při pátku...

...čerstvé kytky na stůl :-)




Krásný pátek blogerky!

Moc a moc díky za komentáře a věřím, že se k nim dnes večer dostanu :-)

Dnes jsme navštívili opět rehabilitaci, přímo pana primáře, který už ode dveří určil, že Adamovi potíže nejsou od miminka, ale pramení v době kdy měl zlomenou nohu. Bylo to na konci roku 2010,  mezi vánoci a Novým rokem , jsme vyrazili na hory a po postavení Adama na lyže a předání ho do školičky, jsem si stihla jen koupit pernamentku, pak Adam upadl u dětského vleku, takového jak se ho prťata sama drží...a bohužel se držel i přesto , že ležel na zemi a tak jsme skončili se zlomenou nohou na 6 týdnů v sádře. Adam se v té době naučil používat druhou nohu víc a po sundání sádry kdy si měl tu zlomenou šetřit  ji vlastně nikdy šetřit nepřestal... tenkrát jsme na žádnou rehabilitaci ani poúrazové cvičení nešli, což jsme asi měli.
Teď je celý šejdrem a tak ho pan doktor opět trochu promačkal a dostali jsme nějaké prášky na víkend plus brát prášky na bolest aby ten krk rozhýbal, tím, že ho to bolí, tak se snaží křivit tak aby ho to nebolelo a tím si moc nepomáhá.
Slíbila jsem mu, že když bude u doktora hodný tak půjdeme na pohár, ale asi ho to bolí opravdu dost, protože jednak byl hodný a na pohár nechtěl , chtěl raději domů.

Takže jsme udělali jen rychlý nákup na víkend a šlehačkový pohár jsem mu udělala doma...



...teď odpočívá, tak budeme zase doufat, že se to zlepší.

Na druhou starnu, díky tomu, že jsem s ním byla doma víc než měsíc, objevila jsem blogy a taky si založila svůj, takže kdyby se mu to nestalo, možná bych si tu s vámi nepovídala :-)

V kuchyni jsem vyměnila bílé tulipany za fialové a teď se půjdu dát do nějakého pečení a musím vymyslet večeři, něco s kari omáčkou ....
...si poručil muž :-)




Mějte krásný pátek a užijte si víkend!

