16 února 2014

než já se rozhoupu...

...tak mi často věc, která se mi líbí v eshopu uteče:-)



Krásné nedělní odpoledne blogerky!

Většinou mi rozhodnutí a nákup moc problém nedělá, ale jsou věci u kterých váhám, okukuju, okukuju, pak na ně nemám, pak když zase jo tak okukuju a pak když se rozhodnu, jsou vyprodané:-)))
A protože než abych čekala až zase bude vytvořím si něco sama:-))).

Do kouta , kde se mi to zdálo prázdné, bych chtěla zrcadlo, kulaté, které zatím není
  a další variantou byl obrázek, několikrát jsem pokukovala po tomhle ptáčkovi od Blumingville,




 ale ten také není, takže jsem oprášila tempery a namalovala si něco trochu v tom stylu:-)


Ale na zeď se mi zatím sahat nechce, tedy dělat do ní někde díru :-)

Taky lampička bude jiná, ale než bude, pomohl sprej a na stříkala jsem stínidlo na černo, 
teď je trochu víc vidět.



Takže budu zase chvíli okukovat koutek takhle,


dokud se nerozhoupu k razantnější změně:-)



Dnes je venku sice teplo, ale zataženo, takže líno:-), uvítala jsem pozvání na oběd k rodičům, ale večeři už musím nějakou spáchat sama, tak jdu na to, vymyslet co bude, začnu asi klasickým dlouhým pohledem do lednice:-)

Mějte pohodové odpoledne a večer!




14 komentářů:

  1. Tak Luci,
    dlouhy pohled me rozesmal,presne jsi to vystihla,takhle jsem dnes delala zapecene brambory s listovym spenatem,rajcaty v plechovce,to vse zalite sojovou smetanou a navrch bylinky,takze proste co dum dal.Ptacek je super,nevidim duvod kupovat,kdyz jsi si tak skvele poradila,jsi fakt zena cinu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko ...nojo dlouhým pohledem do lednice to začíná :-)))zapečenébrambory se špenátem to nezní špatně ...a moc díky!

      Vymazat
  2. Páni, moc krásný ptáček, líbí se mi víc než ten původní co jsi chtěla koupit ;o).

    OdpovědětVymazat
  3. Povedený obrázek, možná bych poradila posunout komodu trošku doleva viz předchozí příspěvek co s prázdným místem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino , moc díky...posunout komodu bych mohla zkusit :-)

      Vymazat
  4. Luci, ty si doslova umelkyňa. Nádherný obrázok. A presne ako hovorí Deniska, krajší ako originál. Maľuj viac, ide Ti to nádherne.Andrea

    OdpovědětVymazat
  5. Luci,jste šikulka!! Moc dobře jste to vyřešila:))
    Dlouhý pohled do lednice taky znám:))
    Hezký večer ,
    Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petro , moc díky...:-))) krásné dny!

      Vymazat
  6. No to je nádherný obrázek!!... Úžasné... Kdybych uměla takto malovat, mám plný dům svých obrázků:o)) Rozhodně tleskám!:o)

    OdpovědětVymazat
  7. Obrázek je moc hezký,vzít barvu a štětec byla dobrá volba,mějte se hezky a přeji krásné dny plné tvoření a čekání................Jana

    OdpovědětVymazat