málo...

...stačí!


Krásný nedělní večer blogerky!

Zdá se, že Adamovi už je mnohem lépe, ale zítra budu volat doktorovi a domluvíme se co dál.

Dnes pár fotek jako inspiraci jak málo stačí a přesto vypadá byt útulně. Fotky jsou opět z pinterstu a podle mě se jedná o fotky nějakého bytu ve Skandinávii, který je na prodej a je vybavený jen pro účely prodeje, ale i tak bych si klidně dokázala představit zabydlet se tam, tedy spíš asi jako svobodná a bezdětná , ale jako inspirace k tomu na co se chystám je to ideální...








... abych mohla v nějaké rozumné míře nastěhovat záležitosti pro mimi k nám domů, budu muset někde trochu ubrat, "trochu" je možná slabé slovo, protože nejvíc se to bude týkat Adámkova pokoje, což bude taky nejnáročnější práce. Lehce už jsem začala , ale už teď vidím, že budu muset přitvrdit, jediné štěstí je, že věci o kterých nejsem přesvědčená, že jsou na vyhození se dají "uskladnit" u rodičů.
To je ovšem taky jen dočasné řešení, protože  není to tak dlouho kdy jsme rodiče museli přestěhovat a hrozně jsme se ségrou nadávaly, že všechno schovávají a navíc v té době můj taťka ještě řídil a pomalu si začínal schraňovat slušnou sbírku všeho a všude, protože třeba se to jednou bude hodit...
...tehdy se toho naštěstí docela dost hodilo do kontejneru, ale díky tomu, že já teď pomalu a sem tam odvážím, zase ty moje věci co se někdy budou hodit, od nás k nim, budu muset někdy udělat letecký den a hlavně rozhodnutí, něco z toho hodit opět tam, kam to patří :-))).

A jak jste na tom vy? Schraňujete  nebo vyhazujete ? A jen pro zajímavost pokud schraňujete...tak kde?


Mějte příjemný nedělní večer a zítra pěkný start nového týdne!

Komentáře

Jana píše…
Já jsem strašný 'schraňovatel'. U nás se všechno schovává na půdu, když už se tam nic nevejde, tak věci, které jsem dlouho nepoužila vyhodím a druhý den je obvykle potřebuji :) Hezký večer, Jana
omarka píše…
Tak já jsem zase okamžitý vyhazovač. Ale hlavně mě to chytne vždycky, když se vrátíme z dovolené ze zahraničí. To mám pocit, že všude mají tak vzdušněji, jen my hrozně moc krámů. Nekompromisně třídím a třídím. Něco rozdám, něco opravdu vyhodím na sběrňák. Ale není to tak jednoduché. Např. Nemám ráda kvítka v květináči. Mám ráda čerstvé řezané květiny ve váze. Ale kolem těch květináčů jsem chodila několik let, než šly.
Jinak máte moc hezký blog a ráda sem chodím.
Unknown píše…
Luci,
myslim,ze ja schranovac tedy moc nejsem,jen kdybych mela misto popelnice kontik,tak by jsem hned vse vyhazovala.Ac mam rada tulno,myslim,ze utulny styl nemsi zakonite znamenat preplacly,fakt me nedela se s dannou veci rychle rozloucit a to i presto,ze na pozemku mame nekolik domecku a pristenku na schranovani jeste hodne volnych.Jen se musim dokopat dat mraky veci na charitu a tak,to je asi nejvetsi problem,mit cas na vytrideni.
Anonymní píše…
Při čtení vašeho příspěvku jsem se musela smát.. Otázka Kam s ním? je u nás velmi aktuální.. Máme velký průjezd, kam se toho spoooouuuusta vejde, ale je to součást vstupu do bytu a tak já bych byla ráda za uklizený a případně nazdobený vchod, kdežto manžel ho využívá k uskladnění všeho možného. Už se těším na ty první teplé jarní dny a my přemístíme zahradní nábytek ven, všechno zahradní náčiní a nářadí, muškáty atd atd.. Jinak před dvěma lety jsme měnili střešní krytinu a tomu předcházelo vyklízení půdy. Tam můj děda v letech minulých uskladnil vše, co "se může jednou hodit".. Takže různými prkýnky počínaje a starou záchodovou mísou konče.. :-) To bylo něco, ve sběrném dvoře z nás měli opravdu radost! :-) Tak držím palce, aby se vám vše "někam" vešlo.. Vali M.
Bára píše…
Nádherné fotky! bára.kára
LucyinPrague píše…
Ahoj Lucie, zbavování se starých věcí je obtížné myslím pro většinu z nás, ale je fakt, že opravdová čistka je výborná i pro celkový pocit na duši. Myslím, že v tomto feng suej, nebo jak se to píše, má pravdu. Jinak jsem si na Tebe vzpomněla během sledování olympiády , neboť jména sportovců ze všech koutů zeměkoule jsou skvělá inspirace pro vaše mimi. Mě zaujal Alan, Felix a Richard, ale je jich samozřejmě mnohem více.
Lenka píše…
U nás manžel vyhodí vše pro něj nepotřebné. Dokonce vyhazuje mé věci (např. momentálně nevyužité květináče, věci ke kočárku) i z kotelny. Nic navíc, ale jinak vše spolknou bezpečně horní nástavce v šatně :) Hezkou dobrou noc Lenka
H-ana-H píše…
Milá Lucie,