Komentáře

Lucie píše…
A já věděla, že jsem něco při nákupu zapomněla - ty tulipány teda Luci závidím! Adamovi přeju brzké uzdravení, je to síla, jak se s člověkem "malý" úraz může táhnout a způsobovat další komplikace na opačné části těla! Věřím, že šlehačkové poháry té brzké rekonvalescenci pomůžou :-) Pěkný víkend! L.
Hana píše…
Lucinko to je krása ty fotky od tebe - tulipány miluji v každé barvě .... jak vidno tělo se nedá ošálit- holt si opravdu Adam namáhá tu jednu stranu víc a je to znát ..... věřím, že se to nyní zlepší , když jste našli "jádro pudla". Krásný a klidný den přeji Hanka
Unknown píše…
Luci,
naaadhera,je to uzasny zvyk,kazdy patek si zkusit koupit cerstve rezane kvetiny na vikend,ze??Ja sice nepravidelneji,ale v patek je to nej,uplne ti to rozzarilo dum,asi to barvou nejvice.Co se tyce Adamka,myslim,ze pro to delate opravdu vse,co muzete,tudiz se to uz bude dozajista jen a jen lepsit,moc Vamo to,obema preji.Preji prekrasny pohodovy patek.Kati
Anonymní píše…
Milá Lucie,
zdá se, z toho, co popisujete u Adámka, že se jedná o svalovou disbalanci. Je jen jedno řešení, zkušený fyzioterapeut a pravidelně poctivě s Adamem cvičit a cvičit a cvičit až lékaži dovolí.. Nenechte se odbýt jako když měl zlomenou nohu a chtějte fyzioterapeuta. Přeji Vám hodně zdraví, Adámkovi brzké uzdravení a "mimouškovi" snadný a klidný příchod na svět až přijde jeho čas. Ráda chodím na Váš blog.
Marková
Olive píše…
To je tak super, že se na Adama někdo podíval uceleně. Tak snad už se mu začne ulevovat, musí ho to dost bolet a to je dítě. Tělo neustále studuji a cvičím především s dětmi, tak mi ho je broučka opravdu líto. A fotky krásné jako vždy, jen ty tulipány mi vždy hned po nákupu odcházejí. Nevím, proč. A dneska mi manžel přiveze časopisy ze Švédska, tak se těším. Plaza mi koupil i minule a Skona Hem a Lantliv na Vaše doporučení. Krásný víkend.
Bára píše…
Miluju tulipány! A v této barvě?! Neodolatelné!! ;-) bára.kára
Anonymní píše…
Cvičte cvičte co to půjde.Já si před mnoha lety zlomila nohu na lyžáku a osm měsíců jsem měla sádru od kotníku až nahoru,nechodící.V době kdy jsem nejvíce rostla a nikdo se mnou nic nedělal, v té dávné době se to nějak bohužel neřešilo.Pak jsem se musela učit znova chodit atd.,noha jak špejle,svaly žádný, končetina samo lehce kratší.Vidět to není,ale dodnes potíže,bolesti zad atd.Tak do toho dejte co nejvíc sil můžete a budete v pohodě.Jinak pohár vypadá překrásně,hned bych si dala:))).Krásný den Lada
monča píše…
Říkala jsem si, že je to trošku brzo, aby jej začaly bolet záda už od teď, tak dobře, že pan primář je profík a příčinu odhalil. Přeji hodně trpělivosti a vytrvalosti při cvičení a brzký ústup bolestí.
Zmrzlinový pohár rychlému vyléčení rychle přispívá, to je vědecky dokázané :o)
A tulipány zase zvedají náladu romantickým duším. Ta barva je fakt super!
Lucie Living píše…
Luci, tak příště nezapomeň...k tomu počasí venku , se báječně hodí:-). Dnes je Adam snad lepší....doufám, že to nezakřiknu. Jo a šlehačkovým pohárem jsme se dnes cpali oba :-))).Pěkný víkend!
Lucie Living píše…
Hanko , moc díky. Taky doufám, že tohle je opravdu ten problém a že už to bude jen lepší:-). Přeji pohodový víkend!
Lucie Living píše…
Katko, jo, jak nemám čerstvé kytky na stole, tak už mi chybí :-)....a v tomhle počasí je to nádhera! Moc děkujeme, dnes se zdá být Adam o moc lepší , tak doufám že už to bude v pohodě. Přeji krásný víkend!
Lucie Living píše…
Ano, myslím, že takhle nějak to nazval i doktor a v pondělí se uvidí, pokud to bude lepší domluvíme první termín na nějaké to cvičení abychom to napravili, naštěstí se to ještě prý spravit dá. Moc děkuji za návštěvy a přeji krásné dny!
Lucie Living píše…
Olive, moc díky , taky doufám, že tentokrát to bude ono a že už Adamovi bude líp. Moc díky, dnes jsem v příspěvku psala návod jak to s tulipány dělám já a většinou mi vydrží:-). No a časopisy tentokrát závidím já, tak si je pěkně užijte a přeji krásný víkend!
Lucie Living píše…
Báro moc díky!
Lucie Living píše…
Lado, fakt...osm měsíců ...to je síla! No ptala jsem se jestli je to možné ještě napravit a prý jo , takže cvičit budeme určitě!Moc díky za komentář a za návštěvu a přeji krásný víkend!
Lucie Living píše…
Jojo, taky mi to bylo divné, ale snad teď už víme čím to je a tak to i napravíme! Moc velké díky a přeji krásné dny!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...