jednoduchá...

...ale efektivní večeře!



Krásný večer blogerky!

Dnes bylo zase krásně jarně, tedy pokud nejste z východu, kde jste si asi užili sněhovou nadílku.

Dnes pro vás mám tip na hodně jednoduchou, rychlou a dobrou večeři.
Tedy pokud jste knedlíkoví a omáčkoví, tak opět nic pro vás, ale třeba i vy si někdy dáte rádi něco z lehčího jídelníčku.





Fazolky se slaninou a šmakounem:

čerstvé zelené fazolky
balení šmakouna
anglická slanina vcelku
2 cibule
pepř
sůl
sojová omáčka
olivový olej
1/2 lžičky zeleninového koření (podravka, vegeta, apod.)



Nejprve si nakrájíme šmakouna na kostičky, osolíme, opepříme zakapeme sojovou omáčkou a trochou olivového oleje a necháme chvíli stát.
Očistíme fazolky a nakrájíme na menší kousky, Na oliv. oleji osmažíme cibulku na kostičky do sklovata a přidáme fazolky, lehce osmahneme a zalijeme trochou vody a přidáme zeleninové koření a podusíme až jsou fazolky měkké.
Na pánvi osmahneme na kostičky nakrájenou slaninu do které pak přidáme šmakouna a když je i šmakoun osmažený dozlatova přidáme fazolky a zamícháme.

Podávat můžeme s pečivem, nebo jako přílohu k masu, se salátem a nebo jako u nás ...
...jen tak :-)

(ty hrušky jsou tam náhodou, ty nejsou k tomu :-))) )

Dobrou chuť!

Dnes jsem se ráno zase pobavila....
...odcházela jsem ze školy a na schodišti jsem měla pocit že jsem zahlédla známou, naklonila jsem se přes zábradlí, jestli je to ona...
...abych nepovykovala po škole a nakonec ještě na cizí lidi...
... a v tom šup, moje brýle letí o několik pater níž.
Zaklela jsem  a letěla prohlédnout škody, ale to už jsem si zase sama pro sebe vzpomněla na příhodu mého muže...
... když jsme koupili starý mlýn a on chodil a nakukoval do všech koutů, nakoukl taky do šachty , která byla zakrytá poklopem a vedla do místa kde bývalo kdysi pod zemí mlýnské kolo a co se mu při tom nakukování nestalo...
....ano brýle šup do šachty!
Byly celkem drahé, ale hlavně mu vyhovovaly a tak se mu nechtělo nechat je zapomenuté v jámě , kde to po ohledání baterkou nakonec nevypadalo tak zle a zdálo se , že se jim ani nic nestalo...
...ale chtělo by to žebřík...
...a ten tu nikde nebyl, takže muž vzal auto a zajel si pro žebřík ...
...dostatečně dlouhý aby dosáhl až na dno...
...tenkrát jsme měli Octavii kombi a jel sám, takže nebyl problém dát žebřík do auta pěkně na délku přes sedadlo spolujezdce , zadní sedačky až do dost dlouhého kufru...
...zavřel dveře od kufru...
...a ruplo mu přední okénko...
...aha někde se stala chyba :-)))...
...to už byl celkem naštvaný a tak mi tu příhodu volal...
...asi chtěl tenkrát slyšet soucit, ale když mi to odvyprávěl...
...tak mě popadl hrozný smích, protože jsem si představila že teda teď pojede chudák autem bez předního skla a ještě bez brýlí...
...že mu jako bude opravdu hodně foukat do očí :-)))...
...no jeho to tak nepobavilo, ale přední sklo bylo naštěstí jen prasklé a brýle tenkrát opravdu celé, takže se nakonec mojí představě taky zasmál:-)

Moje brýle dnes taky přežily bez újmy, ale paní, která nakonec opravdu byla cizí, se asi trochu divila proč jsem se téhle situaci tolik smála:-).

Užívejte pohodový večer!


Komentáře

Maja píše…
S dovolením...tiež som sa zasmiala. :D
Hana píše…
Luci - fazolky miluju ale šmakouna jsem nikdy nejedla ...... a docela jsi mne pobavila s historkou- vím, že to v tu chvíli legrace nebyla,ale když to čtu tak jo....... hlavně že to dobře pro tebe dnes dopadlo .....Hanka
Unknown píše…
Luci, ta predstava me taky pobavila :)) a moc :))
Anonymní píše…
TUTO DOBROTU DĚLÁM S ORESTOVANÝM KUŘECÍM MASÍČKEM....A K TOMU JASMÍNOVÁ RÝŽE.....NEMÁ CHYBU.PA-PA KLÁRA
Magdalena Sobeck píše…
mnam, vypadá to krásně, hned bych se přidala ke stolu.)
Bára píše…
I bez šmakouna to musí být dobrý a to stolování, ach, och a ach... bára.kára
Majka píše…
Luci, vypadá to krásně. Já teda, přiznám se, šmakouna nemusím, tak to zkusím s kuřecím masem. Můj muž miluje vše s fazolkama a slaninou.
příhoda s žebříkem fakt dobrá, už jsem čekala co z toho vyleze - rozbitý okno, pokuta, a to jsem si myslela, že ještě i ten žebřík jel koupit.
krásný den Majka
Lucie Living píše…
Majo díky, to jsem ráda, že nejsem sama koho to pobavilo :-)))
Lucie Living píše…
Hanko šmakoun jako takový mi moc nechutná ale naložený v sojovce a osmažený, to si ráda dám i v salátu:-), ale kuřetem se dá urřitě nahradit :-)))
Lucie Living píše…
Moc díky, to jsem ráda:-))), že nejen mě:-)))
Lucie Living píše…
Tak to je taky dobrá varianta....my to máme takhle v rámci náhrady masa a jídla bez přílohy :-))) Krásné dny!
Lucie Living píše…
:-))) moc díky!
Lucie Living píše…
Báro ano, myslím, že by to stačilo i bez šmakouna, díky:-)
Lucie Living píše…
Majko , s kuřecím masem je to taky výborné, já a Adam máme taky fazolky taky moc rádi:-) Naštěstí žebřík nekupoval :-)))

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...