30 června 2015

předat kytice...

...převzít vysvědčení...
...a můžeme začít!!!



Prázdniny můžou začít!
Huráááá!



Je to docela zábava zahrát si na květinářku:-), ale dělat bych to asi nemohla, dělalo by mi problém udělat kytici v ceně, kterou by chtěl zákazník :-)))...



Pro paní učitelky dělám kytice dost bytelné, Adam je má na starosti, tak aby něco vydržely :-)...



...a  tady je vidět, že naše třetí, už je vidět :-)...
...asi je to tím, že je to už třetí břicho :-)...
...a já to nějak nestíhám sledovat, už asi tři týdny žiji v domnění že jsem ve 14tém týdnu :-)))...

17. týden

...no ale kytice jsou hotové a jde se na to !


Mějte krásné úterý a pěkný začátek prázdnin!!!!!

20 komentářů:

  1. Lucko krásně jsi kytice naaranžovala - moc pěkná kombinace barev . A bříško si užívej ....co když je poslední....a moc ti to sluší....hezký začátek prázdnin přeje Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky, užívám, ale je to fofr :-).

      Vymazat
  2. Lucie,moc krásné a voňavé kytice,to budou mít učitelky radost,teď ještě jestli budeš mít Ty radost z vysvědčení ! Krásné prázdniny všem přeje Zdena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám, jsem ráda, že že to Adam zvládl tak jak to zvládl:-).Krásné dny!

      Vymazat
  3. nádhera ♥ a moc vám to sluší ;) ... krásné léto!

    OdpovědětVymazat
  4. Lucko,krasne kytice! A tobe to moc slusi. Stejne je to pecka, ze bude treti baby:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))) no bude to mazec...zrovna jsem si říkala, že Max nabírá na rychlosti :-). krásné dny!

      Vymazat
  5. Naaranžovala jsi krásné kytice, bříško Ti moc sluší a Adámkovi přeji pěkné prázdniny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju a přeji krásné léto do Irska!

      Vymazat
  6. Takovou kytici bych taky chtěla dostat :-), opravdu povedené aranžmá! Vám taky krásné prázdniny a pohodové kulatění :-).

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné kytice! Taky jsem vázala z toho, co máme na zahradě (teda předpokládám, že vy také) a jak to vonělo!

    Mně to takhle "nenápadně" utíkalo ve druhém těhotenství, tak což teprve ve třetím :-D Každopádně si to užívejte co nejlépe.

    A hezké prázdniny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No bohužel, moje květinová zahrada by na takovouhle kytici ještě nedala, takže něco jsou kytky koupené a něco od nás ...ale sama doufám, že jednou se dopracuju i ke kyticím z vlastních zdrojů :-). Krásné dny!

      Vymazat
  8. krasna kytica. Aj tie ostatne kvety mate z vasej zahrady, alebo tie su z kvetinarstva? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bouhužel jak píšu výše, něco je z tesca, ale snad jednou :-). krásné dny a děkuji!

      Vymazat
  9. Nádherné kytice, paní učitelky musely mít radost. Krásné prázdniny!!!

    OdpovědětVymazat
  10. Very informative, keep posting such good articles, it really helps to know about things.

    OdpovědětVymazat