stačí zmínka o vyhazování starých nepotřebných věcí a hned jsem nastartovaná něco vyhodit. Jsem typ, který by rád měl vše hezké a útulné, avšak kvůli původnímu zařízení bytu to nejde. Maminka, resp. přítelova maminka, se strašně nerada zbavuje věcí, které u nás před stěhováním nechala, a ještě k nám navíc občas něco přinese, jako že se nám to bude hodit :) (Bydlíme ve stejné vilce o patro níže než ona, takže je to vždycky blíže k nám než do popelnice :) )
Vycházíme spolu všichni skvěle, ale jak dojde na výhoz z mého pohledu starých nepotřebných krámů, tak se vždycky někdo z rodiny urazí. Už alespoň pět let se snažím zbavit naprosto nevkusného příšerného křesla, které stojí u nás v předsíni, a to jenom proto, že ho babička při stěhování z Plzně do Prahy neměla kam dát. Snad se někdy zadaří a konečně se ho zbavím, přičemž mne ještě čeká jedna komora, kde je to plné jenom bordelu a nesmylů...
Takže, abych to shrnula, jestli vyhazovat nebo ne - jsem pro vyhazování, i když občas, to je pravda, si něco pro sebe taky tajně nasyslím a schovám někam do zásuvky :)
Přeji pěkný den,

