ztrácím se v tom...

...kdo je tady náš a kdo ne:-)

Krásné ráno blogerky!


To jsme teprve na začátku...



...potok se nám plní, tentokrát ne vodou , ale dětma :-) Včera tam ze šesti bylo jedno naše ...


...večer si Adam konečně dovezl bráchy...



...ve 23:00 už Adam kouká trochu jako vyvoraná myš :-)...



...každý spal , kde se mu zlíbilo ...

...každý dnes vstával kdy chtěl a snídal co chtěl..


...a ráno už se tu kromě našich kluků pohybuje i soused... 



...ale Adam je v sedmém nebi...



 ...původně chtěl spát s nejstarším bráchou a jeho přítelkyní (ti ale museli mít radost :-) ), ale uprostřed noci jsem zjistila, že spí s náma ...taky jsme měli radost :-)


Ještě přidávám písničku, která nás provází na cestách a v autě ji zpívají všichni včetně Adama...



 Mějte krásný den!

Komentáře

Lezarts píše…
To už vypadá na malý "pionýrský tábor":-D
Hezky si to užívejte, zdá se že počasí bude přát!!!
Unknown píše…
No nebo na fotbalovou jedenactku,skoda,ze uz neni travnik,stacilo by koupit detske branky a kluci by si uzili a vydalo by to na druzstvo,ale musi byt pekne veselo a zivo.
Anonymní píše…
No vás teda je! Obdivuju, jak to všechno zvládáte, uklízení a vaření atd. ale zase už jsou to velcí chlapi a dokážou se postarat a pohlídat Adámka. Užívejte, to bude ale veselo!
Olga
Unknown píše…
Vidím, že tam máte veselo, ale určitě neudělají takový nepořádek jako můj mladší bratr! Všechno mám vzhůru nohama... Potrpím si na pořádek, ale ten vyhlížím marně. Dnes mám v plánu všechno uklidit, ale obávám se, že to dlouho nevydrží. Potok je senzační. Krásné letní dny. L.
Páni, slušná partička!
Janka píše…
Teda Lucie...u vás musí být veselo!:-))) Tak aspoň že přijela ženská posila v podobě slečny...Těším se na zpravodajství! Krásný den vám všem.
Anonymní píše…
Krásní lidé...hezké obrázky...VOKOPKA
Šárka píše…
ty jo,tak to je partička.krásný den
Anonymní píše…
:-) Jen člověk vytáhne na pár dní paty z mlýna, a nestačí se divit..:-) Tolik věcí se tu událo, a ještě se do mlýna nastěhovali pistoléros :-) Paráda..
Lucko, díky za píseň - má oblíbená, posílám na oplátku taky jednu :-) Všem do mlýna ahóóój - Žaneta.

http://www.youtube.com/watch?v=YHpy_k_kMTU
Reia Aria píše…
Má milá, už dlouho jsem Ti chtěla napsat, že jsi jak česká Philia (zbožňuju ji nejvíc), jenže by to nebyla pravda. Teprve až teď, když se Ti potomstvo rozšířilo!!!:-D Luci sleduju často a tajně, nestíhám! Co příspěvek, to lepší a lepší fotky, styling a všechno. Nechápu, jak to děláš, mám černé svědomí!:-D Ať Te tam nesežerou, užívej léta, paa
Janka píše…
Jsem si říkala kde se k tolika klukům vzala slečna :-)
Lucie Living píše…
Lezarts, díky! Zatím to vypadá že počasí bude stálé...stále pěkné :-) Krásné dny i Tobě!
Lucie Living píše…
No Katko skoro :-)))...jojo veselo a živo je :-)
Lucie Living píše…
No je to občas trochu organizační oříšek , ale jde to :-)Hlavně že je sranda ! Krásné dny a díky Olgo!
Lucie Living píše…
Lucie, veselo máme a myslím, že ten nepořádek tu máme taky slušný...obytné prostory se snažím držet v normě , ale Adamův pokoj je te%d opravdu k popukání :-))) Moc díky , jo a díky za tykání měj se moc krásně!
Lucie Living píše…
Jo jo...a bude jich čím dál víc :-)))
Lucie Living píše…
Janko, no jéje! No já už se těším , že těch ženských bude víc...fak je to u nás trochu přesila, ještě že mám Adinu (psa) a Pupu (kočka) :-) Krásné dny a díky!
Lucie Living píše…
Moc díky, vyřídím :-)
Lucie Living píše…
no a příště prý si přiveze i druhý nejmladší přítelkyni ...prý u nás mají páry privilegia :-)))
Lucie Living píše…
žaneto moc díky, taky pěkná! Jojo i já to tak mám ...jen vytáhnu paty, nestačím se pak divit ...a to jsem tady doma:-) Krásné dny!
Lucie Living píše…
Šárko moc díky ! Philia je super a hlavně úpně hrozně nej je pro mě dům na venkově ...na ostrově o ktrém píše a fotky z domu a okolí jsou nádherné. No teď s tou bandou ...to bude styling :-) Krásné dny a díky!
Lucie Living píše…
Janko, jo jo...děti rostou a tak se těším , že holek bude časem víc :-) krásné dny!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

můj malý byznys v roce 2023