obrázky...

...na trička!




Přeji krásný středeční večer blogerky!

Včera jsem ani nestihla odpovědět na všechny komentáře a Adam se probudil s brekem, že ho ten krk hrozně bolí, nakonec zabral nurofen a já mu ještě než usnul krk lehce masírovala.
Dnes ráno vstal a po rozhýbání byl opět v pohodě, cvičíme, tak doufám, že se to brzo spraví.

Dneska jsem chtěla vyzkoušet potisky triček nebo látky, ale Adam dostal pěknou várku úkolů a tak v pauzách mezi učením jsme stihli jen vyzkoušet obrázky.


Na body pro mimi jsem se  nejprve pokusila o srnce...


...a pak chtěl Adam něco na své triko...
...nejdřív hřiště (hmm..ten má nápady, jak mám asi vymyslet hřiště :-))), nabídla jsem mu auto nebo lišku (to bych asi nějak zvládla), ale to ne , tak prý ne hřiště , ale město (trochu jsem se zamyslela a chytila se příležitosti, než stihne vymyslet třeba tank :-))) )
A tak jsme město na triko dělali společně...


... upřímně ho to bavilo víc než ty úkoly :-))) a mě taky :-)

Nejprve jsme vystřihly obrysy města  pak je nalepili, na jediné vhodné triko, obyčejnou izolepou a pak jsme městu dodělali  okénka, taky izolepou. nakonec jsme to celé zabarvili barvou na textil (stříbrnou texcolor od firmy Ferrario - máme ji už dlouho nevím jestli se dá sehnat stejná) nanesenou na houbičku.
Nechali jsme zaschnout a pak opatrně odlepili okénka a celý vzor jsem ještě pořádně přežehlila přes pečící papír.



Z výsledku jsem nadšená, vypadá to moc dobře...



...a ještě jsme vyzkoušeli fix na látku a na jedno tričko po Adamovi jsme udělali fixem hvězdy, tak a pak zase zpět k učení.


Tak dnes budu doufat v klidnější noc.

Přeji pěkný večer! 

Komentáře

Věrka píše…
Lucko je to super. Mimi bude fešák a Adam taky, město jste udělali parádní.
měj se Věrka
Andrea píše…
Úúúžasné! To město asi nejvíc. Přeji co nejklidnější noc!
Bára píše…
To je moc pěkné! Klidně bych Adamovo tričko nosila sama :-D bára.kára
My Home Style píše…
Krasne to mate, Luci! Ja se taky zrovna chystam na kresleni na tricka - asi fixou (chtela jsem mensi motiv). Ale kdyz vidim ten potisk, mozna zkusim i to. Diky za tip. At je Adikovi brzo lip! Petra
Reny píše…
Luci to je krásný! Musím taky něco vymyslet, brala bych pro sebe i Danečka tričko s liškou :) Kde jste koupili barvičky?
Reny píše…
Jo už vidím, že nevíš, jsem slepá! Kouknu po barvičkách na netu :)
Maja píše…
WAAAU! To mesto je skvelé!!!
Anonymní píše…
Adámek má krásnou straničku brýlí, s Myšpulínem, že?... A trika moc krásný, jak jinak :-)
Olga
Bára píše…
To je super! Hlavně to město se mi líbí...
U nás se marodí, tak jsem ráda za každou inspirativní činnost...něco podobného bychom taky mohli zkusit...takže díky! :-)
rêve de vivre píše…
Luci, je to úžasné. Aj ja by som brala také tričká. Super. Prajem, aby sa Adamkovi čo najskôr polepšilo, nie je nič horšie ako keď naše dieťa trpí. Andrea
Annie píše…
Lucie, něco podobného jsem od Tebe čekala, je to úžasné, už se těším, jak nám ukážeš vaše mimi v tak stylových oblečcích:) A.
Lezarts píše…
Berete objednávky? :-D Jste povedený výtvarný tým:-)))!
Lucie Living píše…
Moc vám všem děkujeme za pochvalu. Nevím proč ale nejde mi napsat odpověď k jednotlivím komentářům , takže díky takhle hromadně:-) Krásné dny!
Ejmy píše…
To město je úžasné! Pamatuji si, když byl brácha malý, asi tak 8 let, donesl si ze školy modré tričko s barevným městem na dolním okraji ... :)
Moc pěkná kombinace té černé a stříbrné... takové noční městečko :)
Unknown píše…
to je úžasné a ty bodynka s jelenem dokonalý ;-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...