16 června 2015

takhle by to šlo...

...pro mě ideální počasí!



Přeji krásné úterý!

Tak počasí jaké je dnes, bych mohla častěji. Teplo je tak akorát aby se dalo chodit v kraťasech, ale žádný úmorný vedro:-).

Tak teď ještě mít k tomu dostatek spánku a zdravé děti.
Dnešní noc trvala opět asi jen do 01:00, pak zase až od 04:30 do 06:40, pak už jsme opravdu museli vstát aby to Adam stihl do školy.
A dnes byl vzhůru nejen Max, ale i Adam, prý měl zlé sny, tak k nám nastěhoval.

Musíme se z těch nemocí tenhle týden dostat, přijede nám babička z Holandska, tak ať jsme fit :-).


Ráno Max dospává, ale já už nezaberu, tak pár fotek z rána...



...kdy se sluníčko teprve pomalu vkrádá do údolí...


...kde už tradičně díky dešťům zarůstáme ze všech stran :-).



Ale přes den má potom Max náladu výbornou...



...dokonce se s chutí vrhá i na domácí práce :-))).

Mějte se krásně a pokud máte možnost se dobře vyspat, tak se máte!





12 komentářů:

  1. Včera jsme se s kolegyní dohadovaly (kvůli scénáři), dokdy spí malé dítě s rodiči v ložnici. A dozvěděla jsem se, že její synové spali od narození celou noc, takže vůbec v ložnici nebyli! Nevěřila jsem jí a ona zase mně, že obvykle to je jinak. Hodně síly!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucie, tak to já vím, že je tohle dost individuální, já tam měla obě děti rok, Adam měl hrozný ekzem a musel do vedlejší místnosti protože s sebou celou noc mlel, Max už byl taky mimo, ale teď když je marod tak putoval zase na chvíli (doufám :-) )zpět. Já bych se s dětmi nevyspala a znám případy , kdy spí rodiče s dětmi v jedné posteli do deseti let a možná i déle :-).Ale teda kolegyni ty spací děti závidím:-). krásné dny!

      Vymazat
  2. Keď nás v druhej polovici noci už deti nechávajú spať, tak nastupujú zvieratá, teda teraz v lete kocúr, skoro ránou ma budí ňufákom..chce žrať...v zime skôr pes, chce na potrebu...
    A večer si vydýchneme až keď Milo zaspí...potom musíme vydržať nával horného poschodia v kuchyni, varenie mladej sebe do roboty a zaťovo tiché vyjedanie v noci, je cukrovkár.., rachoce sa s hrncami aj do polnoci...a rôzne sprchovacie, skypovacie a chachotacie nočné časy...s veľkými deťmi to tiež nie je o zaslúženom oddychu :o(...ja tak túžim po samote !!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko , tak to věřím , že to je náročné...brzo nám zase přijedou instatní děti a taky budou rachotící noci :-))). Hodně sil a co nejklidnější všechny nájemníky !

      Vymazat
  3. U nas noc podobna. Od syna z pokoje jsem slysela nezvykle povzdechy, jako by se bal, ze by nocni mura? To nebyva, nevim. Dcera zase strasila v noci nekolikrat - zizen, dudu, kde je tata? (neni ted doma), kde je jaja (= bracha) apod. Tim chci rict, ze asi bylo neco na Slunci, doufam!!! Aby dnes uz bylo lepe a my vsichni lepe spali:-). I Vy, Lucie, vim, jak je spanek treba. Mam 2 deti - 2 nespavce. Nevyspala jsem uz pres 5 let. Drzte se a kdyz bude nejhur, muze pomocz, ze v tom nejste sama;-)!!!! Marcela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelo díky, pomáhá to, ale naštěstí moje děti klasickými nespavci nejsou, to bych asi do třetího nešla :-), spánek je všechno!!! Přeji ať se u vás taky už klidně spinká!

      Vymazat
  4. Max je tak nádherně akční- opravdu úžasný, jen s tím miminkem to bude veselé..ale- příroda si sama pomůže! Co se týká nočního spánku, já jsem se tak těšila, až se vyspím.... až mám takové poruchy spánku, že ráno už spát nemůžu...a vstávám v 6 každý den...to jsem to dopracovala...p.s. syna vyhazuju z naší postele obden.. je mu 10!!! a vždycky říká, že ho tak krásně hřeju...je to mazel, ale špatně se s ním spí- je už poněkud přerostlý!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Simi, s mimřem to bude teprve nářez :-), naštěstí Adam spí většinou sám a v pohodě, přicestuje málokdy , já potřebuji spát sama, to se vyspím nejlíp:-). Krásné dny!

      Vymazat
  5. Mně tohle počasí taky vyhovuje. Máš skvělého pomocníka! :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, to zase jo, nejraději by pomáhal se vším :-))).

      Vymazat
  6. Lucie,
    přesně tak. Počasí je skvostné. Přeji hodně zdravíčka, ať se z toho dostanete a návštěvu babičky si náležitě užijete.
    Krásné dny
    Katka ze ZEMĚ ZA DUHOU ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko díky, snad už to bude v pohodě:-). krásné dny!

      Vymazat