaden si hraní opravdu užil. 
Musím uznat, že jsem ráda za to , že dnes u filmů pro žrouty sci-fi , myslí i na jejich drahé polovičky a do filmu zasadí i scény o vztazích a obřas nějaký vtip a dojetí a tak si film užiju i já :-)¨

Když už jsme byli v Praze a bez Adámka, zašli jsme na kávu s dortíkem do Obecního domu a taky na nějaké ty nákupy a nakonec ještě na večeři.

A protože Adam zůstal i s  mým autem u babičky, vyrážím dnes k babičce na kole...





...provětrám tak nejen nové kolo, ale i nový outfit...



...žluté kalhoty a modré triko (ESPRIT) , klobouk , který jsem sice koupila Adamovi, ale venku svítí slunce a tak si ho půjčím:-) a conversky (ty nejsou nové)




...je to asi 15km, tak doufám, že to zvládnu a nenechám plíce na cestě:-)



Mějte prima den!



21 komentářů:

  1. Tomu říkám, opravdu STYLOVÁ! Krásný outfit padne jako ušitý:) Tak ať dojedete ve zdraví domů:) Krásný den, L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie díky! Dojeli jsme výborně, musím jezdit častěji :-) krásné dny!

      Vymazat
  2. Tedy Luci,nejen tve kolo,ale i ty budes dozajista budit pozornost kolem jedoucich,jak jsi dned chic,doufam,ze bde ladit i tvuj vyraz po tech km,hi,hi,,,ale co,dyk se nemusis honit.
    Krasne jste si uzili den,tak to ma byt.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, :-))), můj výraz ladil super! Fakt jsem byla příjemně překvapená!A opravdu jsem se nehonila...kochala jsem se:-)

      Vymazat
  3. Neskutečně Vám to Lucko sluší!!!
    Krásnou neděli bez nehod;-) přeje pravidelná čtenářka Karolína

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karolíno, moc díky a díky za návštěvy! Krásné dny!

      Vymazat
  4. NO ,UŽ CHYBÍ JENOM FOTO SPODNÍHO PRÁDLA.....KLÁRA

    OdpovědětVymazat
  5. Lucko,stylový outfit který Ti moc sluší......

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo , moc díky...žlutá je v kurzu :-)

      Vymazat
  6. Odpovědi
    1. Aneto, kolo značky PILEN , ze Švédska, prodávám je:-) Krásné dny!

      Vymazat
  7. Super outfit ;) obdivuju. Já na kolo jen v cyklistickym a v helmě ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andreo, moc díky! No já jsem právě hrozně chtěla kolo pro nesportovce, abych nemusela být ve sportovním...ale je pravda , že bez helmy je to asi trochu nebezpeřné, ale s klasickou hlemouby to bylo jako pěst na oko, musím se poohlédnout po nějaké té stylové vrzi helmy:-)

      Vymazat
  8. Kalhoty super! A co plíce, dobrý? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barboro díky! Plíce v pohodě...nehonila jsem se:-)

      Vymazat
  9. Lucie, tak to ti opravdu sekne /včetně kola/. Myslím, že víc asi trpěla jiná část těla než plíce, ale to je o zvyku .)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renato děkuju:-). No zátím je i ta část v pohodě...ale uvidíme aby se ještě neozvala:-)

      Vymazat
  10. Téééda, ty jsi sladěná do posledního detailu ....

    Luci, krásné kolo i outfit .... Marki

    OdpovědětVymazat