kroucená větev...

...a pár DIY dekorací!



Krásné úterý blogerky!

Volné místo v obýváku jsem vyřešila větví...


...a i když mi na zahradě roste kroucená vrba a její větve často používám, nekroutí se tak pěkně , jako kroucená líska...



...takže tu si do zahrady taky určitě pořídím !
Tuhle větvičku jsem koupila v Hornbachu.




A taky jsem pozměnila dekorace na komodě...



...velká mramorová krabička je vlastně obyčejná kartonová, polepená samolepicí tapetou s motivem mramoru a jeden ze svých sukulentů jsem šoupla do pytlíku ušitého z černé zahrádkářské folie :-)



A protože jsem ubrala rostliny a demižon z velkého okna, na chvíli jsme si udělali sezení i v okně v obýváku:-)

Dnes jdeme opět na plavání, které mi dělá čím dál tím líp, není nad to nechat se trochu nadnášet :-)))

Užijte si krásné úterní odpoledne!

Komentáře

Lucie, to okno Ti neskrývaně závidím :-) Tam bych vydržele ležet s knížkou ... no hodně dlouho :-) Užij si plavání!
Anonymní píše…
"květináč" z folie je suprovní! díky za inspiraci :-) Iveta
Hana píše…
není nad přírodní dekoraci, krásně ksi to Luci vyřešila. Ty okna jsou pecka - ty ti moc závidím ....je překrásně ,akorát jsem ostříhala okrasné keře .Plavání je bezva - užívejte si to s Adamem.Hanka
Akkarin píše…
Jako vždy krásné a to okno také velmi závidím!
Bára píše…
ta kroucená větev je parádní! umím si ji představit téměř v každém interiéru ;-) bára.kára
Camomille píše…
nádherné :) kúsok prírody zakomponovaný do pekného interiéru :)

pozývam na súťaž o bytové doplnky: TU
Bára píše…
To jsem se zase pokochala! :-)
Taky jsem dnes byla s dětmi v bazéně. Ale poklidného nadnašení jsem si s nimi moc neužila :-) Příště je asi nechám doma ;-)
Anonymní píše…
Ta větev se vám opravdu povedla, bezvadně se tam hodí, tyhle kroucený mám moc ráda. Sezení na okně také celou dobu co k vám chodím obdivuju. Asi bych toho moc nepřečetla, pořád bych koukala z okna.
Mějte se fajn.
Jarka
Unknown píše…
to okno.... nádhera... hlasitě závidím :-)) a celkově to působí tak příjemně s krásně sladěně :-)

LuLu
Anonymní píše…
PROČ si větev kupujete?
Lucie Living píše…
Barboro, díky, okna jsou hojně využívána, nejčastěji tam ale pobývají kočka nebo pes a hned po nich Adam nebo já :-) Plavaní byl balzám:-)
Lucie Living píše…
Iveto není zač! I já díky!
Lucie Living píše…
Hanko moc díky, plavání je teď pro mě opravdu nádhra, nejraději bych se pohybovala jen ve vodě :-))) Krásné dny!
Lucie Living píše…
Moc díky!!! Krásné dny!
Lucie Living píše…
Bára , to je pravda, větev je universální urřitě pro ni najdu hojné vužití:-)
Lucie Living píše…
Moc díky, juknu se . Krásné dny!
Lucie Living píše…
Báro, díky, tak já už si teď s Ademem na plavču celkem užiju, plave, takže i když hlídám už to není tak intenzivní :-))) Přeji pohodové dny s bříškem!
Lucie Living píše…
Jarko moc díky, taky tam často sedím a jen tak se kochám pohledem ven:-) Krásné dny!
Lucie Living píše…
Lulu děkuji moc:-) Krásné dny!
Lucie Living píše…
Odpověď je v článku.
Tina píše…
Ahoj Lucko, nadherne si to vyriesila s priestorom nad komodou. Predstavovala som si nieco podobne, bez zavesenia cohokolvek na stenu v style "keep it simple", ktory vam doma tak nadherne sedi ;)

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...