H-ana-H
Lucie píše…
Luci, taky jsme doma redukovali, ať se 4 vlezeme, a ještě není všem akcím tohoto typu konec! Pravda je, že máme malinkou půdu, kam se pár věcí dá schovat, a pak ke tchánovcům, kdyby bylo jo nejhůř. Já se k mému muži stěhovala před 2 lety, a tenkrát na stěhování jsem to taky vzala dost zostra a pár pytlů nepotřebných věcí šlo jinou cestou. Teď se snažím taky trošku pročistit skříně a komoru, ale už to jde hůř.
Tak držím palce, ať Adámkovi zbude aspoň kousek pokojíčku!!!!!!!! A těším se na změny u vás doma - přibudou špalky, nebo čím z fotek ses nechala inspirovat? Mi se moc líbí to světlo v těch domech - to u nás nikdy s malými okny nedocílím... Ale uklidit a naaranžovat, to bych teda mohla :-) S chutí do toho a půl je hotovo! Pěkný den, L.
Táňa píše…
Lucie, vyhazuji věci pravidelně, tak jednou za půl roku. Tedy vlastně je roztřídím na ty, co se hodí do školního bazárku, co do kontejneru na textil a zbytek kontejnery na tříděný odpad.
Unknown píše…
Lucko zdravím, moc krásné fotky, ten interiér vypadá fakt vkusně a příjemně. a co se týče toho " to se může hodit" mám podobnou "nemoc" taky nerada vyhazuji. A už se taky párkrát stalo, že jsem nakonec po dlouhém váhání vyhodila a třeba za měsíc přišla na to jak bych to potřebovala, nojo no, věci přicházejí a odcházejí. co si budeme povídat, na naší planetě je věcí dost a a dost :)
Krásný den a příjemné čekání na miminko, ať je Adámkovi už dobře. AMrtina
Jana píše…
Milá Lucie, jak co. Spíš jsem vyhazovač, je to nutnost, bydlíme v domě s mým tatínkem, maminka před 2 lety zemřela a dům měla celý zařízený - hezky, ale já mám trochu jiný vkus (a jiné potřeby). Hlavně přesouvám: do horních skříněk, pak do sklepa do starých skříní, pak do krabic a pak do kontejneru:-) Občas mezi jednotlivými "stanovišti" věc "povýším" do bytu, občas někomu dám. Kvůli mamince je těžké něco vyhodit, když to měla ráda, hlavně tatínek tím trpí... no, snažím se hledat kompromis:-) Občas se naštvu a pak máme taky "letecký den" - a přeplněnou popelnici:-)
Lucie Living píše…
Jani , není nad to mít půdičku...na druhou stranu jsem trochu ráda, že ji nemáme...úplně to vidím :-))). Díky a krásné dny!
Lucie Living píše…
Moc díky, taky se budu muset pustit do vyhazovaní a třídění...ale ne že by se mi chtělo, navíc u Adama v pokojíku to znamená že o každé věci třikrát přemýšlím, jestli bude další mimčo, kluk a nebo jestli si to nenechat na památku až vyroste :-)))...ale budu muset být nekompromisní :-))) krásné dny!
Lucie Living píše…
Katko tak to závidím...já jsem na jedu starnu ráda, že tady ten prostor na schraňování není, ale nastěstí muž je celkem vyhazovač, takže už jsem se taky dost přiučila ...a lepším se každým rokem :-)))
Lucie Living píše…
Vali vidím, že máme podobné zážitky :-)))...já se holt budu muset naučit od mého muže víc vyhazovat, protože je pravda, že pokud něco schovám....zůstává to schované léta...pak i když to potřebuju ....nevím ani pořídně kam jsme to dali....a pak to občas najdu , když už to potřeba není :-))) krásné dny!
Lucie Living píše…
Lucie moc díky...pravda pravda a díky za tipy:-)
Lucie Living píše…
Lenko u nás muž vyhazuje taky víc než já...naštěstí na moje věci se zeptá jestli může.....a většinou mě přesvědčí , že může :-))) Krásné dny!
Lucie Living píše…
Hano, tak to chápu v téhle situaci je těžké něco vyhazovat, ale je pravda že schovávat si věci do zásuvky je ok....jak je plná , přetřídit a snažit se udržovat jen jednu se stále stejnou velikostí :-))). Tak přeji ať se někdy poštěstí neco vyhodit ! Krásné dny!
Lucie Living píše…
Lucie stěhování je pro redukci krámů nejlepší věc:-))), já se během let 2001-2009 stěhovala několikrát a je pravda že to bylo super...mělo to jedinou nevýhodu, na vánoce nikdy dost dekorací :-))) A ne teď nebude nic přibývat kromě věcí pro mimi....inspiruji se tím, že v tom bytě skoro nic není :-)))... a okna se dají zvětšit. Krásné dny!
Lucie Living píše…
Táňo, ideální...s oblečením to ještě zvládám...tedy se svým...ale jinak to bude boj :-))) Krásné dny!
Lucie Living píše…
Martino, tak to se mi taky stává:-))). Moc děkuji a přeji krásné dny!
Lucie Living píše…
Jano, tak to je taky pochopitelné , že věcí po někom se taky neradi zbavujeme, ale ty letecké dny jsou občas potřeba ...no u nás už se blíží :-))) Krásné dny!

Populární příspěvky z tohoto blogu

poloostrov Hel Polsko

novinky...

Stědrý den...