27 února 2014

relax...

...aneb naše okna na sezení (ležení) se opravdu používají:-)))




Krásný den ve čtvrtek blogerky!

Poloha polosed nebo pololeh mi teď náramně vyhovuje :-), nebo spíš náramně vyhovuje miminku, protože polohu v leže o kterou se  snažím v noci, tak tu mimi moc nemusí.

K relaxu samozřejmě patří...


...sladkost, čtení...


...kafíčko :-)



Tohle je trochu odlehčující čtení, jinak se věnuji literatuře, kterou jsem dostala včera od paní doktorky v jedné speciální poradně, kterou jme se rozhodli s Adamem navštívit, protože už od vánoc řešíme ve škole Adamovu neschopnost soustředit se, být potichu, být v klidu a splnit zadaný úkol.
Pro nás to není nic nového, Adamovu "živost" řešíme vlastně od miminka a to že bude mít pravděpodobně ADHD jsme tušili.
Naštěstí to není  žádná tragédie a ani to není nijak neúnosné, jen občas náročné na nervy :-)

Takže není nad to, občas si ty nervy obalit ...


...a udělat si relax a to mi jde :-)))

Je čtvrtek a Adam má už basket od doktora zase povolený, takže hurá vybít nějakou tu energii!!!

Mějte krásný čtvrtek a večer  zase odpovím, slibuji :-)))!



26 komentářů:

  1. Máte skvělý přístup. Kamarádky syn také měl ADHD, čiperný ve škole, ale strašně nadaný a chytrý, takže ...
    Užívejte poslední dny "klidu", než Vám to s mimi vypukne :) Hezký den Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko díky, užívám dokud můžu, je mi jasný , že to bude potom na chvíli zase fofr :-) Krásné dny!

      Vymazat
  2. Lucko jen relaxuj... máš překrásný výhled -stále je co pozorovat a šíleně ten pohled do přírody uklidňuje . Vím, že to zvládnete všichni společně .....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko moc díky, už se těším až se všechno zazelená , to je výhled nejhezčí :-) Díky a krásné dny!

      Vymazat
  3. Milá Lucko, ráda si Váš blog pročítám a koukám na fotky. Ten výhled uklidňuje už při pohledu na fotku :-) Máte moc hezky zařízený dům. Mám doma dva kluky (2 a 4 roky), tak se snad jednou taky dočkám doby, kdy váza na stole zůstane a nepodlehne jejich destrukci během pěti minut. Přeji hezké a klidné jarní dny. Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro, moc děkuji a děti rostou tak rychle , že se dočkáte ani nebudete vědět jak...já zase budu brzo stěhovat dekorace do vyšších míst :-))). Krásné dny!

      Vymazat
  4. Za ADHD je občas nevyladěná senzorika, někdy pomohou i úpravy jídelníčku. Jak říká HANDLE (www.handle.org), tak je otázka, zda jde o poruchu pozornosti či porochu priorit pozornosti. Přeji, aby vám do cesty přišel správný odborník.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olive, na ty stránky se mrknu, myslím, že co jsem se kde dočetla tak jídelníček máme nastavený a snažíme se dodržovat správný, ale teď sháním informace a uvidíme jakým směrem se dáme, vím jistě , že do jakýchkoliv léků bychom šli až v krajním případě, doufám, že vůbec! Moc díky!

      Vymazat
  5. Luci, tie Tvoje okná na sedenie Ti úprimne závidím. A ten výhľad je bohovský. Ako vidím, bruško slúži pekne ako podložka. Andrea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Andreo díky, chápu, já ty naše okna miluju (jen ne když je musím mýt...to jsme nevychytali), Jo a bříško si vede vlastní život...hlavně v noci :-) krásné dny!

      Vymazat
  6. Lucko,
    tak to okno s výhledem do přírody opravdu závidím , je to nádherná relaxace! Krásný den..........

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko moc díky, jak píšu Andree....okna milujeme :-))) Krásné dny!

      Vymazat
  7. Luci, moc Vám to sluší jako těhulce.Máte krásné bydleníčko, ráda Vám sem koukám :-) mějte se krásně.jitka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko moc díky za návštěvy a za lichotku...já už zase začínám pomalu těšit na stav "normál" :-))) Krásné dny!

      Vymazat
  8. Ležení na okně krutě (v dobrém) závidím!! Ale co mi v blogovém skluzu uteklo je radostné očekávání :-) Mic gratuluji, Luci, a přeji poklidný finiš!!
    Mávám z Provence

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím do Provence! Moc díky , už se zase těším na to až budu jen jedna a ne dva v jednom, ty poslední měsíce jsou náročné:-))) Krásné dny!

      Vymazat
  9. Můžu se zeptat, jakou literaturu Vám doporučila psycholožka v poradně? Také řešíme ADHD.
    Děkuji!
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino pro začátek jsem dostala tohle: http://knihy.abz.cz/prodej/jak-prezit-s-hyperaktivitou-a-poruchami-pozornosti , už to mám přečtené, ale všichni kluci mého muže v NL mají adhd a tak o tom už něco víme. Tak přeji pevné nervy!

      Vymazat
  10. Moc krásné fotky! Co se týče Adama, tak hlavní je, aby i paní učitelka ve škole byla rozumná, pak se to dá všechno zvládnout ;-) bára.kára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro díky, musím zaťukat, že paní učitelka je super, každý den si řeknem co a jak a fakt má snahu pomoci hlavně dětem, Adam ji má moc rád, měli jsme myslím štěstí:-) Krásné dny!

      Vymazat
  11. Já mít takové relaxační okno jako máš Ty Lucie, tak moje domácnost nemá šanci na nic. Jen koukat a kochat se. Pro Adámka je asi nejlepší si vybít tu svojí energii ve sportu. Měla jsem podobnou zkušenost se synem a ten sport nás asi zachránil. Zdravím Irma.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Irmo, někdy to tak je :-))). Adam sportuje, jen mám pocit, že si tam tu energii nevybíjí, ale naopak :-))). PAle ono je to spíš o tom, že po tréninku je unavený a o to víc neví co sam se sebou ...a pak já co s ním :-), ale je to čím dál lepší.

      Vymazat
  12. Co já vzpomínám, jedna z výhod pokročilého těhotenství byla možnost, využít břicho coby odkládací plochu, nejlépe pro kávu ... vidím, že to máme podobné ;-) Držím palce!

    OdpovědětVymazat
  13. Taketo tvoje clanky ja veru mozem ;) Relax, to je moje, tiez som sa mu v priebehu rokov nejako priucila :) Kaficko, sladke a lahke cteni, to je moje :) A s takymto vyhladom a na takomto sedeni to musi byt este s pridanou hodnotou :) Krasa :) Uzivaj si krasne dni, ahoj :)

    OdpovědětVymazat